חיפוש
חיפוש

איך הכי נכון לשבת מול מסך מחשב?

אין דבר יותר חשוב בעולם מאשר בריאות.

אדם בריא הוא אדם מאושר וכל שאר הדברים נראים פחות חשובים. העניין הוא שנדמה שיש כל כך הרבה דברים הפוגעים בבריאות שלנו כמו למשל הקורונה, שפעת, סרטן ומחלות אחרות אשר מפריעות לנו מאוד.

על רקע זה חובה לציין כי יש מגפה שקטה וקשה שלצערנו כמעט ולא מדברים עליה.

אנו כמובן מתכוונים לבעיות אורתופדיות אשר נגרמות עקב אורח החיים המודרני שבו אנו יכולים לשבת מול המסך במשך שעות ארוכות וזה פוגע בנו מאוד.

לכן יש שאלה איך הכי טוב לשבת מול מסכי מחשב והתשובה היא שאתם צריכים למצוא את התנוחה שלכם שהכי תתאים לכם.

אין ספק כי אתם צריכים גם לקנות כיסא נוח ולמקם את המסך בצורה הטובה ביותר כך שלא תהיינה בעיות אורתופדיות כתוצאה מישיבה לא נכונה.

 

מדוע כדאי לקנות מסכי מחשב באינטרנט?

אין מחלוקת על כך כי מבחינה בריאותית עדיף לשבת מול מסך מחשב שולחני ולא מול מחשב נייד שהינו הרבה יותר קטן ולכן הרבה פחות בריא. על רקע זה עולה השאלה איפה הכי כדאי לנו לקנות מסכי מחשב ואיפה נקנה את המסך הטוב ביותר. כאן המקום לציין כי אם אתם מחפשים אחר מסך מחשב איכותי אתם יכולים להיעזר באינטרנט. האינטרנט מאפשר לכם להשוות את המאפיינים של מסך המחשב ואת המחירים שלו וכך בכמה לחיצות עכבר אתם יכולים להיות בטוחים כי תעשו את העסקה הטובה והמשתלמת ביותר ותקנו את המסך שאתם כה צריכים וכה זקוקים לו לבית או למשרד.

 

מדוע כדאי לקנות מסך מחשב רק מחנות ישראלית?

אך שימו לב לא כל אתר אינטרנט הוא באותה רמה ופעמים רבות יש אתרי אינטרנט גרועים מאוד. אולי זה לא נעים להגיד אך מרבית הפעמים אתרי האינטרנט אשר מוכרים מסכי מחשב וממוקמים בחו"ל הם פחות טובים מחנויות ישראליות המוכרות מסכים. עליכם לזכור כי לאתר מחו"ל אין כל מחויבות ללקוח הישראלי ומרגע שהוא מוכר לכם את המסך כלום כבר לא מעניין אותו. תארו לכם כי תהיה לכם בעיה עם המסך, האם האתר מחו"ל ישלם לכם על טכנאי שיבדוק את הבעיה? ספק גדול. לכן הצעד החכם ביותר שאפשר לעשות זה להזמין מסכים אך ורק מחנות ישראלית ולא מחנות בחו"ל ועל כך יש לתת את הדעת.

 

שימו לב ליצרן של מסכי המחשב

כאשר אתם קונים מסכי מחשב אתם חייבים להיות בטוחים כי הם יהיו הטובים ביותר שיש ולכן עולה השאלה איך נבטיח זאת? אם כן אתם צריכים להבין כי אתם צריכים לשים לב ליצרן על מסכי המחשב. ככל שהיצרן יהיה ברמה יותר גבוהה כך המסך יהיה יותר טוב ולכן חשוב לשים לב טוב טוב מי היצרן של המסך.

 

אישה מקלידה

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה