חיפוש
חיפוש

מדיח כלים עוצמתי שלא תופס הרבה מקום

ברוב המטבחונים המשרדיים אין די מקום להכניס מדיח כלים רגיל. פירוש הדבר שאתם רוחצים את כלי האוכל והספלים ביד וסומכים על המנקה או על חבריכם לעבודה שגם הם, כמוכם, יקפידו לנקות היטב. אך לרוב מה שקורה הוא שהכלים נערמים להם בכיור ואף אחד לא מתנדב לרחוץ אותם.

מה עושים? הכירו את פרש קאפ, מדיח כלים זעיר המונח על גבי השיש, כמעט ולא תופס מקום אך מאפשר לכם כוסות קפה, תחתיות וסכו"ם מבהיקים מנקיון בשלושים שניות בלבד!

 

איך הכל התחיל?

כמו רוב הדברים הגאוניים, גם פרש קאפ נולדה מתוך צורך, הצורך בכוס קפה נקיה במשרד. כאשר יוזם ומייסד החברה, אבי קפצן, חשק בכוס קפה אך לא מצא כוס נקייה, חשב כמה נפלא זה יהיה אם באמצעות מכונה קטנה ניתן יהיה לשטוף בשניות כוס לקפה. לאחר חמש שנים של תכנון ופיתוח, נולד הפרש קאפ הראשון שמאפשר שטיפה מהירה ויעילה במיוחד.

התחיל

פרש קאפ

פרש קאפ, מדיח כלים קטן, הינו מוצר חובה בכל משרד. באמצעותו תוכלו להיות בטוחים שהכוס שבה אתם מכינים לעצמכם את הקפה נקיה לחלוטין מחיידקים, וכשתסיימו להשתמש בה, במקום להניח אותה בכיור או לבזבז זמן מיותר בלשטוף אותה, פשוט הניחו אותה בתוך פרש קאפ ובתוך 30 שניות גם לבא אחריכם יש כוס נקיה לחלוטין ומוכנה לשימוש חוזר.

 

יתרונותיו הרבים של פרש קאפ

לפרש קאפ יתרונות רבים, החל משמירה על איכות הסביבה ועד להגנה על בריאות ציבור העובדים. להלן הבולטים שבהם:

  • שמירה על בריאות העובדים – השמדת 99.9% מן החיידקים מאפשר הפחתה משמעותית בחשיפה לחיידקים ווירוסים שונים ובכך לתרום רבות לבריאות ציבור העובדים במשרד.
  • שמירה על איכות הסביבה – פרש קאפ עשוי מ 100% חומרים מתכלים, מחסנית הסבון ניתנת למיחזור, ומאפשר צמצום בשימוש במוצרי חד פעמי במשרד.
  • יעילות ונוחות – באמצעות פרש קאפ תוכלו לנקות כוסות, ספלים, סכו"ם ותחתיות של ספלים בתוך 30 שניות. אירחתם ויש לכם הרבה כלים? בתוך עשר דקות כולם מצוחצחים.
  • מתאים לכל מקום – לבית, למשרד, למוסדות ולמפעלים, בלי קשר לגודל המטבחון שלכם, פרש קאפ מתאים לכולם מבלי לתפוס מקום כמעט.

 

פרש קאפ גם בבית הפרטי

פרש קאפ יכול לשמש אתכם גם בבית הפרטי. הוא מתאים במיוחד לרווקים או לשותפים לדירה אשר אינם משתמשים בכמויות גדולות של כלים, להורים לתינוק כדי לחטא את הבקבוקים, הצעצועים, המוצצים וכמו כן גם לשטוף ולחטא פירות וירקות, לקוסמטיקאיות ומטפלים הזקוקים לחיטוי כלי העבודה שלהם במהירות ובנוחות, ועוד.

 

לסיכום

פרש קאפ הינו מדיח כלים זעיר לבית ולמשרד שכמעט ואינו תופס מקום במטבח, משמיד 99.9% מן החיידקים, שומר על הסביבה, אלגנטי ויעיל במיוחד כדי שתמיד תהיה לכם כוס נקיה לקפה.

מדיח כלים חזק

 

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה