חיפוש
חיפוש

מאיפה לוקחים משכנתא לרכישת נכס בחו"ל?

מחירי הנדל"ן הגבוהים בישראל גרמו לכך שהשקעות נדל"ן הפכו להיות משהו שהוא נחלתם של מעטים בלבד. מנגד, דווקא בחו"ל יש לא מעט הזדמנויות שיכולות לאפשר לנו להפיק רווחים נאים. כדי לעשות את זה אנחנו צריכים לקנות נכס בחו"ל, ולכן כדאי שיהיה לנו מקום שממנו נוכל לקחת משכנתא למימון הקנייה של הנכס.

 

משכנתא עבור נכס בחו"ל

אם גם אתם מבינים את הפוטנציאל הרב שיש לרכישת נס בחו"ל, אתם בטח שואלים את עצמכם היכן אפשר לקחת משכנתא לקניית נכסים בחו"ל. לשאלה הזו יש כמה תשובות, ואנחנו כאן כדי להציג לכם אותן. לכל אחת מהתשובות יש את היתרונות שלה, ולכן בכל מקרה כדאי לראות מהי האופציה העדיפה. האפשרות הראשונה שעליה נדבר היא לקיחת משכנתא מבנק במדינת היעד. משכנתא עבור נכס בחו_ל

משכנתא במדינה זרה

כדי לקחת משכנתא במדינה זרה אתם צריכים בדרך כלל להחזיק באזרחות של המדינה הזו, כך שבהרבה מאוד מקרים האופציה הזו פשוט לא תהיה רלוונטית עבורכם. עם זאת, במידה ואתם כן מחזיקים באזרחות של מדינת היעד כדאי לבדוק את האופציה הזו כיון שהיא יכולה להיות המשתלמת ביותר מבין כל האופציות האחרות.

 

משכנתא מבנק ישראלי

אופציה שנייה שעומדת בפניכם היא לקחת את המשכנתא מבנק שנמצא בישראל. כדי לממש את האופציה הזו עליכם להחזיק בנכס בישראל והוא יהיה זה שערב למשכנתא. הערך של המשכנתא שאותו תוכלו לקחת לא יהיה גבוה מחצי מערכו של הבית, אך גם כאן ייתכנו שינויים בין הבנקים וכמובן בהתאם לערכו של הנכס שתמורתו אתם לוקחים את המשכנתא.

 

הלוואה חוץ בנקאית

האופציה האחרונה שעליה נדבר היא לקיחת הלוואה שאינה עומדת תחת הקריטריון של משכנתא. בסופו של דבר המשכנתא היא הלוואה לכל דבר, כאשר המרכיב הייחודי בה הוא בעובדה שהנכס שנקנה בכספי המשכנתא ערב להחזרה שלה. בהלוואה חוץ בנקאית תוכלו פשוט לקחת הלוואה שלא בהכרח קשורה לנכס שאתם קונים וכך לממן את קנייתו של הנכס שאתם רוצים במדינה אחרת.

 

איזו אופציה עדיפה

לכל אחת מהאופציות הללו יש את היתרונות והחסרונות שלה, ובלי להכיר את פרטי העסקה שאליה אתם הולכים קשה לענות תשובה ברורה לשאלה איזו אופציה מתאימה לכם. בכל מקרה מדובר על אופציות שמלוות בלא מעט בירוקרטיה, כך שהיינו ממליצים לכם לפנות לייעוץ מקצועי שיוכל לעשות לכם סדר בנתונים, ויעזור לכם לקבל את ההחלטה על איזו אופציה ללכת.

 

לסיכום

קנייה של נכס במדינה זרה היא אתגר לא פשוט, בעיקר בשל העובדה שעניין המשכנתא עובד בצורה שונה מאשר בקנייה של נכס בישראל. האפשרות הראשונה היא לקחת משכנתא במדינה שבה אם קונים את הנכס, אולם האופציה הזו אפשרית בדרך כלל רק למי שמחזיקים באזרחות של אותה מדינה. אפשרות אחרת היא לקחת משכנתא בישראל כאשר הנכס הערב למשכנתא הוא נכס ישראלי.

קניית נכס במדינה זרה

אולי יעניין אותך גם

11 עובדות על משכנתא חוץ בנקאית
משכנתאות
11 עובדות על משכנתא חוץ בנקאית

בנוף הפיננסי המתפתח של היום, משכנתאות בנקאיות אינן עוד האופציה היחידה למבקשי הלוואות. משכנתאות חוץ בנקאיות צברו פופולריות כפתרון מימון חלופי, לאנשים המחפשים יותר גמישות

קרא עוד »
פולוסה