חיפוש
חיפוש

מה הוא תפקידו של הפודיאטור?

סובלים מציפורן חודרנית? כאבים בכף הרגל בשל מאמץ פיזי? דלקת בגיד או פצעים כרוניים כתוצאה ממחלת הסכרת? אתם זקוקים לפודיאטור. דניאל ווייס הינו פודיאטור בכיר אשר ילווה אתכם בכל מקרה של פגיעה בגידים, בעצמות או בעור, יתאים לכם מדרסים ויעניק לכם ייעוץ במקרים של דלקת, כאבי מאמץ או פצעים סכרתיים.

 

פודיאטור

תחום הפודיאטריה הינו תחום רחב ביותר המטפל כמעט בכל היבטי כף הרגל החל מציפורן חודרנית ועד לפצעים וכיבים הנגרמים מסכרת. פודיאטור מטפל בעצמות ומפרקי כף הרגל, הגידים, הציפורניים והעור ואף רשאי לרשום תרופות מסויימות או להמליץ על טיפולים. כיום ניתן ללמוד פודיאטריה רק בארה"ב אולם ישראל החלה בהסדרת המקצוע באמצעות מתן רשיונות לפודיאטורים מוסמכים על ידי משרד הבריאות ובבתי חולים שונים בארץ מוקמים מרכזי פודיאטריה כדי להעניק נגישות מלאה למגוון רחב של טיפולים בכף הרגל.

 

דניאל וויס פודיאטור מוסמך

דניאל וויס הינו פודיאטור מוסמך בעל נסיון רב שנים ברפואת כף הרגל על כל היבטיה, החל מפציעות ספורט ועד לרגל סכרתית, דרך דלקות שונות בגידים ובעיות הנגרמות מעיוותים של עצמות הכף הרגל. דניאל וויס ייסד את רשת מרפאות וויזפיט אשר סניפיה פרושים בכל רחבי הארץ ובמקרים מסויימים אף מבצעת ביקורי בית על מנת להביא למזור לכל הסובלים מבעיות קלות וקשות בכף הרגל.

 

תחומי הטיפול אשר ניתנים במרפאת וויזפיט

רשת המרפאות מטפלת בהיבטים רבים של כף הרגל באמצעים טכנולוגים מתקדמים, להלן הטיפולים המוצעים במרפאה:

  • פציעות שנגרמו במהלך פעילות ספורטיבית או מבצעית
  • רפואת הגיל השלישי
  • רגל סכרתית, פצעים שאינם מבריאים, כיבים
  • בעיות עור וציפורניים כגון פטרת
  • עיוותים בעצמות כף הרגל כגון דורבן או בוהן נטויה
  • יבלות ויראליות
  • ציפורן חודרנית
  • פיזיותרפיה ושיקום
  • אורטופדיה

 

תחומים נוספים בהם עוסקת מרפאת וויזפיט

מרפאת וויזפיט עושה הרבה יותר מאשר טיפולים שגרתיים ויומיומיים. להלן התחומים הנוספים בהם מרפאת וויזפיט פועלת לקידום בריאות כף הרגל:

  1. הרצאות וסדנאות למטפלים ומטופלים הפתוחה לציבור הרחב ומתאימה במיוחד לספורטאים, בני הגיל השלישי וחיילים.
  2. קרן צדקה למטופלים קשי יום שידם אינה משגת.
  3. ביקורי בית בבתי אבות, דיור מוגן ובתי חולים.
  4. שימוש באמצעים מתקדמים וייעוץ עם מומחים מהארץ ומחו"ל
  5. מרכז הדמיה
  6. מרכז מחקר קליני
  7. שירות דיאטני
  8. מרכז פיזיותרפי
  9. שירותי אנדוקרינולוגיה
  10. טיפולים בכלי דם בשיתוף עם קופות החולים
  11. מרכז אביזרים

 

לסיכום

פודיאטור הינו מטפל מוסמך ברשיון משרד הבריאות אשר יכול להעניק מגוון רחב מאד של טיפולים בכל הנוגע לכף הרגל, החל מבעיות עור וכלה בפצעים סכרתיים, טיפול בגידים, עצמות ומפרקים על כל היבטיהם. מרפאת וויזפיט מציעה מגוון רחב במיוחד של טיפולים שמטרתם לאפשר לכל מטופל לחזור ולדרוך בבטחה על כף הרגל.

עיסוי

 

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה