חיפוש
חיפוש

למה משמשים הגגות המסחריים?

כיום, בעידן בו ניצול אנרגיית השמש להפקת חשמל הולך וצובר תאוצה, יותר ויותר עסקים חושבים על מעבר לשימוש באנרגיה סולארית במטרה לנצל גגות מסחריים לייצור הכנסה פסיבית. בשונה מדיירים בבניינים רבי קומות שלהם אין אפשרות לניצול מירבי של הגג המשותף לצרכים סולאריים למטרות רווח, הרי שגגות מסחריים הם פתרון לניצול אנרגיה מהשמש תוך גריפת רווחים נאים. גגות מסחריים – כך תנצלו אותם היטב.

 

גג סולארי כאפיק הכנסה משתלם ביותר

התקנה של מערכת גג סולרית ידועה כבעלת תעריף נמוך משמעותית ב-17%-27% ממחירי התקנת גגות מסחריים באופן המסורתי.  בהתקנה של פאנלים על הגג ויצירת מערכת משוללת לניצול והפקת אנרגיה מהשמש – מקור חינמי ובלתי מתכלה, מתאפשר חיסכון גדול והפחתה של עלות החשמל.

עסקים שונים הצורכים חשמל בכמות גבוהה, רוב העסקים בעצם, בדגש על עסקים טכנולוגיים שונים – עשויים לנצל את צורת ההפקה זו, לספק את תצרוכת החשמל במידה הרצויה ולמכור את העודפים לחברת החשמל.

חשוב לדעת כי חברת החשמל חתמה הסכם על כך שהיא רוכשת ב-25 שנות השימוש הראשונות במתקן הקליטה – את עודפי החשמל של הצרכנים. עסקים שימכרו עודפי אנרגיה יוכלו לצמצם למינימום את חשבונות החשמל שלהם לחברת החשמל.

אנרגיה מתחדשת

גגות מסחריים לניצול אנרגיה סולארית ממירים קרני שמש לחשמל באמצעות שיטת קליטה ייחודית. אפשרות זו מאפשרת לכם לדעת כי אתם צורכי חשמל נקי שאינו פולט גזי חממה בתהליך ההפקה וכן אינו מזיק לאקלים ופוגם באוזון.

 

כוח שמש מדרגי

ניתן להשתמש בחשמל הסולארי על מנת לפרוס אותו בקנה מידה של צריכה תעשייתית או ליהנות ממנו לשימוש הביתי. במידה ונאגרים עודפי חשמל ניתן לאגור אותם בסוללות או להחזיר אותם לרשת החשמל תמורת סכום קבוע מראש. השמש הינה מקור אנרגיה מתחדש מה שיוצר תחושת ביטחון וראש שקט בצריכה שהיא 100% ידידותית לכדור הארץ בשונה מהצריכה כיום שעומדת על שירות של חברות המשתמשות בשילוב של מקורות אנרגיה מתחדשים ובלתי מתחדשים.

גגות מסחריים

תחזוקה מינימלית – תוצרת מקסימלית

בגגות סולאריים לא תמצאו חלקים נעים. עובדה זו תורמת בצמצום הצורך בתחזוקה למינימום. חיי השירות של הגגות הסולאריים הם אמינים ועומדים על טווח של 25 שנים ומעלה. כלומר, חשמל ללא עלות והכנסה ממכירה של עודפי חשמל.

 

עלייה בערך הנכס

ניצול גגות מסחריים למטרות סולאריות מעלה את ערך הנכס משמעותית כיוון שמציע יתרון מוהק עבור רוכשים פוטנציאליים בעתיד. קונים עתידיים יעדיפו פעמים רבות לרכוש דווקא נכס מסחרי מסוג זה המציע אנרגיה זמינה וחינמית לצד יכולת הכנסה מן הצד.

 

גגות מסחריים למטרת הפקת אנרגיה סולארית

אם נסכם, הרי שההבטחה הטמונה בגגות סולאריים עבור עסקים היא משמעותית ועשויה למקסם את תנאי המבנה לטובת רווחי העסק ולהוביל את העסק לקראת שינוי בתחום האקולוגי לצד השגת הכנסה מעולה וחיסכון משמעותי בחשמל.

גגות מסחריים

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה