חיפוש
חיפוש

מה החשיבות בבחירת קרמיקה למטבח או לאמבטיה?

בכל הנוגע לריצוף או אריחי קיר למטבח, האפשרויות הן עצומות.

אם אתם בתהליך של שיפוץ המטבח או האמבטיה שלכם, בשלב מסוים כנראה הוצפתם מכמות הבחירה העומדת לרשותכם.

העיצוב והסגנון של המטבח והאמבטיה הם מאוד חשובים, ולרוב האנשים יש רק הזדמנות אחת כדי לעשות את זה נכון.

אז קל להרגיש אבוד בים של דוגמיות צבע, טקסטורות ומרקמים.

בחירת אריחי הקיר והרצפה חשובה, כמובן, בגלל יכולתה לקשור חדר יחד. לצד הבחירה באריחי הקיר, לרצפות תהיה ההשפעה הגדולה ביותר על המראה והתחושה הכלליים של החלל. אנחנו כאן כדי לעזור לכם בתהליך בדרך למטבח והאמבטיה המושלמים.

 

3 כללים לבחירת קרמיקה

  1. בחר אריחים קלים לניקוי

 

רוב האנשים בוחרים בקרמיקה מכיוון שהיא קלה לניקוי. זה שיקול סופר חשוב. עבור המטבח בו אתם מכינים אוכל, מבשלים ונהנים מארוחותיכם – הניקיון תמיד צריך להיות בראש מעייניכם. כך גם באמבטיה, אך זהו שיקול פחות קריטי.

תרצה לבחור משהו שלא יישארו עליו כתמים או ייסדק בקלות. חימר ואבן גיר הם אופציות נהדרות, והם יכולים להיראות כמו אבן טבעית. יש לזכור כי חלק מהאריחים ידרשו פתרונות ניקוי מיוחדים, לכן קראו על נוהלי הניקיון לפני שתקבלו החלטה.

 

  1. התאם את הארונות שלך

אחד המאפיינים העיקריים במטבח הוא הארונות. הארונות קובעים לעיתים קרובות את המראה הכללי של החלל. גימור הארון שתבחרו יכול לעזור בקביעת אריחי המטבח או האמבטיה שלכם, מכיוון שהם יצטרכו לחיות בהרמוניה כדי ליצור עיצוב מגובש.

חשבו על צבע וניגודיות בעת קבלת החלטה. האם אתם רוצים להשתמש באותו צבע לאורך כל הדרך, או ללכת לקצוות מנוגדים של הספקטרום? לשניהם יכולה להיות השפעה כאשר הם נעשים כהלכה. תביאו דוגמה של גימור הארון לחנות בעת בחירת האריחים כמו חנות קרמיקה. לא תתחרטו על התכנון מראש.

 

  1. לכו על עמידות

שיפוצים במטבח ובאמבטיה הם השקעה גדולה, ולכן העמידות היא המפתח בעת בחירת אריחים. מטבחים הם לרוב החדרים בשימוש בנפוץ ביותר בבית, אז שימו לב היטב לאופן השימוש במרחב. למרות שרוב אריחי המטבח עמידים יחסית, הם עדיין דורשים אהבה ותשומת לב, ואורך החיים של כל חומר שונה.

וודאו שאתם רוכשים אריחי רצפה שמיועדים למעשה לשימוש כאריחי רצפה. אם תבחרו אריח קיר לרצפה, לעתים קרובות מקדם החיכוך יהיה נמוך מדי, וכתוצאה מכך האריח יהיה חלקלק מדי להליכה. בחרו אריח בעל דוגמה מוגבהת קלה, או מרקם שיאפשר רצפת מטבח בטוחה יותר. אריחים אלה נוטים להיות אופציות עמידות יותר. בסופו של דבר, אתם  זקוקים למשהו שיכול להתמודד עם בלאי יומיומי ועדיין להיראות נהדר.

קניות עבור אריחי מטבח לא חייבות להיות דבר חופר. למעשה, אתם אפילו לא צריכים לעזוב את הנוחות של הבית שלך. תוכלו למצוא את כל המידע באינטרנט.

 

ריצפה ועלה

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
5 טיפים לעיצוב הבית
לבית ולגינה
5 טיפים לעיצוב הבית

יש סוגים שונים של אנשים בעולם, וביניהם אנשים בעלי טעם וחוש עיצובי, ועומת זשאת כאלה שחוש העיצוב שלהם, איך נאמר, לוקה בחסר. עבור הסוג הראשון

קרא עוד »
פולוסה