חיפוש
חיפוש

למה מומלץ להשוות ביטוח משכנתא?

המשכנתא אותה תיקחו, תלווה אתכם יד ביד לאורך תקופה ארוכה, וכך גם ביטוח המשכנתא. לכן, מומלץ לערוך השוואת מחירים לביטוח המשכנתא, על מנת להגיע להצעה המשתלמת ביותר.

 

הקדמה

קנה המידה של שוק הביטוחים בארץ הוא ללא ספק עצום. בכל תחום מעולם הביטוחים, קיימות שלל חברות המציעות שלל מסלולים שונים ומגוונים. כך הדבר גם כאשר מדובר בביטוח משכנתא. עצם העובדה כי ביטוח זה מהווה כלי הכרחי לשם קבלת הלוואה לתהליך רכישת דירה, מביא להעלאת הביקוש, ומכאן, שגורם לחברות הביטוח להציע אפשרויות רבות יותר עבור לקוחותיהם.

בימים עברו, אנשים היו רוכשים את ביטוח המשכנתא בבנק שלהם, אך לא כך הדבר כיום. במרוצות השנים, המוסדות הפיננסיים השונים החלו להציע הצעות נוחות ומשתלמות יותר, והאנשים הבינו זאת. הצעד הראשון בדרך לרכישת ביטוח משכנתא הוא לבדוק את השטח ולערוך השוואת מחירים, זאת על מנת לקבל את התנאים המשתלמים ביותר עבורכם.

 

מהו ביטוח משכנתא?

טרם נדבר על השוואת מחירי ביטוח המשכנתא, נעמוד תחילה על מהו ביטוח משכנתא ומה הוא כולל. אם כן, ביטוח משכנתא מהווה מעין ערובה, המבטיחה למלווה כי התשלומים ישולמו לו בכל מקרה. ביטוח זה מורכב משני רכיבים הם ביטוח חיים – אשר נוגע למצב הבריאותי של הלווה וביטוח מבנה – אשר נוגע לפגיעה בערכו של הנכס.

שיעור פוליסת ביטוח המשכנתא כאמור, תלויה במספר גורמים הנוגעים לערכו של הנכס וכן למצב הבריאותי של הלווה. בשל כך, יתכנו פערים כספיים בין מגוון ההצעות. על מנת להיות צרכנים נבונים, ערכו השוואת מחירי ביטוח משכנתא, הרי שכל חסכון כספי בהוצאה גדולה זו כמו רכישת דירה היא מבורכת. מידע על ביטוחי משכנתאות תוכלו למצוא באתרי החברות המציעים שירותים אלו.

 

אז, איך מבצעים השוואת מחירים?

בעבר, על מנת לערוך השוואת מחירים, היה עלינו ליצור קשר עם חברות הפיננסים השונות, ולחשב בעצמנו לפי המידע שסופק, מהי ההצעה המשתלמת ביותר עבורנו. כיום, בעזרת שיטוט מהיר באינטרנט, תוכלו לערוך השוואת מחירים בקלות יתרה. אך כמו בכל תחום אחר, עריכת השוואת מחירים באינטרנט עלולה להוביל לבחירה במלכודת או לגרימת פספוס הצעה משתלמת יותר שפרחה מעניינו. בשל כך, מומלץ לבחון את כלל החברות המספקות ומציעות שירותים אלו. ככל שהחברה מציעה קשת רחבה יותר של אפשרויות והצעות, כך עולה הסיכוי למציאת הצעה משתלמת

 

ביטוח משכנתא

אולי יעניין אותך גם

פולוסה