חיפוש
חיפוש

מה ההבדל בין אוכל לכלבים בוגרים לבין אוכל לגורים?

איזה כיף שיש לכם כלבלב חדש בבית! הוא עושה שטויות ודברים מצחיקים.

אבל, חשוב מאוד גם לדאוג לבריאות של הכלב שלכם. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא באמצעות אוכל איכותי ומותאם.

אם אתם לא בטוחים איזה אוכל מתאים לבון בון שלכם, תשארו איתנו.

אוכל לכלבים הוא עולם תוכן רחב ומגוון. יש כל כך הרבה מותגים וטעמים, ממש קל להתבלבל בין האריזות הצבעוניות המתארות כלבים שמחים. יש כמה דברים שאתם צריכים לשים לב אליהם כשאתם קונים אוכל לכלב שלכם, במיוחד אם הוא גור. כשהכלב גדל אתם צריכים להחליף לו את סוג האוכל ולהתאים לו אותו לפי משקל ולפעמים אפילו לפי סוג הכלב.

 

  1.  בודי בילדר

ממש כמו תינוקות, גם גורי כלבים זקוקים למזון מיוחד כדי לגדול ולהתפתח בצורה בריאה. אוכל לגורים מכיל בתוכו כמות גבוהה יותר של חלבון ונוטריינטים נוספים החשובים לגדילה נכונה של האיברים הקטנטנים שלו. שימוש באוכל לא מתאים יכול למנוע מהכלב מלהתפתח למלוא הפוטנציאל שלו. במקרים חמורים האכלה לא מותאמת ולא סדירה, יכולה גם לגרום לו לבעיות עצביות ומוחיות.

 

  1. מזון קטן לכלב קטן

אוכל לגורים מתאים גם לשיניים ולפה שלהם. המזון המיוחד, רך יותר ומותאם ליכולות הלעיסה של הכלבלב. אוכל גדול יותר יכול לגרום לו לבעיות בשיניים או לתסכול וכתוצאה מכך, גם לירידה בתיאבון. כשאתם מאכילים את הכלב, שימו לב שהוא אוכל כמו שצריך ומסיים את כל הכמות. אם הוא יחסית חלש, ניתן להרטיב לו מעט את האוכל כדי להקל לו אפילו יותר על הלעיסה ולעזור לו להתחזק.

 

  1. פנימה החוצה

מה שנכנס דרך הפה סופו לצאת החוצה. אתם צריכים לשים לב גם ליציאות של הקטנטנים החדשים שלכם. אוכל לגורים מתאים גם למערכת העיכול הרגישה שלהם. חשוב מאוד לתת לגורים אך ורק אוכל לכלבים בשלבים הראשונים של הצמיחה שלהם. חשוב מאוד לא לתת להם עצמות או בשר חי ובטח שלא מאכלים מעובדים, בדגש על שוקולד.

 

שורה תחתונה

בסופו של יום, חשוב להקפיד על תזונה נכונה ומאוזנת לגורי כלבים. אתם צריכים להאכיל אותם פעמיים ביום, לפי ההמלצות שרשומות על האוכל שלהם. גם אם הם נראים לכם רעבים, חשוב להימנע מהאכלת יתר שיכולה להעמיס על הגוף שלהם ולגרום לסיבוכים. אם יש לכם לבטים בנוגע לאוכל, אל תהססו להתייעץ עם וטרינר.

שימו לב שהם אוכלים כמו שצריך, שהם לא מקיאים או משלשלים את האוכל שלהם. אם בעיות מופיעות, גשו לקבל עזרה מקצועית מוטרינר. אל תחכו עם מקרים כאלה, זכרו שהכלבים שלכם לא יכולים להגיד לכם מה לא בסדר איתם. עדיף להיות זהירים מידי ולא להתחרט על כך אחר כך. שחקו איתם, תאהבו אותם, תדאגו להם והכי חשוב תהנו איתם – אין כמו גור כלבים כדי להאיר את הבית!

קערת אוכל

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה