חיפוש
חיפוש

למה לבחור דווקא בפומרניאן מכל סוגי הכלבים האחרים?

הוא זכה כבר לשלל שמות, מ"שפיץ ננסי" ועד כלב "דובי",  ולמרות גודלו המינימליסטי הוא מצליח לייצר הרבה רעש סביבו, תרתי משמע.

כלב הפומרניאן צבר מזמן פופולריות ואהבה רבה בקרב הישראלים, כי ככה זה כשאתה גם מתוק וגם כריזמטי.

על מנת שזה יהיה ברור, במאמר הבא נציג לכם באופן מסודר למה הוא הבחירה הנכונה עבורכם:

 

הוא כלב שמירה מצוין

תתפלאו, אבל למרות שהוא נראה קטן ומתוק, כלב הפומרניאן מסתמן ככלב שמירה אידיאלי. הוא ערני וחשדן, אמיץ ובעל נכונות ורצון עילאי להגן על הטריטוריה ועל הבעלים שלו. בנוסף, הוא נובח חזק וישחרר נביחות בלי הפסקה בייחוד על מי או מה שיזהה כחריג בסביבתו. לכן, כדאי ללמד אותו להפסיק לנבוח לפי ציווי, מה שמביא אותנו ליתרון הבא:

 

אפשר לאלף אותו

כלב פומרניין נחשב לכלב אינטליגנטי ובעל יכולות גבוהות של תקשורת, סקרנות, למידה והבנה סביבתית. מלבד זאת, הוא בעל יצר משחק מפותח, כך שעם כל אלה קל מאוד לאלף אותו וללמד אותו תרגילים שונים. בנוסף, חשוב לציין שאת תהליך אילוף אפשר וכדאי להתחיל בסביבות גיל חודשיים וחצי ויש לעשות זאת בעקביות וסמכותיות. אילוף נכון יסייע לכלב להבין את יחסי הכוחות מול הבעלים כמו גם לתקשר איתם באופן נכון ונעים.

 

הוא מושלם לסביבה ביתית וחברתית

ראשית, נציין שכלב פומרניאן מצריך בעיקר גידול בסביבה ביתית, והוא לא מותאם לגינות או לחצרות. במילים אחרות, גם אם אין לכם גינה או אפילו מרפסת – זה נהדר לכלב הזה. בנוסף, הוא מסתדר מצוין עם אנשים, ילדים (לא מתחת לגיל 6) וחיות מחמד אחרות, ובכלל מדובר בכלב חברותי ומלא בשמחת חיים. נכון שהוא דורש הרבה יחס וטיפוח, אך יחד עם זאת הוא יעניק לכם בחזרה המון נאמנות ואהבה.

הוא מהווה סמל סטטוס

היוקרתיות והמראה הזוהר של כלבי הפומרניאן הולכים לפניהם, וקשה מאוד שלא לשים לב אליהם כשהם בסביבה. כך יוצא שהם מושכים תשומת לב רבה, וחוץ מסמל סטטוס שהם מעניקים לבעליהם הם מושכים קהל גדול של מעריצים וצופים. לכן, אם אתם עוסקים במדיות החברתיות או לחילופין בתחומי השיווק או הפרסום, הכלב הזה יעשה לכם שירות נהדר.

 

ואם עוד לא השתכנעתם…

  • הם מעולים לתערוכות.
  • יכולים להיות מאומנים לאיתור.
  • הם מצוינים ככלבי תרפיה, ויש ביכולתם להביא שמחה ונחת לקשישים וחולים בבתי סיעוד ובתי חולים.

 

לסיכום,

רוצים לגדל כלב? אז כלב הפומרניאן הוא הכלב שאתם רוצים לצידכם. הוא ישמור לכם על הבית ועל שמחת החיים, יפגין כלפיכם נאמנות ואהבה וישדרג לכם את הלוק והמעמד על הדרך. בנוסף, הוא מסתדר מצוין עם ילדים ובעלי חיים נוספים, ידידותי מאוד לאנשים, ועם התמדה נכונה ועקביות הוא גם ניתן לאילוף.

 

בעלי חיים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה