חיפוש
חיפוש

מה עדיף לשכור או לקנות מקום למסעדה

החלטתם שעכשיו זה הזמן הנכון להגשים את החלום הנושן ולהקים מסעדה? אם כך, אנחנו מציעים לכם לעשות את הדברים בצורה כמה שיותר מחושבת. כולנו מודעים היטב לכך שחלק מהמסעדות נסגרות זמן קצר ביותר אחרי פתיחתן ולכן חשוב לראות איך נמנעים ממצב כזה.

 

היתרונות של רכישת מקום למסעדה

אם תפנו אל חברת ריף נדל"ן תוכלו בעזרת המומחים שעובדים שם להגיע אל לא מעט נכסים שניתן לרכוש ולהקים בהם מסעדות שונות. חשוב להבין שיש כמה יתרונות בולטים לרכישת מקום למסעדה, כמו העובדה שאתם לא צריכים לשלם לאף אחד שכירות. בנוסף, המקסימום שיכול לקרות זה שהמקום לא יצליח לעבוד ולא יכניס לכם כסף, אך עדיין תוכלו למכור את הנכס ולא להפסיד את כל הכסף שהשקעתם. זה לא במקרה שאנשים אנשים שבוחרים להפעיל מסעדות חושבים על אופציית הקניה ובהחלט כדאי שתבדקו גם אתם את האפשרות הזאת יותר מקרוב.

 

היתרונות של השכרת מקום למסעדה

אי אפשר להתעלם מהעובדה שאומנם יש יתרונות בולטים לקניית מקום למסעדה, אך החיסרון העיקרי הוא המחיר. לכן, אם גם אתם, כמו לא מעט אנשים אחרים, חולמים על הקמת מסעדה בת"א אך יש לכם תקציב מוגבל, ברור מדוע השכרת מקום למסעדה זו אופציה שיכולה להיות יותר אטרקטיבית עבורכם. קחו בחשבון שאתם יכולים לשלם שכירות לא מאוד גבוהה בכל חודש, מה שישפיע על כך שתזרים המזומנים שלכם לא ייפגע. כמו כן, אם בהמשך תחליטו שהמיקום שבו בחרתם אינו מספיק טוב, תמיד תוכלו להעביר את המסעדה שלכם למקומות אחרים בעיר. כלומר, אחד מהיתרונות הבולטים של השכרת מקום למסעדה זו העובדה שאפשר ליהנות מגמישות הרבה יותר גדולה.

 

איך לבחור את המיקום המושלם?

בין אם אתם רוצים לראות נכסים שתוכלו לקנות ולהקים בהם את המסעדה שלכם ובין אם אתם מעדיפים לראות נכסים שמיועדים להשכרה, ברור מדוע אתם תוהים איך תוכלו לבחור את הנכס המושלם. קחו בחשבון שאתם לא באמת חייבים לעשות את החיפוש הזה לבד, כי האמת היא, שכאשר מחפשים נכסים שמתאימים להקמת מסעדות עדיף לפנות אל המומחים. תחום המסעדות בתל אביב, כפי שאתם בוודאי יודעים, הוא תחום שיש בו התעניינות רבה ולכן ברור מדוע יש גם לא מעט מומחי נדל"ן שיוכלו לעזור לכם בנושא. בחרו לכם עוד היום את מומחי הנדל"ן שיוכלו לעזור לכם, פנו אליהם ותראו שלא תצטערו על כך. לבחור מקום מוצלח להקמת מסעדה זה נתון משמעותי ביותר ולכן בהחלט כדאי להשקיע בכך מחשבה. אם המסעדה שלכם תהיה ממוקמת במקום אסטרטגי בתל אביב סביר להניח שעוד ועוד אנשים יגיעו אליה. משם הדברים כבר תלויים בכם: כי אם תגישו אוכל טעים ומושקע אין ספק שהלוחות יחזרו לעוד ועוד סעודות טעימות במקום שלכם.

עסק פעיל

אולי יעניין אותך גם

עסקאות בתחום המקרקעין
נדל"ן
מהי עסקת קומבינציה ומה היתרונות שלה?

עסקאות קומבינציה בתחום הנדל"ן הם בעצם הסכמים שבהם בעל קרקע ויזם או קבלן מחליפים נכסים, המאפשרים בנייה של מבנים חדשים על חלקת קרקע נתונה. הרעיון המרכזי הוא שבעל הקרקע מספק את הקרקע, ובתמורה יקבל חלק מהיחידות החדשות שנבנו. הסדר זה יכול להיות מועיל עבור שני הצדדים המעורבים, ומציע שיטה ייחודית לניצול שווי הנכס ללא צורך מיידי בעסקאות מזומן   מה ההבדלים בין עסקאות קומבינציה? קיימים שני סוגים עיקריים של עסקאות קומבינציה, שלכל אחת מהן מערך המאפיינים וההשלכות שלה, במיוחד בנוגע למיסוי. "עסקאות המכירה המלאות" כרוכות בהעברת כל הקרקע ליזם. לעומת זאת, במסגרת "עסקאות מכר חלקיות" היזם מקבל רק חלק מהקרקע.   מהן השלכות המיסוי בעסקאות?

קרא עוד »
עורך דין מקרקעין
נדל"ן
5 סיבות לפנות לעו"ד מקרקעין

עורכי דין המתמחים במקרקעין הפכו להיות חיוניים בעסקאות נדל"ן בישראל. בעלי נכסים רבים מוצאים את עצמם זקוקים לייעוץ משפטי בנושאי קרקעות, בנייה, מיסוי ועוד. במאמר

קרא עוד »
פולוסה