חיפוש
חיפוש

5 דברים שניתן לשנות בבית בעזרת ארכיטקט

אז החלטתם לעבור לבית חדש, או לערוך שיפוץ בבית החדש שלכם – שיהיה בשעה טובה!

כדי לערוך שינויים שיהיו פרקטיים וגם נאים לעין, כדאי להיעזר באדריכל, או בארכיטקט – בשמו הלועזי, שהוא בעל המקצוע שידייק עבורכם את השינויים, ויבצע אותם על הצד הטוב ביותר.

אז מה ניתן לשנות בבית בעזרת אדריכל אתם שואלים? בדיוק בשביל זה אנחנו פה.

 

מטבח חדש – למאכלים טעימים יותר

ארכיטקט מקצועי ידאג לשנות את מבנה המטבח לאחד כזה שיתאים לשימושים שלכם, כך שיהיה מקום לחתוך ,לבשל, לאפות וגם לאכול בנחת. מחקרים מוכיחים כי אווירה נעימה ושהייה במרחב פתוח יותר משפרים את הביצועים שלנו, וכך גם במטבח – ככל שהמבנה שלו יהיה מותאם יותר לרצונותיכם ולאופן בו אתם מתנהלים בו, כך תפיקו מהמטבח את המיטב, וגם תזכו לקבל יותר מחמאות על האוכל שתבשלו בו.

 

מרבה ילדים – מרבה חדרים

אם המשפחה שלכם גדלה בשעה טובה, כנראה שהגיע הזמן להגדיל גם את מספר החדרים. אדריכל מצוין הוא כזה שיודע איך להשתמש במרחב הנתון לו, ולנצל אותו בצורה הטובה ביותר. כך תוכלו לשבור קירות ישנים, או לבנות חדשים, ולשנות את מבנה הבית כך שיכיל חדרים נוספים שישמשו את המשפחה שלכם, וגם כאלה שישמשו אפילו כחדרי אורחים או משפחה.

 

עיצוב מחודש

מעבר ליכולות של ארכיטקט לשנות את מבנה הבית שלכם, הוא מוכשר גם לעצב את הבית שלכם בצורה חדשה, כך שאותו מבנה בדיוק יקבל "את אותה גברת בשינוי אדרת", בעזרת שינויים של תאורה, של עיצוב חלל החדר כמו מיקום הרהיטים, וגם באמצעות שילוב כל האלמנטים במבנה הבית שלכם כך שיקבלו תמונה הרמונית, מוארת, ולא מתאמצת. עיצוב הבית בצורה כזו יגרום לכם לתחושת התחדשות, ויסב אווירה נעימה לכל השוהים בחלל הבית.

 

הוספת ממ"ד – כדי להיות בטוחים

אם אין לכם חדר ממ"ד בבית – כדאי שתדאגו להוסיף אחד כזה, כמה שיותר מהר. מעבר למצב הביטחוני במדינה שלנו, המחייב קרבה לממ"ד בתקופות תכופות יחסית, חדר מיגון בבית ישביח את הנכס שלכם משום שתגדילו באמצעותו את שטח הבית, וכך תוכלו גם להעלות את ערך הנכס במידה ותרצו למכור אותו בעתיד. כמו כן, חדר ממ"ד מחזק את הבית מפני רעידות אדמה ועל כן הוא ישמש תמיכה ויציבות לבית הקיים בשעת חרום. בעזרת אדריכל או אדריכלית כמו שרון ויקסל תוכלו להוסיף חדר כזה לביתכם, וליהנות מכל היתרונות שיש לו להציע.

 

מרפסת – הוספה או סגירה

ישנם אנשים בעלי מרפסת שהיו רוצים לסגור אותה על מנת להגדיל את שטח הבית וליצור תחושה פסטורלית, באמצעות סגירת זכוכית, או מחומר שקוף אחר, ולעומתם כאלה בעלי בית ללא מרפסת, שהיו שמחים לשתות כוס קפה מתחת לקרני השמש המלטפות. לא משנה באיזו קבוצת אנשים אתם נמנים, תוכלו ליהנות משירותי אדריכל שידאג להוסיף לכם מרפסת או לחלופין לסגור אחת קיימת. כנסו וגלו עולמות חדשים בתוך עמוד האינסטגרם של שרון ויקסל.

 

מטבח כפרי

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה