חיפוש
חיפוש

מדריך למתחילים לפרסום ברשתות החברתיות

שיווק דיגיטלי הוא מוצר בסיס בכל חברה או גוף ששואפים לפרסום איכותי. האינטרנט משמש אנשים לרכישת ידע, רכישת מוצרים, רכישת כלים וכיוצא בזה.

כדי להתאים את החברה שלכם למציאות המודרנית ולהפוך אותה למובילה בפרסום יש לקבל כלים שיווקיים חשובים ואמינים.

אחת הפלטפורמות הבסיסיות לפרסום באינטרנט היא רשתות חברתיות.

הרשתות החברתית מכילות מיליוני גולשים שיכולים להפוך להיות הלקוחות שלכם אם אתם תפרסמו את עצמכם נכון.

 

איך לבחור איזה רשת חברתית לפרסם בה?

זו השאלה הכי חשובה שתשאלו את עצמכם. כיום יש מגוון רשתות, קטנות וגדולות, ולכל רשת חברתית יש סגנון שונה ובהתאם לכך סגנון גולשים שונה. בכל רשת יש כללי התנהגות ושנים ואווירה אחרת שצריך להיות מותאמים אליה. ומעל הכל – לכל רשת חברתית יש מטרה אחרת, ואם היא תואמת לעסק שלכם תדעו שכדאי לכם לבחור ברשת זו לפרסום שלכם. ניתן דוגמה – הרשת החברתית פינטרסט מתמקדת ביצירות של אנשים, לכן היא מתאימה לפרסום של אומנים, כפרי אומנים, נגרים, חנות לרהיטים וכל מי שמתעסק באומנות הפיזית. פינטרסט לא יתאים לפרסום של זמרת לדוגמה, כי המוצר שהזמרת משוקת לא זהה למטרת האפליקציה – יצירת פיזיות. בנוסף, חשוב שתבחרו רשת אחת בתור התחלה ותתמקדו בה. לאחר שקצרתם פירות משמעותיים וקידמתם את הפרסום תוכלו לבחור עוד רשת אחת או שתים כי באופן כללי עדיף לא להתפזר.

 

היכרות קצרה עם הרשתות המרכזיות

  1. פייסבוק – זו אולי הרשת המצליחה ביותר. היא מכילה בתוכה את כל המגוון האנושי לכן יש בה פוטנציאל פרסום גדול. פייסבוק מציעה מגוון אפשרויות של פרסום בחינם – גיוס עוקבים, קידום מוצרים, בניית מועדון לקוחות, רשימת תפוצה ועוד. התכנים שניתן להעלות לפייסבוק הם מגוונים – סרטונים, טקסטים לא קצרים, שוברים וכו'. העניין המרכזי בפייסבוק הוא ליצור קהילה של עוקבים רבים.
  2. אינסטגרם – אינסטגרם זו אפליקציה של "כאן ועכשיו" – אין בה פוסטים ארוכים והרבה מלל, אלא תמנה או סרטון קצר שמעבירים הכל. כידוע תמונה שווה אלף מילים, במיוחד בעולם הפרסום. אם בחרתם באינסטגרם כפלטפורמה לשיווק של העסק שלכם אתם תצטרכו להשקיע בתמונות וסרטונים איכותיים שיימשכו עוקבים רבים.
  3. טוויטר – זו רשת פחות נפוצה בארץ אך מאוד אהודה בעולם. זו רשת שמתמקדת במלל. היא מאפשרת קידום ציוצים, פילוח קהלי יעד, יצירת חשבון עסקי ועוד. הרשת מתאימה לקידום תוכן בעיקר, אך היא יכולה לסייע בקמפיינים שונים.

 

לסיכום – קהל יעד

טיפ אחרון הוא התמקדות בקהל יעד. ברשתות החברתיות אתם יכולים למקד את הפרסום שלכם בקהל היעד המתאים לפי – מין, גיל, מקום מגורים ועוד. פרסום לקהל יעד לא מדויק הוא כמו פול גז בניוטרל. חשוב לציין שאם אין לכם ניסיון בפרסום דיגיטלי רצוי שתפנו לחברת שיווק לשם הכוונה. אם אתם רוצים חברה איכותית היכנסו לאתר של אונליין שמונליין.

 

אפליקציות

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה