חיפוש
חיפוש

3 מאכלים בריאים שילדים אוהבים

בטוח שמעתם לאחרונה לפחות על הורה אחד שהתלונן על כך שהילד שלו בררן מאוד באוכל.

מי יודע? אולי אפילו שמעתם את התלונה הזו מההורים שלכם? בכל אופן, אנחנו רוצים להגיד בעצם שיש לא מעט ילדים בררנים שגורמים להורים שלהם לצאת

מהכלים בניסיונות למצוא מאכלים בריאים שיהיו אהובים עליהם.

כדי להקל עליהם ועליכם, יצאנו לבדוק מהם 3 המאכלים הבריאים שילדים אוהבים.

תמשיכו לקרוא ותגלו איך תוכלו לשנות את החיים שלכם ברגע.

 

רקע אודות הבחירה ב-3 המאכלים הנבחרים

רגע לפני שנציין בפניכם את המאכלים הבריאים שיגרמו לילדים שלכם לרצות לאכול אותם, אנחנו מוכרחים לציין כי אנו חווים את העניין על בשרנו בימים אלו ממש. המדריך הנוכחי נכתב לאחר שניסינו אינספור אפשרויות שונות, עד שהגענו למאכלים הבריאים שיצוינו בפניכם בהמשך. כדאי שתדעו שצורת הגשה של המאכלים הללו הינה חשובה מאוד. כך שההמלצה היא להגיש את המאכלים הבריאים בצורה כלשהי,  למשל:

  • בצורת פרצוף
  • בצורת כלי רכב (רכבת, אוטו, אוטובוס וכו')
  • בצורת בעלי חיים

אז תכינו את עצמכם לקנייה בריאה ותתחילו להפעיל את היצירתיות שלכם. שילוב בין השניים יביא לכם תוצאות.

 

המאכל הבריא הראשון שילדים אוהבים – ברוקולי

מאז שגילינו את נפלאות הברוקולי, הוא הפך להיות חלק בלתי נפרד מקיום של ארוחת ערב לילדים בררנים. בכל פעם שפונה אלינו אמא ששואלת "איך הילד שלכם אוכל ברוקולי?" או "מה סוד הקסם? אנחנו מיד מראים לה את התמונה של ששון, הפרצוף שמככב אצלנו בארוחת הערב. כדי שהילד יאכל את הברוקולי, אנחנו יוצרים יחד אתו את הפרצוף. האף הוא מלפפון, הגמבה משמשת כפה והברוקולי כשיער. כל כך פשוט וכל כך בריא.

 

המאכל הבריא השני שילדים אוהבים – תרד

תרד, בדומה לברוקולי, ידוע כירק עתיר בברזל. לכן, חשוב לתת לילדים לאכול ממנו באופן קבוע. כדי שהילד שלכם יאכל תרד, אנחנו ממליצים להכין לו (וגם לכם) את המנה ההודית האהובה עלינו ביותר: פאלאק פניר. מדובר בתרד מבושל עם מרכיבים נוספים, כך שנוצר מעין רוטב שכזה. בתוך הרוטב מטביעים קוביות סויה או גבינה קשה ואוכלים את המעדן הזה עם אורז. המראה של הרוטב אמנם לא להיט, אבל הטעם והבריאות הם ללא תחרות.

 

המאכל הבריא השלישי שילדים אוהבים – תירס

בים בם בם – הגיע הזמן לציין את התירס החם. האמת היא, שעם התירס לא צריך להשקיע יותר מידי בעיצוב או הגשה. ניתן להגיש אותו כפי שהוא, חמים ומתוק כפלח או לחתוך את הגרעינים ולהגיש אותם חמים וטעימים בקערה. המתיקות של התירס שובה את ליבו של כל ילד באשר הוא.

 

לסיום

אלו היו 3 המאכלים הבריאים שהילדים שלכם יאהבו. עכשיו, כשאתם יודעים מהם, נותר לכם רק להתחיל בהכנות לארוחת הערב ולראות את התוצאות במו עיניכם. מאחלים שיהיה בתיאבון!

ירק

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה