חיפוש
חיפוש

מה ההבדל בין בית ספר אקסטרני לבית ספר ממלכתי?

לאחרונה אנו שומעים לא מעט על בתי ספר אקסטרניים. העובדה שהפכנו להיות הורים למתבגרים (כלומר, מי שהיו עד לפני רגע פעוטות והפכו להיות בני אדם קטנים) גרמה לנו להתעניין בכל הנוגע למסגרות שונות. המדריך הנוכחי נכתב לאחר שנחשפנו לבית ספר אקסטרני והבנו כי עלינו להעלות את הנושא למודעות ולהציג את ההבדלים בינו לבין בית ספר ממלכתי. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו להבין את ההבדלים בין השניים

אם אתם קוראים את המדריכים שלנו באופן קבוע, אתם בטח יודעים שאנו פונים אל מי שמכירים את הנושאים שעליהם אנחנו כותבים. בכל פעם אנו פונים אל מבוגרים, נערים או ילדים (בהתאם לנושא הנבחר) ושואלים שאלות שנוגעות לתחום. הפעם, בחרנו לפנות אל ילדים שלומדים בבתי ספר אקסטרניים ובילדים שלומדים בבתי ספר ממלכתיים. שאלנו אותם את כל השאלות שגרמו לנו להבין מה ההבדל בין השניים. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו במענה על השאלות. שכן, בזכותם, הצלחנו להבין את ההבדל ולא רק אנחנו, גם אחרים ידעו לזהות זאת.

 

בית ספר אקסטרני –  בואו נבין רגע במה מדובר

אתם כנראה יודעים מה זה בית ספר ממלכתי, פשוט בגלל שרבים מאתנו למדו וחונכו במסגרת בית ספרית זו. לכן, החלטנו להתעכב לרגע על ההגדרה של בית ספר אקסטרני. מדובר בעצם בבית ספר שנותן מענה לתלמידים שעזבו בתי ספר אחרים (מדובר בין היתר בבתי ספר ממלכתיים). אלו שעזבו את המסגרות האחרות מגיעים לבית ספר אקסטרני כדי להשלים את הלימודים במוסד חיצוני. כזה שמכוון ללימוד של בגרויות.

 

אז מה ההבדל בין השניים?

אפשר לומר שההבדל העיקרי בין שני בתי הספר הינה המערכת. בזמן שבבית ספר ממלכתי יש שעות לימוד שלא נוגעות לבגרות, בבית ספר אקסטרני יש רק שעות שמוקדשות ללימוד בגרות. אם תרצו לשמוע פרטים נוספים לגבי בית ספר אקסטרני, אתם צריכים לקרוא פרטים באתר בגרות 100 – הכל על הכנה לבגרות בהצלחה.

 

מה הדרך שמתאימה לילדים שלכם?

אם הגעתם לכאן במטרה לבדוק אם הילד או הילדה שלכם מתאימים לבית ספר אקסטרני, כדאי שתדעו שאתם יכולים כעת לשאול את עצמכם – מה חשוב לכם בבית הספר של הילדים שלכם? אם אתם רוצים שהם יצאו עם בגרויות מבלי להתעסק בתכנים שלא חשובים במיוחד בשלב זה של החיים – אתם צריכים לבחור בבית הספר האקסטרני. שכן, לא כל תלמיד יכול להכיל את כמות המידע שנלמדת בבית ספר ממלכתי (מידע שלא תמיד חיוני לחיים).

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את ההבדל בין בית ספר אקסטרני לבין בית ספר ממלכתי. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, עליכם רק לבחור את המסגרת המתאימה.

כיתת לימוד

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה