חיפוש
חיפוש

מהו חיפוי זכוכית ?

חיפוי זכוכית היא חיפוי שמכסה את קירות המטבח, הייחודיות והיוקרתיות של החיפוי נובעת מכך שהחיפוי עשוי מלוחיות זכוכית שמותאמות באופן אישי לכל מטבח ומטבח.

לחיפויים מן הסוג הזה מגוון יתרונות משמעותיים שהופכים אותו לאטרקטיבי במיוחד למטבחי יוקרה.

 

מהם היתרונות של חיפוי זכוכית ?

שדרוג משמעותי של חלל המטבח

באמצעות חיפוי הזכוכית ניתן להקנות למטבח מראה ייחודי ומישור נוסף להראות בו רמת גימור גבוהה לעיצוב הבית. באמצעות היכולת לעצב כל חיפוי וחיפוי ניתן לייצר מראה שונה ומיוחד שמתכתב עם הגוונים של הבית ועם פריטים עיצוביים שונים – דבר שמאפשר להדגיש את הטעם האישי בכל פרט ופרט בבית.

 

התאמה סגנונית

בעקבות הלוק המיוחד של חיפוי זכוכית למטבח, הוא ניתן להתאמה לסגנונות יחסית נרחבים של הבית – החל מעיצובים תעשייתיים שכוללים צבעים אפורים רבים, עיצוב מודרני קלאסי של קווים נקיים ועד עיצוב כפרי שכולל הרבה עץ וצבעי נחושת.

מנעד האפשרויות והצבעים של חיפויי הזכוכית הופכים אותם למושכים לא משנה מה סגנון שאר הבית, כפי שהוצג כבר ביתרון הקודם – יוצר לכידות, מראה אלגנטי ואישי במיוחד.

 

בחירת הדפסים אישית

כפי שציינתי, ניתן להתאים אישית את ההדפסים שיהיו על חיפוי הזכוכית. מלבד היתרונות הסגנוניים שתיארתי קודם, לעומת סוגים אחרים של חיפויים בהם הבחירה היא מתוך קטלוג בלבד, כאן ניתן לייצר אמירה אישית שמגדילה את תחושת השייכות בבית ובמיוחד במטבח – מעוצב בדיוק כיצד שרציתם ומגשים את החזון שלכם, שיכול הפעם להשתחרר ולא להיות כפוף להתפשרות.

 

יתרונות תחזוקתיים

ניקוי מהיר

לעומת חיפויים אחרים, משום שהחיפוי עשוי מזכוכית ניתן לנקות אותו מאוד בקלות, דבר שמקל על התחזוקה שלו ומוריד את אפשרויות השחיקה. משום שניתן לנקות את הכתמים במהירות, הוא שומר על המראה שלו, מה שמאפשר לחיפוי להיות שנים במטבח ועדיין להיראות חדש.

 

לא סופג את רוב הכתמים מלכתחילה

מה שתורם במיוחד למראה החדש הזה הוא שזכוכית איננה מתלכלכת משמן ולא יכולים להיכנס לחרכים של החיפוי לכלוכים משום שאין חרכים – דבר שמייפה את המראה אפילו יותר. עצם זה שלחיפוי מלכתחילה יש הרבה פחות פוטנציאל להתלכלך מורידה את הדאגה שבישול מעט מבולגן יותר יהפוך את קירות המטבח למוכתמים.

 

ניקוי קל

הניקוי והתחזוקה של החיפוי נעשית באמצעות ניקוי עם מגבוני ניקוי לניקוי כללי או אפילו מטלית לחה ובאמצעות שפשוף מהיר ניתן להוריד את כתמי הלכלוך שנוצרו. גם כאן – קלות הניקוי היא ייחודית ומאפשרת לכם לשמר את המראה האלגנטי באפס מאמץ.

 

לסיכום

היתרונות של חיפוי זכוכית, לעומת חיפויים אחרים הם רבים – החל מהייחודיות שהוא מקנה, להיטמעות כמעט בכל סגנון עיצובי, ליכולת שלו לשדרג את החלל ולהעניק לו אישיות מיוחד, ועד ליתרונות תחזוקתיים שכוללים את הניקוי הקל והמהיר שלו ואת זה שהוא לא סופג כתמים.

 

מגדל

אולי יעניין אותך גם

פולוסה