חיפוש
חיפוש

מדוע סיישל הוא היעד המושלם לחופשה?

אם אתם חולמים על חופשה ביעד אקזוטי עם מי טורקיז צלולים, חולות לבנים, עצרי קוקוס ואווירת צ'יל – איי סיישל קוראים לכם. מדובר ביעד הנופש האולטימטיבי אשר מושך אליו זוגות בירח דבש, משפחות וצעירים מכל קצוות תבל ואם עוד לא ביקרתם בו ראו הוזהרתם – אתם צפויים להתאהב ובגדול.

 

איי סיישל – גן עדן עלי אדמות

אין אחד שחווה חופשה בסיישל וחזר אדיש. מדובר באחד המקומות היפים בעולם ולמרות היותו יעד תיירות פופולרי, נותרו בו פינות חמד בתוליות. זהו מקום מושלם למי שרוצים להתפנק בריזורט על הים, ליהנות מארוחה טובה אל מול שקיעה ואטרקציות נהדרות. מה עוד הופך את איי סיישל לחלום? לפניכם כמה סיבות.

גן עדן עלי אדמות

חופים

החופים של סיישל מפורסמים בזכות חולות לבנים, סלעי גרניט ומים צלולים. הם נראים כאילו נלקחו מתוך גלויה מצוירת והאווירה לא שונה – מדובר באטרקציה משפחתית עם שלל פעילויות, החל מבטן גב על החוף וכלה בגלישה, שנירקול וספורט ימי על סוגיו השונים.

 

איים

סיישל הם למעשה 115 איים, מתוכם 20 מיושבים. לכל אי קסם משלו ויש כאלה שחייבים להכיר. למשל, האי קוזן (Cousin) – שמורת טבע שמשמשת בית לצבי ענק ועשרות אלפי ציפורים, בהן גם מינים המצויים בסכנת הכחדה. איים נוספים שחובבי טבע ותרבות ייהנו מהם הם האי קורייז והאי לה דיג.

 

מזג אוויר

איי סיישל בורכו במזג אוויר מצוין עם ים שקט וממוצע טמפרטורות של 26-30 מעלות לאורך השנה כולה, כאשר ההבדל בין העונות הוא בעיקר בכמות הגשמים. העונה היבשה היא בחודשים ספטמבר-אפריל, אך גם בעונה הרטובה (מגיעה לשיא ביוני-אוגוסט) לא תתקשו למצוא פעילויות ליהנות מהן.

 

אטרקציות

באיי סיישל יש אטרקציות לכל המשפחה ומכל הסוגים, כך שלא משנה באיזה הרכב אתם מטיילים והאם אתם מעדיפים את החופשה בסגנון בטן-גב או רוויית אדרנלין, תמצאו את מבוקשכם. היי-לייט הן כמובן שמורות הטבע המרהיבות והחופים היפהפיים ואם אתם רוצים לנצל את הזמן בצורה טובה, מומלץ להזמין מראש סיורים מודרכים באתרים שמעניינים אתכם.

 

אוכל

גם כאן האיים מפתיעים לטובה עם מטבח משובח וחוויה קולינרית מדהימה בה תמצאו הכל מהכל, אבל עם רכיבים סופר טריים ואיכותיים, בדגש על דגים (בעיקר Red Snapper ו-King Fish), עוף, מנות אורז למיניהן, פירות וירקות.

 

לינה

לסיישל מגיעים כדי להתפנק כך שלא תופתעו לשמוע שבין המלונות הרבים, נמנים גם כאלה הנחשבים לטובים בעולם, והמחירים בהתאם. עם זאת, יש אפשרויות זולות יותר – מלונות נעימים, גסטהאוסים וכיו"ב. העיקר, אל תשכחו להזמין מקום מראש.

לסיכום, איי סיישל הם קבוצת איים יפהפייה שיש בהם המון לראות ולעשות. מזג האוויר הנפלא, האוכל המצוין, האטרקציות והאווירה הכללית הופכים אותם ליעד חלומי שכדאי לכל אחד לבקר בו לפחות פעם אחת.

יעד לחופשה

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
מלון כשר למהדרין
תיירות
מה כרוך בהכשרת מלון לחרדים?

לחרדים יש דרישות ספציפיות בכל הנוגע לנסיעות ולינה. למי שעוקב אחר היהדות החרדית, המכונה היהדות החרדית, יש דרישות ספציפיות עוד יותר שחייבים לעמוד בהן. על

קרא עוד »
פולוסה