חיפוש
חיפוש

מה ההבדל בין מחשבון הריון של הרופא למחשבון באתר?

נשים רבות מסתמכות על התשובה של הרופא בכל הנוגע לחישוב שבוע ההיריון. זו הסיבה שלא מעט נשים פונות אל הרופא המטפל בתחילת ההיריון מבלי לשאול דבר מלבד השאלה המתבקשת: באיזה שבוע אני נמצאת כרגע? יצאנו לבדוק מה ההבדל בין מחשבון היריון של רופא נשים לבין מחשבון שנמצא באתר וחזרנו עם כל התשובות בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב במהלך ההיריון הראשון שלנו. בהיריון זה היינו לחוצות מעבר לרגיל ומצאנו את עצמנו בודקות מידי שבוע את התפתחות העובר שלנו לפי שבועות. כלומר, בשבוע 12 יכולנו לדעת מה גודלו של העובר ומהם האיברים שמתפתחים בגופו. אם הגעתן לכאן, סביר להניח שאתן גם עושות את המעקב הזה אחר התפתחות העובר הקטן שנמצא אצלכן ברחם.

בחרנו לבחון את ההבדלים בין המחשבונים בגלל שמצאנו את עצמנו לא פעם רצות אל רופא הנשים שלנו בגלל שחשבנו שמחשבון ההיריון באתר מציג בפנינו תוצאת שווא. רופא הנשים ציין בפנינו מידע חשוב בזמנו בנושא זה. כך שהבנו, שאנחנו צריכות לעשות הכול כדי להעביר את המידע הלאה, גם אליכן, נשים יקרות.

 

אז מה ההבדל בין מחשבון היריון של רופא נשים לבין מחשבון באתר?

בואו רגע נעשה סדר בין השניים. אם הייתן אצל רופא הנשים שלכן, בטח ראיתן שיש לו גלגל אחד שמורכב מ -2 גלגלים שונים. האחד גדול והשני קטן. הגלגל הזה הוא בעצם מחשבון הריון. כזה שמאפשר לרופא לבדוק את תאריך הווסת האחרון שלכן (לפי המידע שאתן מוסרות לו כמובן) ובעקבות כך, הגלגל מצביע על השבוע המתאים.

אם תשאלו אותנו, ההבדל בין מחשבון זה לבין מחשבון שקיים באתרים שונים ברחבי הרשת הוא הקדמה הטכנולוגית. שכן, שני המחשבונים מביאים לאותה תוצאה, האחד (של רופא הנשים שלכן) עושה זאת תוך מאמץ והשני, עושה זאת בקלות ובנוחות.

 

אז מה עדיף מבין השניים?

אם תשאלו אותנו, אנחנו נאמר לכם שללא ספק עדיף להשתמש במחשבון המקוון. שכן, מחשבון זה צפוי להציג בפניכן את התוצאה המדויקת. רופא לעומת זאת, עשוי להתבלבל בהזנת התאריך בגלגל ובעקבות כך, הוא עשוי למסור לכם מידע שגוי. אנחנו מעריכות את רופאי הנשים המומחים שקיימים בארץ, ובכל זאת, יש לציין כי מדובר בבני אדם, ובני אדם לעיתים טועים. מחשב במרבית המקרים לא טועה.

 

יתרון נוסף למחשבון היריון מקוון

מחשבון זה יאפשר לכן לדעת את השבוע שבו אתן נמצאות בהיריון הנוכחי, אבל לא רק. הוא גם יאפשר לכן לדעת את הפרטים החשובים הבאים:

  • קצב ההתפתחות שלו
  • האיברים שצפויים להתפתח במהלך השבוע הבא
  • דברים שכדאי לך לעשות במהלך השבועות הקרובים ועוד

עד כאן ההבדלים בין מחשבון היריון של רופא לבין מחשבון של רופא, מאחלות לכן היריון קל!

הֵרָיוֹן

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה