חיפוש
חיפוש

למה שתרצו לעשות ציפוי שיניים דווקא בטורקיה?

ציפוי שיניים הוא דבר חשוב גם מבחינה אסטטית וגם מבחינה בריאותית. אסטטית – כדי ליצור מראה אחיד וטבעי של השיניים. בריאותית – על השיניים להיות בעלות צורה אחידה כדי לאפשר סגר נכון ותקין של השיניים. טורקיה היא מדינה מאוד פופולארית לטיפולי שיניים, ובמקרים מסוימים תעדיפו לעשות את ציפוי השיניים שם.

 

מחיר

כאשר אתם במצב בו אתם רוצים לחסוך קצת כסף, או שפשוט אין באפשרותכם להוציא את התשלומים המתבקשים בארץ לציפוי שיניים, במקרה כזה תעדיפו לעשות ציפוי שיניים בטורקיה. המחיר בישראל הוא כ – 4,000 שקלים לציפוי שן ואילו המחיר בטורקיה יעמוד על כ – 1,000 שקלים לציפוי שן.

 

שיטות מודרניות

אם אתם רוצים טיפול עדכני ומהיר, טורקיה זה המקום בשבילכם. בטורקיה תמצאו את השיטות המודרניות ביותר עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר בכל הנוגע לטיפולי שיניים בכלל ולציפוי שיניים בפרט.

 

התאמה אישית למטופל

הרופא המטפל בטורקיה יבחן את השיניים של המטופל כדי לוודא שאין צורך בטיפולים נוספים לפני ציפויי השיניים, יכין סריקה של חלל הפה ויעצב ויתאים תוכנית ספציפית למטופל כדי לבחור את סוג הציפוי המתאים ביותר וההליך המתאים ביותר עבור המטופל.

 

חומרים איכותיים

מרפאות השיניים בטורקיה משתמשות רק בחומרים איכותיים, ובהתאם למה שהמטופל רוצה להשיג מציפוי השיניים (גוון, סגר איכותי, אסתטיקה) יתאימו את החומר המתאים עבורו (חרסינה, אמיילס ואחרים).

 

רופאים מיומנים

רופאי השיניים בטורקיה מיומנים ועברו התמחויות רבות בתחום רפואת השיניים וממשיכים להתמחות ולהתעדכן כל הזמן. הרופאים הם גם בעלי שנות ניסיון רבות בתחום דבר המעלה את רמת הביטחון של המטופל כאשר הוא מחליט לעבור את טיפולי השיניים שלו דווקא בטורקיה.

 

ביטחון כללי בטורקיה

שיעור הפשע בטורקיה הוא יחסית נמוך, לכן אין צורך לדאוג מבחינה רמת הביטחון, אך כפי שתנהגו בכל עיר גדולה במדינה זרה – לשמור על החפצים שלכם קרוב אליכם, לא לשוטט בלילות – כך גם עליכם לנהוג בערים הגדולות של טורקיה.

 

לסיכום

כאשר אתם רוצים לעשות ציפוי לשיניים, כדאי שתבחרו לעשות זאת בטורקיה. המחיר לציפוי שיניים בטורקיה הוא נמוך משמעותית, בעוד בישראל תשלמו כ – 4,000 שקלים לציפוי שן, בטורקיה תשלמו כ – 1,000 שקלים בלבד. בטורקיה משתמשים בשיטות המודרניות והעדכניות ביותר בכל הנוגע לטיפולי שיניים בכלל ולציפוי שיניים בפרט.

הרופאים בטורקיה ידאגו להתאמה אישית למטופל מבחינת החומר והליך הציפוי בהתאם למטופל ולמצב השיניים שלו. המרפאות בטורקיה משתמשות בחומרים האיכותיים ביותר ועם זאת הטיפול בכל זאת זול יותר. הרופאים מיומנים במיוחד, עברו ועוברים התמחויות כל הזמן ובעלי ניסיון של מספר שנים בתחום.

בטורקיה תהיו בטוחים, הביטחון הכללי בטורקיה הוא במצב לא רע בכלל, שיעור הפשע נמוך וכל עוד תנהגו כמו בכל מדינה זרה אליה אתם מגיעים – תשמרו על החפצים שלכם קרוב אליכם ולא תשוטטו בלילות – אתם תהיו בסדר גמור.

טורקיה

אולי יעניין אותך גם

מזותרפיה
אסתטיקה ויופי
מזותרפיה לשקעי עיניים

תהליכים שונים שמתרחשים בעור הפנים, לאורך השנים, מביאים לסימני גיל בלתי נמנעים שאחד מהם הוא כהות באזור שקע העיניים, שמקורה בשינוי במרקם העור או בצבעו.

קרא עוד »
טיפול בקמטי הבעה במצח
אסתטיקה ויופי
טיפול בקמטי הבעה במצח

קמטי הבעה במצח הם קמטים דינמיים הנוצרים כתוצאה מפעילות שרירי הפנים. הם מופיעים בעיקר באזורים כמו מרכז המצח, בין הגבות ובצידי העיניים. קמטים אלו יכולים

קרא עוד »
איבוד שיער
אסתטיקה ויופי
כיצד מתבצעת הדמיית שיער?

שיער תופס נפח משמעותי בחיינו ואחראי על חלק נכבד מהביטחון העצמי שלנו, עם השנים, לצערנו, אנו נוטים לאבד את השיער כחלק מתהליך ההזדקנות. בין אם

קרא עוד »
מסכות פנים תוצרת בית
אסתטיקה ויופי
איך מכינים מסכות פנים ביתיות

בתקופה האחרונה, מוצרי קוסמטיקה טבעיים הפכו להיות להיט בקרב גברים, נשים ואפילו מתבגרות ומתבגרים. בכל מקום צצה לה סדנא להכנת מוצרי טיפוח טבעיים ורבים מחפשים

קרא עוד »
הרמת גבות
אסתטיקה ויופי
הרמת גבות ללא ניתוח

הגבות הן חלק כל כך מהותי מסך כל המבע שלנו. יש להן השפעה מכרעת על תווי פנינו, ויודעת כל מי שאי פעם מרטה יותר מדי

קרא עוד »
פולוסה