חיפוש
חיפוש

למה שלב תכנון האריזה הוא בין הדברים החשובים בעסק

התפתחות הטכנולוגיה ועידן המודרני, הביאו לכך שכל בעל עסק נדרש לחשוב על פתרונות שינוע ואריזה מתקדמים, כדי לספק את המוצרים השונים באופן האיכותי ביותר וכמובן, בשלימותם. כך, שרשרת האספקה מבית העסק ישירות אל הלקוח, מתחילה לעשה בתכנון מיטבי ואיכותי של האריזה

 

משלוח חבילות

אחד התחומים העיקריים שהושפעו מהעידן המודרני והטכנולוגי בו אנחנו חיים, הוא נושא הכלכלה והמסחר, תחומים אשר הפכו לחובקי עולם ומסופקים מבית העסק ועד ללקוח הקצה, הנמצא לעיתים אף בקצהו השני של העולם.

למעשה, אין צורך להרחיק ללכת עד לקצהו השני של העולם, כאשר תופעת הרכישות מהאינטרנט שינתה מקצה לקצה את הרגלי הקנייה שלנו, באופן התורם אף הוא לצורך המשמעותי של פתרונות אריזה מתקדמים ואיכותיים, שיבטיחו את הגעת המשלוח ליעדו ללא שום נזק.

 

פתרונות אריזה מקצועיים – כאן הכל מתחיל

רכישות אינטרנטיות, משולחים והובלות ליעדים שונים, מתחילים כולם בצעד אחד משמעותי – פתרונות אריזה מקצועיים ומתקדמים. אריזה איכותית ומתאימה באופן מיטבי לציוד הארוז, תבטיח כי הציוד יגיע בבטחה ליעדו ומלבד זאת, תעיד גם על איכות הציוד והחשיבות שבעל העסק מייחס הן למוצרים הנשלחים והן ללקוחות עצמם.

כדי להבטיח את איכות האריזה, חברות המעניקות שירותים לוגיסטיים וכן פתרונות שינוע והפצה מתקדמים, חייבות לדאוג גם לתהליך  תכנון וייצור אריזות, בעזרתם של מהנדסים מומחים וסימולציות מתקדמות, המאפשרות ייצור סוגים רבים של אריזות, תוך שימוש במגוון חומרים.

 

תהליך תכנון וייצור האריזות

תכנון וייצור אריזות חייב להיות מותאם באופן מדויק למפרט המוצר, תוך הקפדה מקסימלית על יעילות ואיכותיות לצד עמידה מחמירה בתקנים הרלוונטיים. תהליך התכנון מתבצע על ידי צוות מהנדסים מקצועי, המשתמשים בתוכנות סימולציה מתקדמות להתאמה מיטבית של האריזה אל המוצר.

לאחר התכנון וקבלת התוכניות המופקות מהסימולציות, מתחיל שלב ייצור המארזים ו/או הארגזים, אותם ניתן לייצור באמצעות חומרים שונים ומגוונים, דוגמת עץ, ברזל, קרטון ועוד ולעיתים אף שילוב בין כמה חומרים, במטרה להגיע אל האריזה האידיאלית מבחינת יכולת השמירה והבטחת איכות המוצר עד להגעתו אל היעד.

 

שינוע ואריזה של ציוד כבד

פתרונות שינוע והפצה הפכו כאמור לתחום נפוץ ובעל דרישה רחבת היקף, אשר הביאה לפריחתם של חברות לוגיסטיקה והפצה שונות, אשר התחילו אט אט להיכנס אל התחום ולצבור את הידע והניסיון הרלוונטיים. אך כאשר מדובר בשינוע ציוד כבד, דוגמת מכונות והעברת קווי ייצור, הסיפור הופך למעט שונה.

שינוע ופתרונות אריזה של ציוד כבד וקווי ייצור, מחייב ניסיון וידע מקצועי רחב היקף, הן כשמדובר בהעברה פנימית בתוך הארץ ובמיוחד כשמדובר בהעברות לחו"ל ולכן, במקרים אלו חייבים להיעזר בחברה מקצועית ומיומנת, המעניקה פתרונות לוגיסטיים מתקדמים.

 

סוף מעשה באריזה תחילה

לסיכום, שרשרת אספקת המשלוח ללקוח כוללת מספר שלבים, ביניהם שלב האריזה המשמעותי, הנועד להבטיח את שלמות המוצר והגעתו בבטחה אל היעד. כמו כן, ראינו כי תכנון וייצור נכון ומיטבי של אריזות, צריך להיעשות בצורה מקצועית, באמצעות מהנדסים מומחים וסימולציות מתקדמות, המאפשרים אך לשנע ציוד כבד וקווי ייצור.

קרטונים

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה