חיפוש
חיפוש

למה רצוי להוביל קופסאות במשטחים מפלסטיק

רוב המשטחים בעולם עדיין מיוצרים מעץ, מה שמוכיח שוב שגם השינויים הטובים ביותר לוקחים זמן.

אבל בשבילנו זה לא ממש משנה, כי ברגע שנבין שהדבר הבא זה משטחים מפלסטיק נשכח ממשטחי העץ.

דולב מציעה משטחי שינוע שעשויים מפולימרים איכותיים, עם מגוון יתרונות שפשוט מדברים אלינו.

 

משתמשים במשטחים

עולם המשטחים הולך ומתפתח. השימוש במשטחים החל בתחילת המאה הקודמת, אבל הוא קיבל תאוצה רק בשנות ה-20 שלה, עם המצאתה ב-1917 של המלגזה. המלגזה מאפשרת העמסת מכולות, קופסאות וארגזים על משטחים ופריקה נוחה ובטוחה מהם.

עם הזמן העולם למד להשתמש יותר במכולות ובמשטחים. זה חוסך בעלויות של שינוע ובכוח אדם לאחסון.

 

עץ או פלסטיק?

המשטחים הראשונים שיוצרו לא היו אלא לוחות עץ גדולים. מהר מאוד הם הוחלפו ברפסודות עץ, עשויות שתי וערב ומחוזקות במסמרים. כיום, משטחים לא מעטים מיוצרים מפלסטיק, ומהווים מתחרה לא קל למשטחי העץ.

נשווה בין משטחי פלסטיק למשטחי עץ ב- 5 מימדים: חוזק, איכות, היגיינה, שימוש ותחזוקה.

גורם להשוואה משטחי עץ משטחי פלסטיק
חוזק חוזק סטנדרטי שתלוי בגודל המשטח. חוזק משמעותי לעומת משטחי העץ. יכולת נשיאה של – 0.75 טון שאינה תלויה בגודל המשטח!
איכות חשוף לאיומים כמו: רטיבות שוחקת, בלאי של המסמרים, חיידקים וחרקים שנטפלים לעץ. אין כמעט שחיקה ובלאי. ניתן לשימוש חוזר רב פעמי, בזכות טכניקות ייצור מבוססות פטנטים.
היגיינה העץ לא היגייני, וכדי להפוך לכזה עליו לעבור תהליך חיטוי מייגע. ע"פ התקן האירופי, משטח הבנוי עץ חייב לעבור את אחד מהטיפולים הבאים ע"י רשות מוכרת: 1. טיפול בחום 2. עישון כימי. ב-2 המקרים יש להציג אישור של ה-IPPC.

ב-2009 נוספה לחוק הזה הגבלה על הכנסת משטחי עץ לאירופה, במידה והם לא יוצרו באירופה. כך שאם מישהו רוצה לשלוח סחורות מישראל לאירופה, עליו לרכוש בישראל משטחים שלא עשויים מעץ.

ייצור סינטטי מבטיח היגיינה בסיסית גבוהה בהרבה מזו של העץ. קל לנקות את המשטח, הוא לא מתקלקל ממים וניתן גם לחטא אותו בקלות.
שימוש המשקל הרב של העץ (שמתאים לנשיאת X קופסאות) דורש כוח אדם רב ושימוש זהיר. שימוש קל וחסכוני בכוח אדם מתאפשר הודות למשקל הנמוך של משטח פלסטיק (שמתאים אף הוא לנשיאת X קופסאות).
תחזוקה קשה לטפל בעץ. הניקוי שלו מסובך, הבקרה והתיקונים מצריכים מיומנות והשקעה. פלסטיק קל ביותר לטיפול, ניקוי ובקרת איכות. גם התחזוקה הקלה חוסכת בכוח אדם.

 

באהבה לסביבה

את היתרון הזה לא רואים במיידי, אבל לטווח ארוך הוא חשוב יותר מכל יתרון אחר. צדקתם, אנחנו מתכוונים ליתרון הסביבה.

כולנו אוהבים עצים. הם נותנים פרות, צל, נוף, ריאות ירוקות ובית לציפורים. אבל, כמו שאומר המשל, אם אוהבים דגים לא אוכלים אותם – נותנים להם לחיות. אם אוהבים עצים לא כורתים אותם. בוחרים לייצר משטחים מפלסטיק, העצים יישארו שם בשבילנו.

ולא פחות חשוב: בדולב מקפידים על ייצור משטחים מפלסטיק שכולו ניתן למחזור. וכמו שנאמר, אם כבר – אז כבר. דואגים לסביבה, אז עד הסוף.

 

מובילים קופסאות רק במשטחים מפלסטיק

משטחים מפלסטיק הם הבחירה הטובה ביותר להובלת קופסאות. בנוסף לכל היתרונות שפירטנו עד כה, הם גם עומדים בתנאי מזג אוויר קיצוניים, בלחץ, בשימוש מרובה. כדי להוביל קופסאות אנחנו רוצים משטחים שאינם "מפונקים" מדי. וכמובן, בשביל הקופסאות הכבדות שלנו, נרצה משטחים חזקים, חזקים, חזקים.

 

מה הופך את משטחי הפלסטיק לחזקים כל כך?

טכנולוגיות הייצור המתקדמות של דולב מייצרות פלסטיק בצפיפות גבוהה עם חיזוק של מוטות פלדה פנימיים.

להובלת קופסאות -רק משטחים מפלסטיק, רק המשטחים של דולב. גם קלים וגם סוחבים, זה חזק!

משטח מעץ

 

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה