חיפוש
חיפוש

למשתחררת מהצבא, לאישה, לבוס ואף להורים – המתנה שמתאימה לכולם

לעיתים לבחור מתנות זה עסק קשוח במעט, לא משנה למי מיועדת המתנה. מתנות מסוימות מתאימות לאירועים שונים, כזו שמתאימה לחתונה לוו דווקא תתאים לשחרור מהצבא, כמו שכזו שמתאימה להולדת הבן לוו דווקא מתאימה לבוס במשרד. לכן, צריך להשקיע מחשבה לפני כל בחירה. עם זאת, יש מתנה אחת שמתאימה לכולם. רוצים לדעת איזו? מוזמנים ומוזמנות לגלות ולקרוא בכתבה שלפניכם.

 

לבחור מתנה זה קשה

בחירה של מתנה ולא משנה עבור מי ולאיזה אירוע, זה לרוב לא תמיד קל, בעיקר אם רוצים לעשות זאת כסוג של הפתעה. לא תמיד ברור מה האדם השני ישמח לקבל, כך לדוגמא אם תרצו לקנות מתנה לבוס על הקידום, או להורים שלכם, לעיתים אפשר לפשל. בנוסף, כל אירוע דורש סוג אחר של מתנה, כך ביום הולדת נהוג לתת מתנה שונה מאשר בבריתה.

שני דברים עיקריים וחשובים בעת בחירת מתנה, היא להתאים אותה לאדם שאתם קונים ולהפוך אותה לאישית. התאמה לאדם יכולה להתקשר למוצרים שהוא רוצה או צריך וכן, לדברים שהוא אוהב לעשות. המהפך שלה לאישית יכול להיות באמצעות ברכה מרגשת, תוספת מיוחדת למתנה או תמונה שהיא של אותו אדם ושלכם יחד.

 

תמונות במתנה

בכדי להפוך את המתנה לאישית יותר תוכלו להכין או לקנות מתנה עם תמונה שלכם ושל בעל השמחה. לדוגמא אם יש לאישה יום הולדת תוכלו לרגש אותה עם קנבס שבו יש תמונה שלכם מהדייט הראשון. בנוסף, תוכלו לבקש הדפסות של תמונות על גבי חומרים שונים כמו זכוכית, קאפה, לוח פקספקט ועוד.

טרנד של השנים האחרונות הוא הדפסה של תמונות על גבי בלוק עץ  דבר מרענן שמוסיף טאצ' לעיצוב של הבית. התמונה משתלבת בעץ בצורה שנראה שהיא חלק מימנו. תוכלו לרכוש בלוקי עץ בצורות ובגדלים שונים בהתאם לרצונכם.

המחירים משתנים לפי הגודל של התמונה והסוג של החומר עליה תרצו להדפיס אותה. כך ניתן לראות באחת מהחנויות שמדפיסה תמונות שונות, כי בלוק עץ קטן יעלה לכם כ- 25 שקלים. לעומת זאת אחד גדול יותר בגודל של 15 על 20 ס"מ עשוי לעלות כ- 60 שקלים.

חשוב לקחת בחשבון את המראה של התמונה והגודל שלה בהתאם לתמונה עצמה ולאדם שמקבל אותה. כך שאם היא עבור הבוס למשרד שלו עדיף תמונה צנועה וקטנה יחסית.

 

בסיכומו של דבר

מתנות הן דבר שלא תמיד קל לבחור, בעיקר לאנשים כמו הבוס שלכם. כל אחד מתחבר ואוהב דברים אחרים. עם זאת, יש מתנה שהופכת להיות אישית בקלות, הדפסה של תמונות על גבי חומרים שונים. כך ניתן לבחור תמונה משותפת ולהדפיס אותה על גבי זכוכית, קנבס, בלוק עץ ועוד. ניתן לבחור צורות שונות של בלוק עץ ולפי מידות ספציפיות. מתנה זו יכולה להשתלב במקומות שונים בהתאם.

מארז

 

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה