חיפוש
חיפוש

מהי חברת אחזקה ואילו שירותים היא מכילה?

חברת אחזקה היא חברה המתחזקת ודואגת לכל הצרכים של בניין הדירות. היום יש בניינים מאד גדולים וכבר קשה לנהל אותם רק עם ועד בית. התחזוקה של הבניין דורשת יותר ולכן חברות אזחקה הופכות להיות יותר ויותר נפוצות בישראל ובכלל בעולם. חברת אחזקה יכולה לתחזק גם בניינים קטנים כמובן.

חברה טובה תגיע להסכם מתאים עם הדיירים בהתאם לגדול ומצב התחזוק של הבניין. חברת ניהול מקצועית תעשה את העבודה בצורה מקיפה ותתחזק את הבניין ואת העניינים השוטפים על הצד הטוב ביותר. בימים אלה קשה יותר להסתמך על ועד בית גם בבניינים קטנים יותר. הרבה אנשים מאד עסוקים וניהול כזה לוקח זמן ומשאבים.

 

אז מה שירותים שמציעה חברת אחזקה לבניין?

 טיפול בנקיון

המשימה הראשונה והחשובה ביותר של חברת אחזקה לבניין היא לשמור על האסתטיקה ותחושת הנועם בבניין ולשם כך על הבניין להיות נקי. חברת האחזקה דואגת לכל צרכי הנקיון של הבנין. היא מעסיקה מנקים באופן יומימי ואף דואגת ל״מבצעי״ נקיון גדולים יותר כגון ניקוי החנייה.

תחזוקת בניין

אחזקת המעליות

קטגוריה מאד חשובה המעליות בבנינים גבוהים הן קריטיות לתפקוד הרציף של הבניין ולנוחות הדיירים. חשוב שיהיה למי לפנות במקרה כזה. חברות האחזקה נמצאות לרוב בקשר רציף עם טכנאי המעליות ודואגות שהם יגיעו בהקדם.

 

זמינות

בניגוד לועד בית, שלרוב חבריו יהיו עסוקים בעבודה וטרדות היומיום – אנשי המקצוע שעובדים בחברה זמינים על מנת לפתור את הבעיות שמתעוררות בקרב כל הדיירים. זמינות מסוג כזה מאד תורמת לאיכות חיים וגם כך לא נוצרים קונפליקטים בין הדיירים.

 

הפעלת אנשי מקצוע

לחברות אחזקה יש קשרים עם הרבה אנשים מקצוע אותם הם יכולים להפעיל כשיש תקלות בבניין. חברו האחזקה דואגות לעבוד עם האנשים הכי איכותיים בשטח – יש להם את הזמן והמשאבים לחפש את הטוב ביותר.

 

גבייה ותשלומים

עניין לא פשוט בכלל בטח בבנייני דירות ענקיות. זה תפקידה של החברה לדאוג לגביית התשלומים בצורה נוחה ופשוטה מהדיירים.

 

התייעלות וצמצום הוצאות

חברת ניהול מבנים טובה יכולה לנהל את הבניין בצורה יעילה ולגרום להורדה בהוצאות השוטפות של הבניין. חברה טובה גם תשים לב אם יש נזילות או תקלות אחרות ותתקן אותם בזמן ובכך תגן על הדיירים מהוצאות מיותרות.

כשאתם באים לבחור חברת ניהול ואחזקה לבניין וודאו שהיא מבצעת את כל הדברים האלה ובצורה יעילה. תוודאו מול מי תעבדו ומה תהיה רמת הזמינות שלהם. ערכו סקר שוק עם לקוחות קימיים של החברה. ביחרו חברה שמתאימה לגודל הבניין שלכם ושיש לה הרבה נסיון בתחזוקת בניינים.

חברת אחזקה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה