חיפוש
חיפוש

מביא את הילדים איתך למשרד בחופש הגדול? 3 פעילויות מהנות לילדים במשרד

אם גם אתם מביאים את הילדים אל המשרד בחופש הגדול, תדעו שאתם יכולים להמשיך לעבוד כרגיל ולשכוח שהם לצדכם. אם אתם חושבים שמדובר באשליה, כדאי שתדעו שמדובר באפשרות מציאות לגמרי. שכן, בשורות הבאות יוצגו בפניכם 3 פעילויות מהנות לילדים שיעבירו להם את הזמן במשרד מבלי שתרגישו שהם שם. הישארו אתנו ותגלו את סוד הקסם.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שמצאנו את עצמנו מוקפים ב – 5 ילדים לא שלנו שהחליטו להתיישב אצלנו במשרד ולבקש שנעסיק אותם. מדובר בילדים של קולגות שמכירים אותנו היטב. שכן, בכל חופשה הם מגיעים אל המשרד ומתייצבים ישר אצלנו. אם אתם תוהים מדוע, זה כנראה בגלל שפעם אחת, לפני כמה שנים טובות, הצענו להם לעשות כל מיני פעילויות מהנות שהמצאנו בן רגע. מאז, כולם יודעים שהמשרד שלנו הוא המהנה ביותר. כשהקולגות ביקשו לדעת מה אנחנו עושים, אמרנו תמיד שזה סוד. אבל הבנו שהגיע הזמן להפיץ את המידע הלאה, כדאי לאפשר גם להורים אחרים להפעיל את הילדים שלהם במשרד.

 

מביאים את הילדים למשרד בחופש הגדול? תכירו את פעילות מספר 1

אם אתם רוצים שהילדים ישבו בשקט במשרד שלכם מבלי להפריע לעובדים אחרים (כמו שקרה אצלנו) אתם צריכים להכיר את האתרים שיציעו לכם דפי יצירה מיוחדים. לנו יש אתר קבוע שנקרא פרינט קידס. הוא מסומן בסימניה על המחשב. כך שברגע שילד נכנס אל המשרד שלנו אנו לוחצים על האייקון שמבצע מעבר לפרינט קידס ואנחנו פשוט לוחצים על הדפסה ומוציאים כמו קסם ציור שיאפשר לילד להתיישב במקום ולהתחיל בשעת יצירה.

 

מביאים את הילדים למשרד בחופש הגדול? תכירו את פעילות מספר 2

הפעילות השנייה תאפשר לכם להפחית את העומס במקום העבודה שלכם. מדובר בפעילות של מיון. סביר להניח שיש לכם מסמכים שונים שמצריכים מיון אל קלסרים מסוימים או שיש לכם דפים שצריכים להיכנס אל תוך ניילוניות. אם כך, תדעו שאתם לא צריכים יותר לדחות את הטיפול בהם. פשוט תעבירו אותם אל הילדים שיבצעו עבורכם את העבודה.

 

מביאים את הילדים למשרד בחופש הגדול? תכירו את פעילות מספר 3

הפעילות השלישית היא הכנת שרשראות וצמידים מכל מיני דברים שיש במשרד. אנחנו למשל משתמשים בדרך כלל בפריטים הבאים:

  • סיכות משרדיות
  • סיכות גדולות של מהדק
  • דפים גזורים

אם תבחרו באפשרות של הדפים הגזורים, אתם תוכלו להעביר זמן רב ביחד. שכן, זו פעילות שמצריכה גזירה, צביעה וגם הדבקה. כך שזה יכול לקחת שעה ויותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את הפעילויות שתוכלו לבצע במשרד בימים שהילדים מגיעים אתכם. נאחל לכם שתעבירו את הימים הללו במהירות ובמינימום שעמום. שיהיה בהצלחה ולהתראות במדריכים הבאים שלנו.

ציור

 

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה