חיפוש
חיפוש

לשדרג את החצר – 4 דברים שיעשו לכם מהפך בגינה

מה שאתה עומד לקרוא יכול לתת לך אור ירוק לבנות את בית חלומותיך, או שהוא יכול להחזיר אותך לדרך לאסון פיננסי. אבל מה שזה לא יהיה, רוב הסיכויים שהגינה שלכם היא אחד הדברים הראשונים שעולים לכם בראש כשאתם חושבים לחיות חיים בריאים. בין אם אתם מתכננים גינה קטנה בחצר האחורית או בית שלם, הדרך הטובה ביותר להפיק את המרב משטח הגינה שלכם היא עם 5 השלבים הפשוטים האלה!

 

הגדר את מטרת הגן שלך

לפני שתתחיל לשתול, תצטרך להגדיר את מטרת הגינה שלך. זה יכול להיות יצירת גינה שופעת ורומנטית או חלל המספק תנאי גינון אופטימליים. ברגע שתקבל את ההחלטה הזו, השאר יבוא על מקומו.

 

לתכנן את החדר והמרחב שמסביב

הדבר הראשון שצריך להחליט הוא היכן בגינה שלך אתה רוצה להתחיל. רוב שטחי הגינה מוגבלים בשטח, כך שתצטרך להחליט היכן אתה רוצה להגביל את עצמך. אם יש לך חצר אחורית שלמה, אין מקום להרחיב, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול לקבל גינה.

המפתח כאן הוא להחליט היכן אתה רוצה להתחיל. האם אתה רוצה ליצור גינה שופעת עם הרבה שמש או אזור דמוי מדבר עם מעט או ללא שמש? לאחר שהגדרתם היכן תרצו לגן, תוכלו להתחיל לתכנן את החדר והמרחב שמסביב.

 

לבנות פרגולה

אם אתם לא מהסוג של גננות, יש פתרון קל: בניית פרגולות עץ. פרגולות הן מבנים באוויר הפתוח שגדלים על ידי ניצול תנאי מזג האוויר השוררים. מקרני השמש מונעים בעיקר להתרומם מעל העצים או צמחייה אחרת שצומחת על הקיר שמסביב לפרגולה.

אם יש לך מקום וכסף נוסף, פרגולה היא דרך נפלאה ליצור נווה מדבר מרגיע וירוק בחצר האחורית שלך. עם זאת, אם אתה לא טיפוס מעשי, פרגולה יכולה להיות דרך זולה מאוד להפוך חצר אחורית אפורה לנוף דמוי דיסני וורלד.

 

הוסף תאורת גינון

גינון יכול להיות מקצוע בודד, וזו הסיבה שחשוב להוסיף כמה אורות כדי להאיר את היום שלך. יש אנשים שמרגישים לא בנוח עם הרעיון של אורות בגינה שלהם, אבל יש מספר יתרונות להוספת אור לגינה שלך. ראשית, זה יעזור לך לראות מה אתה עושה במהלך היום, מה שיאפשר לך לתזמן בצורה מדויקת יותר את ההשקיה שלך בהתאם.

חשוב מכך, זה יעזור לך לראות מה אתה מטפח והאם הוא צומח או לא. כאשר אתה מוסיף אורות לגינה שלך, הוא ישמש גם כזרקור, ונותן לך קווי ראייה דומים למה שהיית רואה בחדר חשוך.

 

סיכום

גינון הוא תחביב שיכול להביא שמחה גדולה לחיים שלך. זה גם חלק חשוב מחיים בריאים, מכיוון שהוא מספק לך הרבה חומרים אורגניים טריים לעבוד איתם. על מנת למקסם את היתרונות של הגינה שלך, חשוב שתהיה לך תוכנית ותדע מאיפה אתה רוצה להתחיל. משם, תצטרך להחליט איזה סוג גינה אתה רוצה.

אם הדאגה העיקרית שלך היא משיכה ויזואלית, גינה רגילה בחצר האחורית היא בסדר. אם אתה מעוניין יותר ביתרונות בריאותיים, גינה בחצר האחורית היא נהדרת, אבל היזהרו מקרני ה-UV של השמש! פרגולה היא עוד דרך נפלאה להגן על הגינה שלך מקרני השמש האולטרה סגולות המזיקות. כשמדובר בסוגי הגינות שעליכם לגדל, המפתח הוא לבחור את הגינה המתאימה ביותר להעדפות האישיות שלכם.

חָצֵר

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה