חיפוש
חיפוש

מהן הסיבות להזמין שירותי ביובית והאם זו פרוצדורה מורכבת

אם אתם מכירים את הסיפור, ואתם מתמודדים עם הצפה שאתם לא יודעים איך להשתלט עליה, כנראה שאתם צריכים את השירות הזה. מבלי שתצטרכו לעבוד כל כך קשה, לגרוף מים במשך שעות, תוכלו פשוט להשמין את שירותי הביובית. אם אתם לא מכירים את המושג, ולא בטוחים במה בכלל מדובר, בואו נעשה קצת סדר בדברים ונתחיל מהבסיס, ננסה לענות לכם על השאלה מה זה שירותי ביובית, מה זה כולל ותוכלו להבין אם אולי גם אתם זקוקים לשירות הזה.

 

מתי תצטרכו להזמין ביובית

במצבים שהם נכנסתם הביתה וגיליתם ריח של ביוב, והצפה של הביוב שעלה גדותיו, הצעד הבא יהיה להתחיל לגרוף את המים החוצה. מדובר במצב מאוד לא נעים, אי נוחות מכל הבחינות, ריח נורא, וחייבים להתחיל לפעול כמה שיותר מהר לפני שכל המים יגיעו לשטיחים, לרהיטים ולמכשירי החשמל. מדובר בסכנה של ממש במידה והמים יגיעו למערכות החשמל, לכן חשוב מאוד לחשוב מהר ולפעול.

 

סוגי מגורים

במידה ואתם בבניין דירות, יכול להיות שזו לא תקלה שאתם גרמתם לה, אלה מדובר אולי בדירה מעליכם. סתימה יכולה לקרות מזריקה של חומרים כמו מגבונים או חומרים שומניים שפוגעים בפעילות התקינה של הצנרת. במצבים אלו תצטרכו לידע את וועד הבית, והסתימה ככל הנראה תימצא בצינור הראשי. אם אתם בבית פרטי, סיבת ההצפה כנראה קשורה להרגלים שלכם או לשורשים שהתחילו לצמוח בצנרת.

 

מה עושים

הדבר הראשון שבטח תחשבו עליו זו קריאה לאינסטלטור או להתקשר לחברת המים, אך במצב בו הביוב עלה על גדותיו, כנראה גם תצטרכו להשתמש בשירותי ביובית, תוכלו למצוא שירותי ביובית בתל אביב או בכל מקום שתצטרכו. תתחילו מההבחנה בסימנים, כאשר המים לא יורדים וכאשר מתחילים ריחות לא נעימים, שם תבינו שכנראה מדובר בסתימה. אם תקראו לאינסטלטור לפתוח את הסתימה, הבעיה עלולה לחזור, ולא כך יהיה עם ביובית.

 

אז מהי הביובית

ביוביות הן משאיות אשר נושאות מערכת שאיבה, זוהי מערכת שיכולה לשאול כמויות גדולות מים ופסולת. בעזרת הצינורות של הביובית ניתן לשאוב באמצעות וואקום את כל המים, הפסולת והשומן. בנוסף, ניתן לשחרר מים בלחץ גבוה בכדי לבצע ניקוי, כמו במצב שיש שורשים שצמחו בצנרת הביוב. הביובית יעילה גם עבור שטיפת קווי הניקוז, ניקיון הצנרת, המרזבים, ועוד הרבה.

 

ניסיון עצמאי

לפני שתקראו לביובית, תוכלו לנסות בעצמכם לשחרר את הסתימה בעזרת פומפה, במידה והסתימה היא בפתח הביוב בתוך הבית. תוכלו גם לנסות לשפוך חומץ למים, הוא לעיתים יכול לחלחל ולעזור בשחרור הסתימה. דרך נוספת לפתור את הבעיה באופן עצמאי זה אם יש לכם קפיץ לפתיחת סתימות, תוכלו להשתמש בו במידה וההצפה אינה גדולה מידי.

 

לא כל כך מסובך

בסופו של דבר, טוב לדעת שיש את הפרוצדורה הזאת למקרה הצורך, לא מדובר בסיפור מסובך כלל, זה פשוט ונוח ויכול לעבוד מעולה עבורכם בכל מיני מצבי סתימות. היופי בביובית זה היכולת לעשות גם את הניקוי וגם השאיבה שנותנים טיפול שלם ומיטבי, ובכך עוזרים לכם למנוע את ההצפה הבאה.

שירותי ביובית

אולי יעניין אותך גם

ניתוחים
כללי
רשלנות רפואית בניתוחים

ניתוחים הם הליכים רפואיים מורכבים אשר טומנים בחובם סיכונים רבים. למרות המקצועיות והמסירות של צוותי הרפואה, לעיתים מתרחשות טעויות רשלניות במהלך ניתוחים, אשר עלולות לגרום

קרא עוד »
פולוסה