חיפוש
חיפוש

מהו בור חלחול משולב ומה היתרון שלו?

לא רבים מודעים לכך אך הצפות הן עניין שבשגרה בערים רבות בישראל.

כך לדוגמא אפשר לראות כי כל שנה נהריה מוצפת, אשקלון מוצפת, שכונות בתל אביב מוצפות וכך גם בת חפר וישובים נוספים.

עליכם להבין כי הצפות הן רעה חולה והן פוגעות בנו בצורה קשה מאוד והורסות את הבתים שלנו. אז מה הפתרון להצפות? התשובה היא שעלינו לבנות בורות חלחול.

עליכם להבין כי בורות אלו ישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר שיש ויעניקו לכם הגנה מפני הצפות.

כאן יש לציין כי יש דבר כזה הנקרא בור חלחול משולב וזה בור אשר מגיע עם שתי צינורות אחד עיוור ואחד מחורר וכך הניקוז שלו הוא ברמה יותר גבוהה.

לכן כדאי להקים בורות חלחול משולבים בבית שלכם ולא להתפשר על נקודה זו לעולם.

 

בטיחות -ערך עליון בתחום בורות החלחול

כאשר קבלן בונה בורות חלחול הוא חייב לשים דגש על דברים רבים כמו עמידה בתכנון הבור, ביצוע מושלם של הבניה ועוד. אך יש דבר אחד חשוב יותר מהכול וזה נושא הבטיחות בעת בניית הבור ולאחר סיום הבנייה. על הקבלן לוודא כי איש לא יכול ליפול לבור וכי הוא מגודר כהלכה. על בטיחות לא מתפשרים וזה משהו שאתם חייבים להבין. לכן כאשר אתם שוכרים קבלן בשביל שיבנה בורות חלחול אתם חייבים לברר אתו כמה הוא שם דגש על נושא הבטיחות. ככל שהקבלן ישים יותר דגש על נושא הבטיחות כך הבנייה תיעשה ברמה יותר גבוהה וללא פגיעה בעובדים או בעוברי אורח ולכן הנושא הזה של בטיחות הוא חשוב מאין כמותו.

 

וודאו כי לקבלן שבונה את בור החלחול יש ביטוח תקף

בור חלחול לא צריך להוות סכנה למי שבונה אותו ובכל זאת תאונות מתחרשות ועובדים של הקבלן יכולים להיפגע בעת בניית בור החלחול. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא שהעובדים שנפצעו יתבעו אתכם בעלי הבית בגין הפציעה שלהם. אז איך מבטיחים כי לא יתבעו אותנו? אם כן אתם צריכים לוודא כי לקבלן שבונה את בור החלחול יש ביטוח תקף. ברגע שלקבלן יש ביטוח אם תהיה פציעה בעבודה העובד שייפצע יתבע את חברת הביטוח של הקבלן ולא אתכם. לכן אתם חייבים לוודא כי לקבלן יש ביטוח ואם אין לו לשקול האם לקחת אותו לעבודה או לבחור בקבלן אחר שיש לו ביטוח וכך אתם תהיו מוגנים מפני תביעות.

 

מי צריך להקים בורות חלחול?

עליכם לדעת כי כל אדם אשר גר בבית פרטי או עובד בעסק הנמצא על הקרקע צריך בורות חלחול. הצפות הן עניין שיכול להתרחש בכל מקום ולכן התפקיד של בורות חלחול הוא קריטי לאנשים אשר גרים או עובדים על הקרקע ולכן לא כדאי לזלזל בצורך של בורות חלחול.

 

ביוב

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה