חיפוש
חיפוש

אילו דברים ניתן לעשות על מנת לעלות על בגידה

חושדים שבני הזוג בוגדים בכם?

כיצד תוכלו לדעת?

המאמר ייתן טיפים על מה ניתן לעשות כדי לעלות על בגידה.

 

בלש גשש

לפני שאתם מגיעים למסקנות ובודקים חשדות, הדרכים הטובות ביותר להגיע לעובדות הן באמצעות חקירות בגידות של בלשים פרטיים. צוות חקירות מקצועי יעשה לכם את העבודה, יעקוב ויבדוק את החשדות לעומקם. הבלשים יתעדו, יצלמו ויביאו לכם את ההוכחות הטובות ביותר. אז אל תמהרו להתעמת תנו לבלשים לחקור ולהגיע אל האמת.

 

מחטטים בטלפונים וברשתות החברתיות

עם החשד הראשוני הדרך הטובה ביותר לבדוק אם בני הזוג בוגדים, הוא לחטט בטלפון החכם שלהם. ייתכן ושכחו למחוק הודעות וואטסאפ, סמס, מיילים או שקיבלו שיחות רבות מאותו אדם שאינכם מכירים. גם שיטוט ברשתות החברתיות יגלו לכם רמזים שונים. בדקו לאילו קבוצות משתייכים בני הזוג, מי החברים שלהם, מה התגובות לדברים שפרסמו וכן הלאה. ייתכן ולבני הזוג הבוגדים יהיה טלפון נוסף בו ינהלו שיחות ויקבעו מפגשים לוהטים, מה שיקשה עליכם לבדוק את החשדות.

 

שינוי בחשבונות כרטיסי האשראי

אתם רגילים להוצאות קבועות וישנם זוגות שמיידעים אחד השני על הוצאותיהם בעיקר כשיש חשבון משותף. אך מעקב אחר ההוצאות גילה לכם על שינויים. לפתע ישנן יותר הוצאות על מסעדות, בתי קפה, קונים יותר בגדים או מתנות שלא אתם קיבלתם. ייתכן ובן הזוג הוציא כספים במקומות ובזמנים שאתם בטוחים שהיה במקום אחר. אולי גם מצאתם בארון מתנה יקרה ורומנטית, אך יום הנישואין או יום ההולדת שלכם עדיין רחוק. כל אלו מעלים מידית חשדות לגבי הבגידה.

מריחים את הבגדים

בני זוג בוגדים יחזרו הביתה בסופו של דבר. אתם חושדים? רחרחו אותם אולי תריחו בושם שאינכם מכירים. בדקו אם על הבגדים מופיעים סימנים מחשידים כמו סימני ליפסטיק. שימו לב אם הדבר הראשון שהם עושים כשהם מגיעים הביתה זו המקלחת. אם להתקלח מיד כשחוזרים הביתה אינו דבר שבשגרה משהו מתרחש.

 

השתמשו ב- GPS

אם כלו כל הקיצים ואתם רוצים להיעזר בחוקר פרטי, רגע לפני תוכלו להדביק מדבקת GPS מתחת לרכב של בני הזוג החשודים שתשדר לכם על מקום הימצאותם על ידי מחשב. המדבקה לא תהיה יעילה במקרים בהם בני הזוג מגיעים למקום הבגידה ברכב אחר.

 

חיזור גורלי

ישנן סצנות בחיים הלקוחות מהסרטים. בסיטואציה בה אחד מבני הזוג בוגד והמאהב/ת שלו מפתחים אובססיה הם עלולים לעשות טעויות ולהתקשר לבן או בת הזוג ואף להגיע לעבודה או לפתח ביתם באמתלות שונות. שימו לב שבני זוגכם לא מקבלים שיחות "עבודה" או שיחות מחשידות אחרות לאחר שמונה בערב ואם כן עקבו אחר התדירות. שימו לב שהם מדברים לידכם ומה תוכן השיחה. בני הזוג אומרים שזו הייתה טעות במספר, אך המאהב/ת האובססיביים ממשיכים להתקשר – זה הזמן להרים את הכפפה ולפנות לחוקר פרטי.

 

גבר בוגד

אולי יעניין אותך גם

פולוסה