חיפוש
חיפוש

מהם השלבים לשיפוץ האמבטיה בבית?

האמבטיה בבית היא החדר בו אנחנו משתמשים הכי הרבה. ראשית, כל בני המשפחה משתמשים בה. שנית, החדר לא נועד רק לישיבה כמו הסלון או שינה כמו חדר השינה, באמבטיה עושים פעולות כמו מקלחת, צחצוח שיניים, גילוח ועוד. לכן, יש לשפצה. כדי להשיג את המראה הסופי שאתם רוצים למקלחת עליכם לעבור מספר שלבים בדרך, את השלבים תעשה חברת השיפוץ כמובן.

 

שלב 1 – עבודות אינסטלציה וצמרת

שיפוץ חדרי אמבטיה יחל תמיד בעבודות אינסטלציה וצנרת. מבלי בסיס טוב, גם חדר האמבטיה היפה ביותר לא יחזיק. עבודת האינסטלציה והצנרת צריכות להיות ברמה גבוהה, וצריכות להיעשות על ידי איש מקצוע שמבין בנושא זה.

בשלב האינסטלציה והצנרת מתחילים בפירוק של חיפוי הקיר, וגם של הריצוף. אם בעל המקצוע רואה צורך בפרוק כלים סניטריים (אסלה, אמבטיה, כיור, וכדומה), גם אותם יפרקו. לאחר מכן בעל המקצוע יפנה את כל הפסולת, ומיד יתחיל לבצע את עבודות התשתית של האינסטלציה והצנרת. במידת הצורך יש לבדוק את עבודות החשמל בהתאם לתכנון חדר האמבטיה, כדי לדעת אם יש צורך התייעצו עם איש מקצוע שידע לתת לכם עצה בנושא.

 

שלב 2 – איטום הרצפה והנחת הריצוף

עליכם לזכור כי מדובר בחדר אמבטיה, מקום בו מים זורמים מספר פעמים ביום. לכן, עבודת האיטום צריכה להיעשות ביסודיות. איטום טוב ויסודי יימנע רטיבות עתידית בה תצטרכו לטפל בכל פעם שתחזור.

 

שלב 3 – חיפוי הקירות בקרמיקה

בניגוד לסלון או למטבח, קירות האמבטיה צריכים להיות עשויים מקרמיקה, זאת כדי למנוע את נזקי המים לקירות. הקרמיקה נבחרת בהתאם לרצון הלקוח. אתם תוכלו לפני בחירת הקרמיקה להתייעץ עם מעצב פנים, חברים, וכל מי שתרצו כדי לבחור את הקרמיקה המועדפת.

 

שלב 4 – התקנת כיור ברזים ואסלה

לאחר ששלב היסודות נגמר יש לעבור לשלב הרביעי בו תתקינו את הכיור הברזים והאסלה. גם פה, אתם תבחרו אלו כלים סניטריים אתם תרצו שיהיו בחדר האמבטיה בהתאם לעיצוב המועדף עליכם. זכרו שכיום יש עיצובים רבים והרבה מגוון לבחור ממנו. השקיעו את זמן המחשבה שאתם צריכים כדי לבחור את העיצוב המועדף עליכם.

 

שלב 5 – צביעת הקירות

לאחר כל התהליך של השיפוץ יש לזכור לצבוע את קירות האמבטיה. מאחר שהחדר בעל לחות גבוהה, לאור השימוש במים, כדאי לצבוע בצבע קיר המונע פטריות או עובש. כך תכינו את חדר האמבטיה שלכם מפני נזקים עתידיים.

לסיכום, שיפוץ חדר האמבטיה הוא תהליך הדורש חמישה שלבים. עליכם לבחור איש מקצוע מקצועי ואמין שלא ידלג על אף שלב מבין חמשת השלבים המופיעים. רק כך תוכלו להשתמש בחדר האמבטיה של חלומותיכם – חדר אמבטיה יפה, חבר פגמים שמחזיק לזמן רב ללא תקלות בעת השימוש בו.

שיפוץ חדר אמבטיה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה