חיפוש
חיפוש

מה ההבדלים העיקריים בין סוגי הויברטורים השונים?

אם יש משהו שאנחנו מוכנות להתחייב עליו, הוא שאנחנו מבינות ומחוברות לגמרי למיניות האישית שלנו ומיניות האישה בכלל.

המוצר הזה: ויברטור, הפך להיות למוצר שהמוני חברות משקיעות בו ומנסות לייצר את האורגזמות הבאות שלכן.

אנחנו חושבות, שאין ויברטור אחד שיכול להתאים לכולן כל הזמן.

מסכימות? סיקרנו אתכן? כל התשובות כאן למטה!

 

מלך כל הויברטורים – ויברטור היניקה:

נתחיל בעובדות, 70% מאוכלוסיית הנשים יכולה להגיע לגמירה דרך גירוי של הדגדגן. ויברטורים רבים עד כה היו כאלה שנחדרים אל הגוף בתוספת של תנועת רטט. אנחנו לא נגד כן? אבל יש כאן ויברטור שגורם לנשים רבות לגמור תוך כמה דקות: ויברטור היניקה.
הוא ללא חדירה, צורה דיסקטית, עשוי מחומרים היפואלרגנים, ניתן לשימוש גם במחזור, שקט להפליא ואחרי שתשתמשו בו פעם אחת לא תרצו להפסיק.

אזהרה: המוצר עלול לגרום לבן זוג שלך לקנא בטירוף.

 

ויברטור חדירה של 3 נקודות העונג:

אז הויברטור הבא נראה קצת משונה. בניגוד לויברטור היניקה שצורתו מאוד לא מובן עד שכמעט אי אפשר להגיד שהוא ויברטור בכלל, הויברטור הזה מאוד מסגיר את עצמו בצורתו. מקדימה יש לו מעין צורת ארנב, דמוי איבר גברי במרכז ומאחור שורת עיגולים.
המטרה: עינוג כל שלושת נקודות העונג: חדירה ואגינלית לגירוי ועינוג נקודת הג'י ופי הטבעת ודובדבן שבקצפת: שני זנבות דמוי הארנב שיש מקדימה לגירוי הדגדגן.
הויברטור פועל בשילוב של סיבובים ורטט: 12 מצבי ומהירויות סיבוב ו13 עוצמות רטט.
שלוש כפתורים, שלושת נקודות העונג ושלוש אורגזמות רצופות.

 

ויברטור ארנב "קלאסי"

מורכב בדרך כלל משני חלקים: החלק הוגינלי שנועד לחדירה והשני ארנבון רוטט ומתוק עם אוזניים ארוכות וגמישות המיועד, איך לא, לדגדגן שלנו. ההפתעה היא שיש כאלו שיש בתוכם 3 מנועים עוצמתיים וחזקים במיוחד.
הראשון בארנבון התמים לכאורה, השני נועד לגרות את נקודת הג'י והשלישי ממקום בקצה ומיועד לנקודת הA נקודת העונג ממקומת ממש שם, במעמקי הנרתיק.
יש לו 15 מקצבים שונים מענגים ועוצמתיים. שעתיים של טעינה ו וואו בנות. תתכוננו לעוף באוויר ולרחף לשמיים.
דיסקליימר: הוא פחות מתאים למתחילות. אם את נערה או אישה שעדיין מגלה את המיניות שלה – הוא לא בשבילך. תחזרי אליו כשתהיי מוכנה יותר. הוא גם מרעיש ולא דיסקרטי במיוחד.

 

אני מחליטה מתי איפה ואיך

אחיותיי, הגיע הזמן לשים סוף לבושה. מותר לנו לחוות אורגזמה ללא קשר לגברים, או לבן זוג, איך שבא לנו ומתי שבא לנו. נשים שמחוברות למיניות שלהן זה כל כך יותר מגניב מכאלו שלא. אם את רוצה לחקור את עצמך ואת הגוף שלך, אלו הסוגים שהכי אהובים עלינו.

 

ויברטורים שונים לנשים שונות:

לא כל ויברטור מתאים לכל אחת, בדיוק כמו שלא כל גבר (או איבר המין שלו) מתאים לכל אחת. זה היופי.

קונדומים

 

אולי יעניין אותך גם

הִתמַכְּרוּת
למבוגרים
5 טיפים שיעזרו לך להיגמל

התמכרות היא אחד הדברים שיכולים לפגוע בצורה הקשה ביותר בקיום האנושי. אדם מכור הוא אדם שמתקשה לנהל שגרת חיים טובה, ואורח חייו מנוהל בצורה כמעט

קרא עוד »
אילו השפעות יש לקנאביס
למבוגרים
אילו השפעות יש לקנאביס?

צמח הקנאביס, הידוע בכינויו מריחואנה,  מאז ומעולם היה נושא לוויכוח בתרבויות שונות. בתחומי בריאות שונים, ניסויים ומחקרים אינטנסיביים בשל השפעותיו המורכבות על גוף האדם והנפש,

קרא עוד »
מסיבת רווקים
למבוגרים
4 דרכים לחגוג מסיבת רווקים

מסיבת רווקים מצריכה תכנון מוקדם, מאחר והמטרה היא לארגן מסיבה מהנה ומיוחדת, שתתאים לכל הנוכחים. זוהי הזדמנות נפלאה לחגוג עם החברים והמשפחה את סיום תקופת

קרא עוד »
שמן CBD
למבוגרים
10 שימושים מעניינים לשמן קנאביס

בשנים האחרונות, הפופולריות של תוספי תזונה מבוססי שמן CBD צברה תאוצה, הודות למודעות הגוברת ליתרונות הפוטנציאליים של שמן הקנאביס. שמן הקנאביס, מכיל קנבינואידים שונים, כולל

קרא עוד »
פולוסה