חיפוש
חיפוש

מהו זיפות גגות וכיצד הוא תורם לכם?

עונת החורף כבר בעיצומה, וגם השנה אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם מים שחודרים לתקרה, לקירות ואפילו לרצפה שלכם. בעיית הרטיבות היא בעיה חמורה, שעלולה לגרום לכם לבעיות רבות כמו טחב, סירחון, קילוף הקירות וכמובן הצפה גדולה.

כל הדבר הזה מתחיל ונגמר בזיפות גגות, שיכל היה לפתור לכם את הבעיה מבעוד מועד. לקראת החורף הבא, כל מה שתצטרכו לעשות הוא זיפות גגות, אז בואו נראה מהו וכיצד הוא יכול לתרום גם לכם לקראת המבול הבא.

 

זיפות גגות – אם הגג שלכם לא אטום, אתם בבעיה חמורה

כשהגשם מתחיל לרדת לקראת סוף עונת הסתיו ותחילת עונת החורף, הטיפות מתחילות להרטיב כל דבר שבו הם נפגשות. המדרכות רטובות, הכבישים רטובים, והגג של הבניין שלכם גם הוא מתחיל להירטב לאט אבל בטוח. במידה והגג שלכם לא ערוך למי הגשמים האלו, הוא עלול מהר מאוד לספוח אותם פנימה ולגרום לנזילות בכל הבניין.

בין אם מדובר על בית פרטי, בניין מגורים, בית קפה או כל מבנה אחר – כל אחד מהמבנים האלו, וגם אלו שלא צוינו כאן כמובן, מתחיל להירטב ולסבול מנזילה. בהתחלה הנזילה אולי לא תורגש, אבל אם היא לא תקבל את הטיפול הראוי לה – היא עלולה מהר מאוד להפוך להצפה איומה.

 

מדוע הגג ניזוק וזקוק לזיפות מחדש?

כמו כל דבר בחיים, גם הגג שלנו זקוק לשיפוץ ותיקון מדי פעם. הגג שלנו חשוף לכל כך הרבה מפגעים לאורך כל השנה – מזג אוויר חם ושרבי, בעלי חיים שמטפסים אליו ושוכנים בו, עלים, ענפים וזרדים שמתעופפים אליו, וגם בלאי טבעי של החומר שממנו הגג שלכם עשוי. על מנת שהגג שלכם יוכל להמשיך ולתפקד כראוי, כדאי להזמין זיפות גגות שיוכל לדאוג שהחורף הבא שלכם יהיה חם ויבש, בדיוק כמו שמגיע לכם.

 

מתי כדאי לבצע זיפות גגות?

קורה מצב שבימי הקיץ אנחנו לא ממש חושבים על נזקי החורף, אבל אלו הם הימים הטובים ביותר להזמין איטום גגות מקצועי. בוודאי יצא לכם לא פעם לשמוע על המונחים ביקוש והיצע, ולכן ימי הקיץ הם ימים שבהם הביקוש לזיפות גגות הוא הרבה יותר נמוך. כאן בדיוק אתם יכולים לתאם לעצמכם את הזיפות בצורה קלה ובלי להמתין במשך ימים ארוכים לאוטם הגגות.

לעומת זאת, אם תמתינו לימי החורף, הגיוני מאוד שתיאלצו לחכות במשך ימים ארוכים עד שאוטם הגגות יוכל למצוא זמן פנוי ולהגיע אליכם.

 

זיפות גגות עושים רק עם מקצוענים

זיפות גגות הוא פעולה שמהר מאוד עלולה להפוך לפעולה שעושה הרבה יותר נזק מאשר שהיא מביאה תועלת. מהסיבה הזו בדיוק, חשוב לבחור באוטם גגות מקצועי שמשתמש בחומרים הטובים ביותר לטובת זיפות גגות, ולא להתפשר על אוטם גגות בינוני שיעשה עבורכם חצי עבודה בלבד.

גג

אולי יעניין אותך גם

פולוסה