חיפוש
חיפוש

ככה עושים את זה – מה הוא תהליך תביעת חדלות פרעון?

החל משנת 2019 גם עסק או חברה אשר פושטים את הרגל, יכולים לפתוח דף חדש מבחינה כלכלית, על ידי חדלות פירעון שמאפשרת שיקום כלכלי ארוך טווח, שמצמצם את כלל החובות ומאפשר לפושטי הרגל שלא להיגרר אחר הסאגה הבלתי נגמרת של תשלומים לנושים וחובות מעיקים ובלתי נגמרים.

 

תהליך חדלות פרעון

תהליך חדלות פרעון נועד כדי לסייע לחייבים שנקלעו לתוך מצב כלכלי קשה – לצאת מעומק החובות שלהם ולהתחיל בחיים כלכליים חדשים. התהליך נוצר מתוך הבנה, שכדי להקים עסק או חברה חייבים לקחת סיכונים כלכליים – שבדרך כלל מצליחים. אך במקרה בו הם נכשלים למרות שבעל העסק או החברה פעל בזהירות הנדרשת, יש לדאוג לו לסולם לרדת מהעץ, ולאפשר לו לצאת מהחובות ולא להשתקע בהם.

תביעת חדלות פירעון

מה המטרה של תהליך חדלות פרעון

תארו לעצמכם מדינה, בה העסקים והחברות לא לוקחים סיכונים מפני הפחד לשקוע בחובות בלתי נגמרים, שיכולים להיות נובעים מן הסיכונים הכספיים. במדינה כזו הכלכלה לא תוכל להתפתח לעולם, כיוון שכלכלה נכונה מושתת על ניהול הול וסיכונים. כדי להסיר את מכשול הפחד מפני השקעות כספיות רחבות היקף שתורמות לכלכלה הישראלית, נוצר חוק חדלות הפירעון שמאפשר לכל עסק או חברה להשקיע ואף להתמודד עם השלכות ההשקעה.

 

ככה עושים את זה –  פתיחה בתהליך חדלות פרעון?

למעשה, בתהליך חדלות פרעון יכול לפתוח גם בעל החובות, אשר מעוניין להתמודד עם חובותיו באופן יעיל המוביל לסגירת חובותיו, כאשר מי שיכול להגיש את הבקשה לחדלות פירעון הוא גם אחד מן הנושים אשר מעוניין להבטיח כי הוא יקבל באופן מקסימלי את חובו. בכל מקרה של תהליך חדלות פירעון,  הן מצד פושט הרגל ואין מצד הנושה – ההמלצה היא להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה שיוביל להצלחה בנושא.

תביעת חדלות פירעון

מי מאשר את חדלות הפירעון?

מי שמאשר את חדלות הפירעון הוא בית המשפט, והוא גם זה שקובע את תשלום מדרג החובות על פי הנתונים השונים של הנושים והחובות. למעשה התהליך של חדלות הפירעון מתחיל האישור בית המשפט על תהליך חדלות הפירעון, ,ומסתיים לאחר שאחרוני החובות שולמו לנושים, מה שמאפשר את סיום התהליך והסרת ההגבלות שנוצרות העקבות חדלות הפירעון.

 

הפלוס של עורך דין חדלות פירעון מקצועי

עורך דין חדלות פירעון מקצועי, יכול לכוון אתכם להשגת האישור של חדלת פירעון, על ידי מקסימום תנאים שיועילו לכם, ומינימום הגבלות אשר הן חלק מהתהליך של חדלות הפירעון. בנוסף, עורך הדין יהיה קשוב כל העת לצרכים ולרצונות האישיים שלכם, ועל פיהם הוא יכוון גם את כל תהליך חדלות הפירעון.

 

לסיכום

תהליך חדלות הפירעון, מאפשר לבעל חובות לסיים את חובותיו בצורה יעילה, תוך תשלום על פי מדרג של נושים שנקבע על ידי בית המשפט. כדי לקבל מקסימום הטבת תנאים ומינימום הגבלות ההמלצה היא להיעזר בעורך דין חדלות פירעון מומחה.

תביעת חדלות פירעון

 

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה