חיפוש
חיפוש

מהם פתרונות ההצללה היעילים ביותר למרפסת הבית

מרפסת הבית היא אחד המקומות שהכי כיף לשבת בהם, לארח בהם ולהנות מהם בימי השמש החמימים, אולם בהתאם לכיוון שלה – היא גם עלולה להיות מוקד חמור של כניסת שמש מסנוורת לתוך הבית, ולשבש באופן דרמטי את חיי השגרה והיום יום בבית.

עם פתרונות ההצללה היעילים ביותר למרפסת הבית אתם יכולים לספק לעצמכם צל וכניסת קרני שמש מבוקרת לתוך הבית, מבלי להיות צריכים לשנות את אורח החיים שלכם אפילו לא בקצת.

הנה כמה מתוך פתרונות ההצללה היעילים ביותר למרפסת הבית, שיוכלו לסייע לכם בעניין.

 

פתרונות ההצללה היעילים ביותר למרפסת הבית – מעל או בתוך?

כשמדברים על פתרונות הצללה למרפסת הבית מדברים על התפצלות לשני תחומים עיקריים – הצללה של המרפסת מלמעלה או הצללה של המרפסת מהצד – מתוך המרפסת עצמה. אם נסתכל על הצללה של המרפסת מהצד, כלומר מתוכה, נגלה שקיימים מסכי זיפ למרפסת שיכולים לעשות עבודה מושלמת בהצללת האיזור.

מסכי הזיפ המדוברים הללו הם מסכים שאותם ניתן להתקין בסמוך לחלונות המרפסת, כאשר נמצאת בה פרגולה לצורך העניין, כך שבכל פעם שהשמש מסנוורת – ניתן לגלול אותו כלפי מטה ולמנוע ממנה לסנוור כפי שהיא עושה. כמובן שבכל פעם שהשמש נמצאת בכיוון השני, ניתן לגלול את המסך כלפי מעלה בחזרה ולהנות מהנוף הנשקף מהמרפסת שלכם.

פתרונות הצללה למרפסת הבית – הפתרונות שבאים מלמעלה

הצללה של המרפסת מכיוון מעלה יכולה להיעשות בכמה וכמה דרכים, כאשר אחת מהן היא סוכך חשמלי. הסוכך החשמלי הוא סוכך מתקפל, שכאשר אין בו צורך הוא נמצא מקופל מעל המרפסת בצורה שבה כמעט ולא רואים אותו, וכאשר יש בו צורך – לחיצת כפתור אחת תגרום לו להיפתח ולהתפרש על פני כל שטח המרפסת.

הסוכך החשמלי הוא אחד מהפתרונות המצוינים ביותר, במיוחד כי הוא פשוט כל כך לתפעול ויכול למלא את תפקידו או להתקפל בחזרה בצורה סופר נגישה וקלה.

 

פרגולה למרפסת לצורך הצללה של מרפסת הבית

פרגולה למרפסת יכולה להגיע הן בפורמט קבוע והן בפורמט זמני. אם תרצו להצליל את המרפסת שלכם לטווח הארוך, תוכלו להנות מפרגולה למרפסת מעץ או מאלומיניום, שייתלו מלמעלה או על ארבע רגליים ויצרו צל בכל שטח המרפסת.

אם תרצו להצליל את המרפסת רק בעונות מסוימות, למשל בקיץ שבו השמש חמה מדי כדי לשבת במרפסת בכיף, או בחורף שבו הגשמים והרוחות עלולים לבטל את קיומה של המרפסת – תוכלו לבחור בפרגולה למרפסת מסוג זמני. באופן הזה, תוכלו להתקין אותה ברגע הרלוונטי, ולהסיר אותה כשלא תרצו בה יותר.

 

מה שלא תבחרו – חשוב שיהיו לכם פתרונות הצללה למרפסת הבית

בין אם תבחרו בסוג אחד של פתרון הצללה או אחר, החשוב הוא לא לפסוח על הבחירה הזו. עם פתרונות הצללה למרפסת הבית אתם יכולים להנות מהמרפסת בכל יום בשנה, מבלי לוותר עליה ולבטל אותה. בהצלחה!

ווילה

 

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה