חיפוש
חיפוש

מדוע דווקא בקיץ אנו סובלים ממזיקים

גם אתם תהיתם למה תמיד אתם מוצאים את עצמכם עומדים מול מזיק כשאתם אוחזים בכפכף ולא במגף או נעל ספורטיבית? ובכן, התשובה לכך נוגעת לעובדה שהמזיקים תמיד נמצאים מסביבנו בקיץ. לעיתים זה נדמה שיש להם שעון מעורר בסוף חודש מאי בואכה יוני שמזכיר להם שהגיע הזמן להציק לנו. אם אתם רוצים לדעת למה הם מגיעים דווקא בקיץ, כדאי שתקראו את השורות הבאות באופן מעמיק ותגלו את כל התשובות לנושא.

 

מאיפה הבאנו את המידע בנושא?

חיפשנו מידע בספרות מקצועית בנושא אפילו ערכנו חיפוש ברחבי הרשת אבל לא מצאנו הסבר לתופעה הזו שגורמת לכל המזיקים לבוא אלינו דווקא בקיץ. עכשיו, שלא תבינו לא נכון, אנחנו לא מצפים שהם יבקרו אותנו גם בעונות האחרות, אלא אנחנו פשוט רוצים להבין מה עומד מאחורי העניין הזה. כדי שנוכל לקבל תשובות בנושא, פנינו אל הגולשים שלנו ושאלנו אותם מה הם יודעים בנושא. קיבלנו כמה תשובות מעניינות שכדאי שתקראו.

 

התשובה של חן, בת 30 מפלורנטין – בגלל שהחורף לא נגיש להם

אם תחשבו על זה רגע, החודשים שבהם אתם מבצעים הליך של הדברה לבית הם בדרך כלל חודשי הקיץ. שכן, במהלך חודשי החורף אתם ומרבית האנשים הנוספים באוכלוסייה נמצאים בבית. בחוץ יורד גשם, קר והרחובות רטובים. המזיקים לא יוצאים ומגיעים אלינו הביתה בדיוק מאותה סיבה. שכן, אם הם רק ינסו להגיע, הם ימצאו את עצמם נסחפים לביוב הרטוב.

 

התשובה של שקמה, בת 28 מבת גלים – בגלל שיש להם דם קר

אתם ידעתם שיש למזיקים שאתם לא מסוגלים לראות מול העיניים שלכם דם קר? אם לא, כדאי שתדעו. הנה רשימה של כמה מזיקים שיש להם דם קר:

  • חיפושיות
  • נחשים
  • חרקים מעופפים
  • נמלים ועוד

אם תהיתם מה הקשר בין דם קר לבין העובדה שאנחנו סובלים ממזיקים בקיץ, דעו שהקשר הוא שהם צריכים לצאת החוצה, לשמש ולאוויר החם כדי להרגיש בטוב ולתפקד.

 

התשובה של שפרה, בת 34 מהר חומה – בגלל האבולוציה

התשובה הזו נכתבה עבורנו על ידי אישה מיוחדת שדוגלת באורח חיים אקולוגי. אם אתם מכירים אותה, אז אתם יודעים שהשם השני שלה הוא "לוחשת לחיות". שפרה שיתפה אותנו בעובדה המעניינת שנוגעת לאבולוציה. שכן, לדבריה, הקיץ היא עונה שבה צמחים פורחים, הפירות מבשילים והדבר מביא להגעתם של חרקים ומכרסמים שמחפשים את האוכל הזמין. בנוסף, היא ציינה שבזמן החורף, האוכל דל כך שהם בוחרים להתכנס בשינה ולהוריד הילוך.

 

כמה מילים חשובות לסיום

כעת אתם יודעים למה אנחנו סובלים דווקא בקיץ ממזיקים. עכשיו, כשיש לכם את המידע הזה, אתם יכולים סוף סוף להבין למה אתם מוצאים את עצמכם הורגים מזיקים עם כפכפים ולא נעליים חורפיות. נאחל לכם כעת שלא תדעו עוד מזיקים לעולם.

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה