חיפוש
חיפוש

לנז'רי – הטרנדים לעונה הקרובה

לנז'רי הוא תחום בלתי נפרד מהאופנה הכוללת ויש נשים שמשקיעות בו אפילו יותר מאפשר בלבוש החיצוני יותר.

כל עונה טרנדים שונים, אז מה הם אלה של העונה הקרובה? על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

לנז'רי

פירוש המילה מלועזית הוא הלבשה תחתונה וכיום קיימים סוגים רבים של מוצרים שנכללים תחת קטגוריה זו. ביניהם ניתן למצוא מחטבים, תחתונים, חזיות ועוד עבור נשים. כאשר כל אחד מהמוצרים ייחודי בצורה ובטקסטורה שלו, בצבע ובעיצוב שלו וכל אחת יכולה למצוא מה שמתאים עבורה הן מבחינת נוחות והתאמה אישית והן מבחינת עיצוב וסטייל אהוב. ניתן לרכוש מוצרים אלה גם בחנויות פרונטליות וגם באונליין בדרך פשוטה ונגישה.

 

טרנד חולף

כמו בעניין של מוצרים אחרים הקשורים לתחום האופנה והסטייל, גם בתחום ההלבשה התחתונה יש טרנדים לכל עונה ושונה, חלקם מתחלפים, חלקם חוזרים על עצמם. הטרנד מושפע מתקופה, עונה, מעצבים שמחדשים, אופנות כלליות שחוזרות ועוד. בנוסף, הלבוש משתכלל באמצעות טכנולוגיות חדשניות שיוצרות אופציות מגוונות, נוחות ואיכותיות יותר יחד עם מה שטרנדי. נציג מספר טרנדים שהולכים להיות בעונה הקרובה.

חיטוב זה חשוב

בשנים האחרונות ישנו היצע רחב יותר של מוצרים מחטבים, כאשר אם בעבר הסוגים היו מעטים היום ניתן למצוא אפשרויות שונות. ישנם מחטבים נעימים, איכותיים בעלי בד נושם וככל שהשנים מתקדמות כך ניתן ללבוש אותם מבלי להרגיש שהם שם כמעט. בתוך התחום ניתן למצוא גם מגוון רחב של חזיות ספורט שגם נהיו מאד טרנדיות בעקבות הגדילה של נשים ואנשים בכלל שעושים ספורט.

 

אופנה חוזרת

כפי שציינו טרנדים יכולים להיות חדשניים או כאלה שחוזרים לאחר מספר שנים. גם בתחום ההלבשה התחתונה ישנם כאלה שחוזרים. כאשר אם בגדי וינטאג' חזרו לאופנה כך גם בהלבשה תחתונה קיימים עיצובים המשלבים טרנדיות יחד עם מבט לעבר. כך ניתן למצוא לדוגמא תחתונים בגזרות רחבות, חזיות שמזכירות במראן מחוך ועוד.

 

אפילו שלא רואים

לצד הלבשה תחתונה במרקם חלק ופשוט, ניתן למצוא בתחום זה חזיות ותחתונים עם הדפסים שונים החל מפרחים ועד לצורות וצבעים מיוחדים. בדרך זו ניתן להפוך את הלבוש למעניין ואטרקטיבי יותר.

 

לא רק מתחת לבגדים

אחד הטרנדים הבולטים לאחרונה הוא חשיפה של חזיות. כאשר הלוק כולל בדרך כלל ג'קט פתוח באופן מלא או חלקי ומתחת חזייה ללא חולצה מעל. במילים פשוטות – החזייה תופסת את מקומה של החולצה. הלוק יכול להשתלב ביום יום עם ג'קט אובר סייז או אפילו לאירוע חגיגי תחת ג'קט מרשים וכחלק מחליפה.

 

לסיכום

טרנדים הם עניין חולף וכך גם בתחום של ההלבשה תחתונה. ניתן לראות כי בעונה הקרבה ילוו אותנו טרנדים ישנים שמכניסים קצת וינטג' לעכשיו, הדפסים וצבעים בולטים ומיוחדים וגם חיטובים מכל הסוגים וטכנולוגיה שמשתכללת עם הזמן. ואיך אפשר לשכוח את סטייל החזיות החשופות.

בגד ים

 

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה