חיפוש
חיפוש

מדוע זה כל כך חשוב לחסן את הילדים שלכם

בשנים האחרונות נשמעים יותר ויותר קולות שתוהים מדוע צריך לחסן את הילדים.

מומחים מציינים כי יש מי שמחליטים שלא לחסן את ילדיהם מגיל לידה ולדבריהם, אותם אנשים מעמידים את ילדיהם בסכנה.

יצאנו לבדוק למה זה כל כך חשוב לחסן את הילדים שלכם וחזרנו עם מידע שאתם חייבים להכיר.

 

רקע על חיסונים

חיסונים ידועים כאמצעי יעיל למניעת הידבקות במחלות שונות. לפני כמה עשרות שנים טובות נכנסה תכנית החיסונים לשגרה הבריאותית והיא הביאה למהפכה בריאותית עולמית. ניתן לראות את ההשפעה של החיסונים בעקבות ירידתה העצומה של ההידבקות במחלת האבעבועות השחורות. אם עד לפני כמה שנים הייתה תחלואה ותמותה גבוהה, כיום, בקושי שומעים על אנשים שחולים במחלה זו (והכל בגלל שהחיסון מגן עליהם).

 

בואו נתמקד רגע בחיסונים לתינוקות

חשוב לחסן תינוקות בחיסונים מסוימים מאוד בשנה הראשונה לחייהם. ישנן לא מעט מחלות שעשויות לגרום לתחלואה ולתמותה גבוהה בגילאים אלו. הורים שמחסנים את ילדיהם בהתאם להנחיות טיפת חלב, מאפשרים לילדיהם להיות מוגנים מפני מחלות קשות שעלולות לתקוף אותם בצעירותם ובבגרותם. המערכת החיסונים של תינוקות בגילאים אלו היא מאוד רגישה ולא מפותחת. במידה והורה בוחר שלא לחסן את הילד שלו, הוא מסתכן ומסכן אותו, שכן, הוא עלול לחלות במחלות קשות שעלולות לפגוע באופן קשה בילד ולעיתים אף להביא לא עלינו למוות. להלן כמה מחלות שיש נגדן חיסונים אפקטיביים בגילאים אלו:

  • רוטה
  • דלקת קרום המוח
  • צהבת וכו'

אם תרצו לקבל מידע נוסף בנוגע לחיסונים אלו, תוכלו למצוא אותו באתר חיסון וידע של סאנופי.

 

אי חיסון ילדיכם עלול לסכן את שאר האוכלוסייה

יש עול גדול על כתפי אלו שבוחרים שלא לחסן את ילדיהם. שכן, הכיסוי של החיסון בקרב האוכלוסייה אינו 100%. כך שתמיד תהיה אוכלוסייה קטנה שחוסנה באופן מלא ויש לה עדיין סיכוי קל לחלות במחלה במידה והיא תיחשף לגורם מזהם. כך שאם אתם לא מחסנים את ילדיכם והם יידבקו בגורם מזהם, הם עלולים להדביק אחריהם אנשים נוספים, ילדים, מבוגרים וטף. חיסון ילדיכם יביא להפחתת הסיכויים שמצב כזה  יבוא לידי ביטוי.

 

בואו נגיע לעובדה החשובה ביותר – חשוב לחסן את הילדים כדי לשמור עליהם

אתם מביאים את הילדים שלכם לעולם, דואגים להם לאוכל הטוב ביותר, לחינוך הטוב ביותר. ואתם רוצים שיהיה להם הכי טוב, נכון? אז אתם צריכים לדאוג לכך שהם יהיו מחוסנים. אחד הדברים החשובים ביותר בחיים זו הבריאות. תחסנו את הילדים ותהיו בטוחים שאתם מאפשרים להם לחיות חיים בריאים יותר ונטולי מחלות קשות.

 

כמה מילים לסיום

חשוב לחסן את הילדים כדי לאפשר להם לחיות חיים בריאים. הגענו לעידן שבו הטכנולוגיה מאפשרת לחיות חיים טובים יותר באמצעות החיסונים והרפואה המתקדמת, אז למה שלא ננצל את זה?

זריקה

 

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה