חיפוש
חיפוש

למה שמים נסורת בכלוב של אוגרים? 

הילדים של השכנים שלנו ביקשו מההורים לגדל אוגרים בבית (לאחר שאלה לא הסכימו להם לאמץ כלב). לאחר תחנונים ממושכים, ההורים הכנועים הסכימו לגדל אוגר בתנאי אחד – שהילדים יהיו אחראים על הגידול שלו מ – א' ועד ת'. הם לא חשבו שמדובר בתחום אחריות גדול למדי וגילו בדיעבד למה חשוב לקנות לאוגר כלוב ולשים בו נסורת.

החלטנו לצאת עם המידע בנושא, כדי להעלות את המודעות ולהביא לשימוש נכון בנסורת המדוברת.

 

רגע, מה זה בכלל נסורת?

אם לא יצא לכם לבקר בפינת החי במהלך הלימודים שלכם בבית הספר היסודי, אנו נאמר לכם כי נסורת אלה שאריות של עץ. מדובר בחתיכות קטנות מאוד שניתן לרכוש בחנויות חיות שונות. הנסורת מגיעה בתוך שקית ניילון אטומה ואפשר לרכוש אותה בכמה גדלים:

  • שקית קטנה
  • שקית בינונית
  • שקית גדולה

כך שכל אדם יכול לבחור את כמות הנסורת המתאימה עבורו. שכן, יש מי שמגדלים אוגר יחיד, בעוד אחרים מגדלים כמה אוגרים בכלוב אחד. חשוב שתדעו מה היא נסורת לפני שנעמיק בנושא, כדי שתוכלו להבין מה החשיבות שלה. בשלב זה, כשיש לכם את המידע הבסיסי, אתם יכולים להמשיך הלאה.

נְסוֹרֶת

למה שמים נסורת בכלוב של אוגרים?

חשוב מאוד לשים נסורת בתוך כלוב של אוגרים בגלל שיש לנסורת יכולת ספיגה גבוהה. אתם וודאי שואלים את עצמכם בשלב זה – מה הנסורת סופגת? ובכן, הנסורת אחראית לספוג את הצרכים של האוגרים שיש לכם. היא סופגת את השתן ומאפשרת לאוגרים להמשיך ולחיות בתוך הכלוב באין מפריע. אם תרצו לראות את הנסורת ולקרוא עוד על החשיבות שלה, עליכם להיכנס אל הקישור הבא: http://hamster-time.co.il.

 

יש לכם אוגרים? אל תוותרו על הנסורת

אנו ממליצים שלא לגדל אוגרים בתנאים שלא כוללים שימוש בנסורת. שכן, האוגרים מרגישים בנוח עם סביבה של נסורת. היא לא רק מאפשרת ספיגה של השתן ושל החיידקים. היא גם מדמה את הסביבה הטבעית של האוגרים שנוטים להתחפר. אם תסתכלו על האוגרים בטבע, אתם תראו שהם אוהבים להתחפר מתחת לערמת עלים ולשכב מתחתיה לזמן ממושך. אי שימוש בנסורת עלול להוביל לבעיות בריאותיות שונות בקרב האוגרים שברשותכם.

 

בחירה בסוג נסורת איכותי

ראוי לציין כי רכישה של נסורת לא צריכה להתבצע סתם כך. יש לערוך בירור מקיף ולקרוא פרטים אודות המותג שמייצר את הנסורת הנבחרת. שכן, עליכם להיות בטוחים ב – 100% כי אתם בוחרים בנסורת איכותית שתעשה את העבודה כמו שצריך.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הגיע אל סיומו וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם, קוראים יקרים, שתמשיכו להתעניין בנושאים חשובים שנוגעים לבעלי החיים שברשותכם. בשלב זה אתם יודעים מה היא חשיבת הנסורת בכלוב של אוגרים ואנו מזמינים אתכם להעביר את המידע הזה הלאה, לאחרים, כדי שגם הם ידעו שמדובר בעניין חיוני ביותר.

כלוב של אוגר

אולי יעניין אותך גם

פולוסה