חיפוש
חיפוש

האם משתלם לתקן את האייפון בבית?

המכשירים הסלולריים הפכו כבר מזמן לאמצעי הקשר העיקרי שלנו עם המשפחה והחברים, לכלי עבודה עסקי לכל דבר ועניין ולאמצעי שדרכו אנחנו נהנים בשעות הפנאי. המשמעות היא שכל תקלה ולו הקטנה ביותר בטלפון הנייד שלנו משפיעה עלינו בצורה משמעותית, לפעמים עד כדי פגיעה קשה באיכות החיים.

יתרה מזאת – כל תקלה סלולרית יכולה לגרום לבזבוז זמן שכמאמר הביטוי הידוע שווה הרבה כסף. למשל: זמן עבודה, זמן שמוקדש ליקרים לנו או זמן פנוי כי יש צורך להגיע למעבדת תיקונים במיוחד, לחכות בתור ולהתפלל שהטכנאי יודע לטפל בצורה מקצועית בטלפון שלנו בלי לגרום לנזקים. וכשמדובר במכשיר יקר כמו טלפון נייד זה לא עניין של מה בכך.

אייפון לבד לאחר תיקון

השליח בדרך לקחת את המכשיר – העתיד כבר כאן

כיום אפשר גם אחרת הודות לשירות מהפכני שמספקות חברות השליחויות של הגעה עד בית הלקוח, לקיחת המכשיר והעברתו למעבדה לתיקון פלאפונים.

המשמעות היא שאתם לא נדרשים יותר לבחור מעבדת סלולר, לעשות סקר מחירים או לכתת את רגליכם לטכנאי הקרוב כי השליח יגיע עד אליכם.

אתם יכולים להזמין את השירות לכל מקום כולל ביתכם הפרטי, מקום העבודה, בית הקפה השכונתי או כל מקום אחר שיש בו שולחן לטכנאי (בגודל של 30*100 ס"מ לפחות) עם שקע חשמלי צמוד. כן, אפילו בבית המלון או הצימר שבו אתם נופשים.

כך אתם יכולים להמשיך בשגרת יומכם בלי הפרעה, למשל לשחק עם הילדים, לבלות עם החברים או להמשיך לעבוד.  תוך חצי שעה מקסימום, השליח מטעם חברת תיקון הטלפונים יגיע עד אליכם, יאסוף את המכשיר המקולקל והתקלה תתוקן במעבדה, וההבדל היחיד שאותו תרגישו יהיה אחד – טלפון שהיה תקול הפך להיות תקין לחלוטין.

לאיזה תקלות מתאים השירות?

השירות מתאים לבעיות נפוצות בטלפונים הניידים הפופולריים בישראל מבית אפל וסמסונג, למשל אייפון שנפל למים או מסך שבור בטלפון מסוג גלקסי. עם זאת, השירות מתאים גם לטלפונים מסוגים אחרים וכדאי לבדוק אפשרות זאת באמצעות מוקד הלקוחות. מומלץ לרכוש כיסוי לאייפון לאחר התיקון שהמכשיר לא יינזק שוב – גם זה יגיע אליכם עד חברת השליחויות.

יתרה מזאת – באמצעות שירות זה ניתן לתקן מספר תקלות בו-זמנית ולחסוך עוד יותר כסף וזמן. לדוגמה : טלפון שסובל מבעיות בהטענה ומתקלה במצלמה. מחיר התיקון יכלול את השימוש בחלפים מקוריים ויעניק לכם 3 חודשי אחריות, אבל יישאר נמוך כי הגעת השליח או חברת המשלוחים אליכם לא נופלת עליכם ועל הכיס שלכם. ובמילים אחרות – היא נעשית חינם אין כסף.

עם זאת, אתם תקבלו תיקון מקצועי ומהיר ברמה הכי גבוהה. למשל, תקלה בגלל נזקי מים בטלפון תכלול בדיקה של המכשיר והחלפה של החלקים שניזוקו בלבד. ההחלפה תיעשה אך ורק לאחר אישור הלקוח לפי המחיר שנקבע במחירון החברה.

דבר נוסף שחשוב לציין – חברת המשלוחים תהיה אחראית על כל נזק נוסף שיגרם תוך כדי המשלוח למעבדת הסלולר, אובדן או גניבה של המכשיר מידי השליח. כל זה כלול במחיר כפי שציינו.

בכל מקרה, התשלום עבור התיקון באמצעות שירות זה נעשה רק בסוף התהליך באמצעות כרטיס אשראי. המשמעות היא שגם אם הטלפון התקלקל לכם באמצע המדבר ואין עליכם כסף מזומן – אתם יכולים לתקן אותו במהירות בלי לדאוג לגבי התשלום. לא מאמינים? נסו ולא תצטערו.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה