חיפוש
חיפוש

מגלגלים? הנה 5 טיפים שיהפכו את החוויה לנעימה

כאשר אנו עושים משהו אנו רוצים ליהנות ממנו ולא לסבול. זה נכון כאשר אנו נוסעים ברכב, זה נכון בעבודה, זה נכון בזוגיות ובגידול הילדים וזה נכון בעוד אלף ואחת דוגמאות. ואתם יודעים מה זה נכון כאשר אנו מגלגלים. אנו נעשה הכול בכדי ליהנות מעישון גראס או מריחואנה ואנו לא נתפשר על נושא זה. לכן חשבנו כי יהיה זה נכון להביא בפניכם חמישה טיפים לגלגול נעים. ברגע שתקראו את הטיפים הללו תוכלו לעשות שימוש הרבה יותר טוב בגלגול שלכם. שימו לב יתכן ויהיו עוד טיפים לגלגול אך בסופו של דבר אלו חמשת הטיפים המובילים והטובים ביותר לעישון נעים של גראס ולכן כל כך כדאי להכיר אותם ולהמשיך לקרוא את המאמר.

 

  • שימו לב לחומר שאתם מעשנים

אם כן הדבר הראשון שיש לתת עליו את הדעת בעת עישון של גראס זה החומר שאתם מעשנים. עליכם להבטיח כי יהיה זה חומר ברמה גבוהה וזאת בכדי להבטיח שלא תעשנו סתם שאריות או חומרים לא בריאים. אם אתם מקבלים את הגראס כתרופה עמדו על כך שהיא תהיה איכותית וברמה הגבוהה ביותר שיש.

 

  • היפגשו עם חברים

אין דבר יותר כיפי מאשר להיפגש עם חברים ולעשן יחד אתם וזה משהו שכדאי לקחת בחשבון. עישון בצוותא הוא הרבה יותר מהנה מאשר עישון עצמאי וגלגול עם חברים הוא הרבה יותר מהנה מאשר גלגול לבד של חומר. לכן פנו אל חברים והזמינו אותם לעשן אתכם ויהיה לכם הרבה יותר כיף.

 

  • שימו לב אל נייר הגלגול שבו אתם עושים שימוש

עוד נקודה שאתם חייבים לתת עליה את הדעת היא העובדה שיש משמעות אדירה לשאלה באיזה נייר גלגול אתם עושים שימוש. עליכם להבטיח כי זה יהיה הנייר הטוב ביותר ששי בתחום וזאת בכדי לקבל הרגשה נעימה בפה מן הנייר ולהבטיח כי הוא יעטוף את החומר כמו שצריך ובצורה הטובה ביותר שיש.

 

  • שימו לב לצורת הגלגול

עוד נקודה שאתם חייבים לתת עליה את הדעת היא צורת הגלגול שלכם. לא רק נייר הגלגול חשוב אלא גם הצורה שבה אתם מגלגלים וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. ככל שהגלגול יעשה בצורה יותר טובה כך אתם תיהנו ממנו יותר ולכן חובה להשקיע בכך ולא להתפשר על נושא זה.

 

  • שקלו להשתמש בוופורייזר

לבסוף אנו חייבים לציין כי וופורייזר יכול לשדרג את ההנאה מהגראס ולכן כדאי לשקול לקנות אחד כזה. עליכם להבין כי וופורייזר הוא תחליף לגלגול אך הוא משדרג את חווית העישון בכמה רמות. לכן אם אתם רוצים ליהנות מגראס אין ספק כי אתם צריכים לשקול לקנות מכשיר כזה ואין ספק כי הוא ישרת אתכם בצורה נהדרת.

 

ג'וינט

אולי יעניין אותך גם

פלי
לייף סטייל
סרטי פעולה מומלצים שאסור לפספס

קטגוריית סרטי הפעולה היא בין הקטגוריות המרתקות ביותר, ובין שורותיה נוכל למצוא סרטים שיגרמו לזמן לחלוף בצורה מפתיעה! עם השנים, נחקקו בסלע מספר סרטי פעולה

קרא עוד »
פולוסה