חיפוש
חיפוש

מה היתרון במולטי ויטמין על ויטמינים אחרים

רבים מאתנו בשגרת חיי היום יום, משתדלים לשמור על אורח חיים בריא ועל איזון. תוך הקפדה על תזונה נכונה והתעמלות מרובה, ולמעשה, מנסים לנווט את הדרך לחיים שלווים ונטולי לחצים. אולם, לא פעם, גם כאשר אנו משתדלים לעשות כמיטב יכולתנו, גופנו ואנו זקוקים לתגבור. אחת הדרכים בעזרתה ניתן לסייע לגופנו היא נטילת מולטי ויטמין בשגרת היום יום.

 

מבוא

על מנת לשמור על בריאותנו, גופנו זקוק למינרלים וויטמינים. המקור העיקרי ממנו הגוף מקבלם הוא משמירה על תזונה מגוונת, הכוללת ירקות, פירות, חלבונים, שומנים בריאים ודגנים מלאים.

אך בפועל, רובנו איננו צורכים תזונה שכזו. קצב החיים המודרני מצריך רבים מאתנו לתמרן בין גורמים שונים במהלך היום, ובשל כך, מונע מאתנו תזונה נכונה ומאוזנת. כמו כן, בשל השיטות החקלאיות של ימינו, הירקות והפירות שאנו צורכים הפכו מזינים פחות, וכן מלווים בשאריות חומרי הדברה.

מעל לכל, כמובן, עומדת העובדה שרבים מאתנו ניזונים במהלך היום מג'אנק פוד, זאת בשל היותו טעים וזמין, תוך התעלמות מערכיו התזונתיים, המקבעים אותו כמזון הנחשב לדל בוויטמינים ומינרלים.

 

נעים להכיר – מולטי ויטמין

מולטי ויטמין מכיל ומשלב סוגים שונים של ויטמינים, מינרלים וכן תוספי תזונה, אשר יחדיו מספקים סיוע ותמיכה לבריאותנו ולגופנו, וכן מסייע לנו בהשלמת התזונה. כך, מהווה המולטי ויטמין ערובה די וודאית לחיים בריאים יותר, בעבור אלו הצריכים את החיזוק החיצוני לגוף.

 

למי זה מתאים?

תחילה , מולטי ויטמין מתאים עבור כל מי שחש שגופו מצוי בחוסר בערכים אלו, ובייחוד לאלו החווים לחץ, חוסר בשעות שינה, חסרי אנרגיה במהלך היום, וכן לאלו שתזונתם לוקה בחסר.

שילוב מולטי ויטמין בשגרת חיי היום יום יתרום רבות לבריאותכם ולתפקודכם הכללי. כיום, קיים מולטי ויטמין אשר מותאם לצרכים השונים של האנשים השונים, לרבות גברים, נשים, ספורטאים, קשישים וכן צמחוניים. כל מולטי ויטמין שונה בהרכבו, ומסייע להשלמת החסר לאדם לו הוא מיועד.

 

מולטי ויטמין אל מול ויטמינים אחרים

לרובנו קושי רב להתמיד בנטילת ויטמינים שונים על בסיס יום יומי. בשל הקושי במציאת התוסף האידאלי בעבור כל אדם, מציאת תוסף ספציפי, המתאים לחסכים של היחיד, ונטילת ויטמינים מסוגים שונים, מקשה על רבים עד לכדי הפסקה וויתור על הנטילה.

מולטי ויטמינים באים על מנת לתת מענה לבעיה זו. המולטי ויטמין מהווה פתרון פשוט ונוח, גם לאלו בעלי הקשיים בהתמדה, שכן מדובר בנטילת טבלייה אחת בלבד, המסייעת להשלמת החסכים הגופניים של כל אדם. משכך, מעבר לתרומתו למצבם הבריאותי של הנוטלים, מהווה מולטי הוויטמין אלטרנטיבה נוחה ונגישה יותר, מאשר שאר התוספים המצויים בשוק.

ויטמינים

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה