חיפוש
חיפוש

מדוע כדאי לרכוש מתנות ממותגות לעובדי המשרד?

מתכננים לרכוש מתנות לעובדי המשרד? זה לא משנה אם חשבתם על יומן שנה, טוסטר משולשים או סט כוסות. כל בחירה של מתנה לעובדי המשרד צריכה להיות ממותגת. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על אפשרות לרכישת מתנה ממותגת (או ששמעתם על זה אבל לא הקדשתם לעניין מחשבה), כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את כל הסיבות והיתרונות שתקבלו ברכישת מתנות ממותגות לעובדי המשרד שלכם.

 

סיבה מספר 1- בגלל שהעובדים יחשבו עליכם גם כשהם בבית

אתם רוצים שהעובדים שלכם יהיו חלק בלתי נפרד ממקום העבודה, שהם ירגישו בו ממש כמו שהם מרגישים בבית (אבל עד הרמת הרגליים על השולחן, כן?). לכן, אתם צריכים לדאוג להם למתנות ממותגות. כך הם יעשו שימוש במתנות האלו גם מחוץ למשרד ויחשבו על העבודה. הם צפויים להיזכר, בין היתר, בדברים הבאים: 

  • ערימת המסמכים שהם עדיין לא הגיעו אליה כבר כמה ימים
  • לקוח שהם דיברו אליו לא יפה ואולי הגיע הזמן להתנצל
  • בהגעה המאוחרת שלהם היום (וההשתדלות להגיע מוקדם יותר מחר)

כך שאתם יכולים לראות שמהבחינה הזו, שימוש שמתנות ממותגות, יוסיפו ערך לעובדים ולחברה.

 

סיבה מספר 2 – בגלל שהם יעניקו אותן כמתנות לחברים

אנחנו יכולים להעיד על עצמנו, שלא מזמן קיבלנו טוסט אובן עם הסמל של מקום העבודה (אנחנו יודעים, זה נשמע כמו מתנה מוזרה, אבל היא שווה ביותר) ומאז, אנחנו מכינים כל בוקר טוסטים עם המותג חרוך עליהם. חברים שמגיעים אלינו לארוחות ערב על כוס קפה מתרשמים לא רק מהטוסטים הטעימים שלנו ומגוון הירקות החתוכים שאנחנו מציעים להם, אלא גם מהעובדה שמקום העבודה מעניק לנו, העובדים, מתנות ממותגות שהן לא רק שוות, אלא גם שימושיות ביום יום (בזמן שהם קיבלו עטים פשוטים ומכוערים). 

 

סיבה מספר 3 – כי הם יצאו איתם בימים החופשיים שלהם ויפרסמו את המשרד

אם תעניקו לעובדים שלכם מתנות כמו גרביים ממותגות או תיקים וחולצות, הם כנראה ילכו איתם בימים החופשיים שלהם. אתם בטח יודעים למה אנחנו מתכוונים. בחופשות של חגים כמו יום העצמאות, פסח וחנוכה, אנחנו רואים הרבה עובדים מסתובבים ברחובות עם "בגדי היום יום שלהם" (שאלה הבגדים שהם לא לובשים במשרד) ולפחות פריט אחד הוא ממותג, כזה שמפרסם את המשרד שבו הם עובדים.

 

סיבה מספר 4 – כי אתם יכולים

יש לכם את זכות הבחירה בידיכם, כך שאתם יכולים להחליט לרכוש מתנות ממותגות לעובדי המשרד שלכם. כאלו שיאפשרו לכם ליהנות מכל היתרונות שצוינו בפסקאות הקודמות. אז למה בעצם שלא תעשו את זה?

 

סיכום

יש לא מעט סיבות לרכישה של מתנות ממותגות לעובדי המשרד, ואלו שצוינו לעיל הן החשובות ביותר שכנראה כבר גרמו לכם להבין אילו מתנות אתם צריכים לרכוש לעובדים בקרב (ממותגות כמובן). 

עובדי משרד

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה