חיפוש
חיפוש

למה חובה לקחת ביטוח בניין משותף לוועד?

מגורים בבניין משותף מחייבים לקיחה של ביטוח משותף, וזאת על מנת להימנע ממצב בו מתרחשת תקלה באחת המערכות אשר עלולה לגרום לנזקים אדירים כמו גם להוצאה כספית לא מועטה מכלל הדיירים. כל הפרטים לגבי ביטוח בניין משותף – במאמר הבא.

בית מבוטח

ביטוח בניין משותף – מה חשוב לדעת?

ביטוח בניין משותף הפך לנפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות, זאת לאור העובדה כי רוב הציבור הישראלי מתגורר בבניינים משותפים בהם מתגוררים עשרות דיירים. יתרה מכך, לאור העובדה כי כיום הבנייה בישראל מתמקדת בבניינים רבי קומות, רבים הבינו כי מעבר לתשלום החודשי הקבוע בעבור וועד הבית, נידרש גם לרכוש פוליסה ייחודית אשר מותאמת לצרכים של דיירי הבניין, וזאת על מנת להיות בטוחים כי בעת תקלה נוכל להפעיל את הביטוח ובכך לחסוך אלפי שקלים כתוצאה מתיקון או נזק אשר נגרם. למעשה, מדי יום מתרחשים בישראל עשרות מקרים בהם יש תקלות שונות, החל משריפה, דליפת גז, בעיות במערכת החשמל כמו גם במעלית, אשר בגינן נידרש לתשלום אשר יכול להאמיר גם לאלפי שקלים בעבור כל דייר. לכן, על מנת להימנע מכך חשוב לרכוש בהקדם האפשרי ביטוח בניין משותף מחברה אשר מתמחה בנושא, ויכולה להעניק את ההצעה הטובה ביותר מבין החלופות השונות.

ציפורים

ביטוח בניין משותף – כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מוגנים

כאמור, כיום רכישה של ביטוח בניין משותף הפכה לנפוצה יותר מאי פעם, זאת לאור המודעות ההולכת וגדלה של הציבור לגבי רכישה של ביטוח אשר היא ייחודית לבניין וכוללת בין היתר את חדר המדרגות, שערים, התפוצות של מערכת הגז, שריפה, דליפה במערכת הביוב או החימום וכו'. בנוסף, ניתן להוסיף לביטוח גם אחראיות כלפי צד ג', ביטוח לכספי ועד הבית כמו גם אחראיות מעסיקים לעובדי ניקיון כמו גם גינון. הפוליסה הזו מיועדת למעה בעבור וועדי בתים, או נציגות של הבניין המשותף, והיא ניתנת כאמור להתאמה אישית, בהתאם לצרכים. חשוב לזכור כי רכישה של ביטוח בניין משותף חייבת להתבצע באמצעות חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם את הפוליסה המתאימה, כמו גם צוות מקצועי אשר ידע ללוות אתכם לכל אורך התהליך, ובייחוד בעת הצורך. על כן, אם אתם מחפשים כעת את החברה המובילה בתחום – אנו גאים להציג לכם את חברת ביטוח וועדים, אשר מהווה כיום את החברה המובילה בענף, ולהלן הפרטים.

ביטוח וועדים – החברה המובילה בישראל

חברת ביטוח וועדים מאפשרת לכם להיות מוגנים ולקבל פוליסה אשר מותאמת אישית לצרכים ולתקציב של דיירי הבניין. באמצעות צוות המומחים של החברה תוכלו להתאים את הפוליסה המדויקת, ובכך להיות בטוחים כי בעת הצורך אתם מוגנים מכל הכיוונים, תוך קבלת שירות אישי. למידע נוסף, צרו קשר בהקדם באמצעות האתר בכתובת https://www.building-ins.co.il.

אולי יעניין אותך גם

pexels-pixabay-207582 (1)
ביטוחים
עולם הדיגיטל בענף הביטוח

שיתוף הפעולה הקיים כיום בין תעשיית ההייטק וענף הביטוח המקומי, מחויב המציאות בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים. שיתוף זה מקפיץ את הענף קדימה, מייעל אותו

קרא עוד »
פולוסה