חיפוש
חיפוש

מהם השלבים להוצאת ויזה לסרי לנקה

הוצאת ויזה לסרי לנקה היא תנאי הכרחי כדי לאפשר לכם לשהות במדינה. עבור אזרחים ישראליים, הויזה הזו היא חובה, וכניסה לסרי לנקה או שהייה בה בלי הויזה הזו מהווה עבירה על החוק. לאור זאת, לפני הטיול שלכם לסרי לנקה אנחנו כאן כדי להדריך אתכם בצורה מדויקת על כל השלבים בדרך להוצאת ויזה שתאפשר לכם להיכנס לסרי לנקה.

 

ויזה לסרי לנקה

סרי לנקה, כמו מדינות רבות בעולם, דורשת מכל מי שרוצה להיכנס לשטחה להנפיק ויזה. הויזה היא אשרת כניסה עבור תיירים בדרך כלל, אך יש גם ויזות שמיועדות עבור אנשי עסקים. הוצאת ויזה לסרי לנקה היא תהליך לא מסובך, ואלו השלבים שהוא כולל.

 

הגשת בקשה

השלב הראשוני הוא השלב שבו אתם מגישים את הבקשה לויזה. הבקשה מוגשת לרשויות ההגירה של סרי לנקה, והן יבחנו את הבקשה שלכם. צורך הגשת הבקשה עליכם להציג דרכון בתוקף, לפרט כמובן על מטרת הנסיעה שלכם, ולהוכיח שיש באפשרותכם להתקיים במשך השהות שלכם בסרי לנקה.

 

קבלת הבקשה

השלב השני הוא השלב שבו יודיעו לכם שהבקשה שלכם התקבלה. זה עוד לא אומר שקיבלתם כבר את הויזה, אולם מדובר על צעד משמעותי שכן הוא אומר שהרשויות בסרי לנקה כבר דנות בבקשה שלכם. אם לא יקרה עיכוב מיוחד, אתם תקבלו את האישור הנכסף.

 

קבלת הויזה

במידה והרשויות בסרי לנקה לא רואות כל בעיה בכניסה שלכם אל המדינה, ורוב הסיכויים שזהו המצב, אתם תקבלו לכתובת המייל שלכם, זו שמסרתם בעת הגשת הבקשה אישור שמאפשר לכם להיכנס לסרי ולשהות בה. האישור הזה הוא הויזה ואותו יהיה עליכם להציג בעת הגעתם אל המדינה.

 

תשלום

בעת הגשת הבקשה עליכם לשלם אגרה להוצאת הויזה. את התשלום כדאי לבצע באמצעות כרטיס אשראי, במיוחד כאשר הבקשה לויזה מוגשת דרך האינטרנט.

 

הארכת תוקף הויזה

במקרה שבו קיבלתם ויזה לסרי לנקה, אולם אתם מעוניינים להאריך את השהות שלכם במדינה, עליכם להגיש בקשה להאריך את הויזה שלכם. התוקף הראשוני של הויזה הוא למשך חודש ימים, ולאחר מכם כבר תצטרכו להגיש בקשה להאריך את הויזה שלכם. גם ביחס לבקשות ההארכה של תוקף הויזה, בדרך כלל הן מאושרות בלי בעיה.

 

האם יש מי שפטור מויזה?

סרי לנקה מאפשרת לאזרחים של מדינות מסוימות להיות פטורים מהוצאת ויזה בעת הכניסה אליה. עם זאת, מדובר על מדינות שישראלים לא מחזיקים באזרחות שלהן ולכן רוב הסיכויים שבתור ישראלים יהיה עליכם להגשת ולהוציא ויזה לסרי לנקה.

 

לסיכום

הוצאת ויזה לסרי לנקה היא תהליך הכרחי עבור כל מי שמתכנן לבקר במדינה. הדרך הקלה ביותר לקבל את הויזה היא פשוט להגיש בקשה דרך האינטרנט ובתוך כמה ימים סביר להניח שתקבלו את הויזה לכתובת המייל שלכם. עליכם כמובן להציג דרכון בתוקף ולשלם את האגרה.

מפה

 

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה