חיפוש
חיפוש

למצוא את האחד/ת גרסת 2020

שנייה לפני שאתרי הכרויות יצאו מהאופנה, פנויים/פנויות התחילו לצאת שוב לערבי ספיד דייטינג ואחרים, נכנסה הקורונה לתמונה ושינתה הכל.

אז מה עושים פנויים/פנויות בעולם ההכרויות שאחרי הקורונה? כיצד מוצאים זוגיות והאם אתרי ההיכרויות באינטרנט חזרו לאופנה לתמיד?

 

לפני ואחרי – הכרויות בעידן הריחוק החברתי

אם לפני עידן הקורונה אנשים התחילו לצאת לערבי דייטינג, מסיבות פנויים/פנויות ובשאר הפלטפורמות המוכרות ליצירת הכרויות פנים אל פנים, הרי שעידן הקורונה החזיר את כולם לבתים ואילץ את מנהלי התחום להמציא את עצמם מחדש.

ערבי ספיד דייטינג בזום, דייטים ראשונים בזום, שימוש מוגבר באתרי הכרויות וכל דרך המאפשרת להמשיך את מעגל החיים בלי לעבור על התקנות המחמירות שנועדו למנוע הדבקה המונית, הפכו לדבר הבא בעולם ההכרויות.

 

למצוא זוגיות בעולם טכנולוגי

בין אם אתם דתיים, או חילוניים, אם אתם מחפשים זוגיות, אתם כבר מכירים את הפלטפורמות הטכנולוגיות השונות להכרות.

זה מתחיל באתרי הכרויות באינטרנט, בהם אתם מתבקשים להציג תמונה עדכנית ופרטים אישיים, שיציגו אתכם בצורה שיווקית ומשכנעת לבני זוג פוטנציאליים.

רוב אתרי ההכרויות מבקשים תשלום על השירות, מה שמרתיע חלק מהמשתמשים, אבל אפשר דווקא למצוא גם אתרים חינמיים, כמו למשל פופנאי אתר הכרויות חינמי, המציע שלל דרכים להכיר בני/בנות זוג פוטנציאליים לרווקים ממגזרים שונים בחברה הישראלית, החל בטווחי גילאים שונים וכלה בזיקה דתית מתאימה.

הפלטפורמה מציעה אירועים וטיולים לפנויים פנויות, לצד הפניה לאתרים שמציעים גם הכרויות מזדמנות, קבוצות היכרות בפייסבוק, הכרויות לגילאי 50+ ועוד.

משם הדרך להמשך התהליך היא קצרה יחסית ומתאפשרת גם היא בפלטפורמות מכל הסוגים.

 

זום במקום דייט ראשון

אם תשאלו רווקים ורווקות שלא ויתרו גם בימי הסגר, תגלו שפגישות זום שימשו לא רק לצרכי עבודה.

אירועי הכרויות קבוצתיים, דייטים ראשונים בזום, ואפילו אירועי ספיד דייטינג, התקיימו כולם בפלטפורמת שיחות וידאו, שהפכה פופולרית במיוחד בימים שבהם אסרו על כולם להיפגש פנים אל פנים.

רווקים רבים התלוננו על האתגרים הנוספים, שמציב המצב החדש על עולם ההיכרויות המאתגר גם ככה, אבל לא מעט סיפרו גם על חוויה חיובית.

האפשרות לקיים דייט ראשון בשיחת זום, מקלה על המבוכה, מאפשרת שיחה נקייה מהפרעות ורעשים ומקלה על תחושת הדחיה, אם השיחה לא הייתה מוצלחת.

בנוסף, שיחות הזום איפשרו לרציניים שבחבורה, לסנן יותר בקלות את אלה שמחפשים היכרות מזדמנת ולמצוא יותר בקלות את המועמדים המתאימים.

 

לסיכום

צדק מי שאמר שכל משבר הוא גם הזדמנות ומגפת הקורונה הוכיחה את האמירה הזאת בגדול.

במיוחד אם אתם אנשים שיודעים למצוא את הטוב בכל סיטואציה, אבל גם אם אתם לא כאלה, תוכלו להנות משפע של פלטפורמות להכרויות, מותאמות לצרכים שלכם, שיקלו עליכם למצוא את הזיווג המתאים.

פחות מבוכה, יותר מיקוד ויותר קל למצוא את האחד/האחת בגרסת 2020.

לבבות

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה