חיפוש
חיפוש

מה היא מיגונית

הרבה מאוד מקומות ברחבי הארץ נתונים כיום תחת איום רציני של מתקפת ירי מרחוק. לצערנו, האויבים שלנו אוגרים כמויות ענקיות של רקטות, טילים, וקטיושות שהם יורים עלינו מדי פעם. אמנם בשנים האחרונות מערכת כיפת ברזל מפגינה אחוזי הצלחה מרשימים מאוד ומסייעת לנו בעורף להתמודד עם הירי הבלתי פוסק, אך בכל זאת – ברור שבכל מקום חייב להיות מרחב מוגן.

כיום יש כמעט בכל מקום ציבורי מרחב מוגן: בבתי ספר, בקניונים, ברחובות, במפעלים, ועוד. אבל מה עושים בבית פרטי שאין לו מרחב מוגן דירתי?

 

מה היא מיגונית?

מיגונית היא בעצם מבנה קטן וחזק מאוד שעשוי מבטון ומשמשת כפתרון מיגון נייד איכותי ויעיל. המיגונית היא בעצם פתרון אידיאלי לבתים פרטיים או למקומות שבהם אין מרחב מוגן מסיבה כלשהי. מיגוניות מגיעות במגוון רחב מאוד של גדלים וצורות וקל מאוד להביא ולקחת אותן.

כך, ניתן לסדר בכל מקום מרחב מוגן ובטוח מפני טילים כדי שבמקרה של אזעקה מי שגר בסמוך יוכל להיכנס אליו בבטחה ולדעת שהוא מוגן מפני הרקטות או הטילים. את המיגונית אפשר לשים בחצר של בית פרטי, ברחוב, בשטחים חקלאיים, בחניונים, ועוד.

מה היא מיגונית

מהם היתרונות של המיגונית?

למיגונית יש כמה יתרונות משמעותיים שהפכו אותה למאוד פופולרית ונפוצה בענף הזה של מיגון. אספנו כאן עבורכם כמה מהם כדי שתוכלו להתרשם ולהבין קצת על מה מדובר:

  1. יעילות ופשטות – מיגונית היא בסופו של דבר משהו מאוד פשוט מצד אחד, אבל מצד שני מאוד יעיל. קל מאוד להתקין אותה כי כל מה שצריך זה משאית עם מנוף שתביא את המיגונית, ומשטח ישר להניח עליו את המיגונית.
  2. אפשרות לשהייה ארוכה – כמו שכולנו יודעים, הסבבים שבהם יש ירי רקטות יכולים לקחת כמה ימים או אפילו יותר זמן. את המיגוניות אפשר להכין לשהייה ארוכה יחסית, אפשר להתקין בהן חיבור למים או לחשמל ולשים בהן אוכל, משחקים, וכל מה שצריך.

מהם היתרונות של המיגונית

מתי נצטרך להתקין מיגונית?

אנו ממליצים בחום להתקין מיגונית בכל מקום שבו יש איום רקטי ממשי ושאין בו מרחב מוגן איכותי בטווח המיידי. מיגונית היא בעצם מרחב מוגן תקני מכיוון שהיא עונה על כל הדרישות של פיקוד העורף. גם במקומות שבהם יש מרחב מוגן אך הוא מאוד צפוף והגודל שלו לא מספיק, אפשר להתקין מיגוניות אחת או יותר ולרווח את המרחב המוגן.

 

סיכום

מיגון היא מענה הגנתי מעולה לאזורים מאוימים כמו עוטף עזה למשל במקומות שבהם אין מרחב מוגן סמוך שניתן להגיע אליו במהירות בזמן אזעקה. המיגונית מאפשרת לנו להמשיך את שגרת החיים בראש שקט, תוך ידיעה ברורה שיש לנו היכן להסתתר בזמן אזעקה. מדובר על פתרון פשוט ויעיל מאוד, וניתן להזמין מיגונית בגודל ובצורה שמתאימה למקום שיש לכם. אז למה אתם בדיוק מחכים?

מה היא מיגונית

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה