חיפוש
חיפוש

מה היתרונות בהפעלת קוסם ביום הולדת

אין אחד שלא אוהב לראות קסמים, אבל עם השנים הקוסמים הפכו להיות משהו אחר, משהו מיוחד עם טוויסט שונה ממה שהיינו רגילים לראות.

היום קוסמים הם כבר "אמני חושים" אפשר לקרוא לזה הקוסמים החדשים, אבל בתוך כל סוגי הקוסמים האלו, קיימים קוסמים לימי הולדת.

כאלו שהייחודיות שלהם היא ביצוע הפעלות בימי הולדת, אבל אם חשבתם לרגע שקוסם ליום הולדת, זה אחד שמגיע ומציג כמה קסמים, מסתבר שקוסם ליום הולדת יש בזה המון משמעות וייחודית במיוחד לילד שחוגג את יום ההולדת.

יש לא מעט יתרונות בהפעלות יום הולדת, במיוחד אם מדובר על מופע קסמים, והנה הם כמה יתרונות שבגללם כדאי לכם להזמין דווקא קוסם ליום הולדת מכל הפעל אחרת.

 

יתרונות של קוסם ביום הולדת

מופע מרהיב ומיוחד

מופע קסמים הוא תמיד משהו מדהים, גם המבוגרים שבנינו כבר בטוחים שהם יודעים איך כל קסם נעשה, אבל לא תמיד מה שאתם חושבים זה מה שבאמת קורה.

אם המבוגרים נדהמים ואוהבים מאוד את מה שהם רואים, הילדים לבטח נהנים מזה הרבה יותר. אין אחד מאיתנו שלא זוכר את ימי ההולדת בהם היינו ילדים וראינו קסמים, כל אחד לבטח גם זוכר קסם שהדהים אותו יותר מכל קסם אחר וגם לו לזכור אותו הרבה שנים אחרים.

 

הפעלה מרתקת

בשונה מהרבה הפעלות שבהם המפעילים שמים מוסיקה לילדים ומתחילם לבקש מהם לקפוץ ולהשתולל, בהפעלת קוסם ליום הולדת הדברים עובדים קצת אחרת.

מדובר ממש על מופע שבו כל הילדים יושבים מרותקים וצופים בקסמים מיוחדים.

אלו הם הדברים שמביאים ערכיות לילדים ביום הולדת, במקום להשתולל סתם ולהעביר 40-50 דקות של יום הולדת, הפעלת קוסם ביום הולדת עבירה לילד את היכולת לשבת ולצפות בהופעה, את ההבנה שבסיום אנו נותנים כבוד והערכה לאומן שעמד מולנו, גם אם מדובר על קוסם יום הולדת אלו הם הדברים הקטנים שבונים לילדים שלנו את המשמעות של תהליך החיברות בזמן שהם יהפכו לבוגרים יותר.

 

שיפור הביטחון העצמי

אם מדובר על ילד ביישן שחוגג יום הולדת, ברגע שמזמינים קוסם ליום הולדת שמשלב את הילד הביישן במרכז ההופעה, מעמיד אותו מול כל הילדים ומשפר לו את היכולת לעמוד מול קהל, את היכולת להתמודד עם מצב של לחץ שבו הוא צריך להיות מול כל חברי הכיתה שלו.

כאן אלו הם דברים חשובים מאוד שרק בחירת קוסם ליום הולדת בעל ניסיון וידע לעבודה ולהתמודד עם כאלו מצבים ידע לשלב את הילד הרבה יותר, קוסם יום הולדת מקצועי לא רק יעמוד וירשם את כולם ויגנוב את ההצגה לעצמו, הוא ידע שהילד הביישן יותר הוא זה שצריך להיות המרכז של ההופעה ואז יעניק לו יותר מקום להשתלב בקסמים, אפילו יגיע כמה דקות לפני האירוע ויכין יחד איתו כמה הסברים ודגשים לקסמים אותם הוא יעביר במהלך האירוע.

הדברים הקטנים האלו, הם אלו שישפרו את הביטחון העצמי של הילד הביישן, יהפכו אותו להיות יותר מקובל ומבוקש מבחינה חברתית.

 

לסיכום

קוסם ליום הולדת, היא כבר מזמן לא הפעלה פשוטה לימי הולדת, קוסם טוב יכול להתאים את סוג ההפעלה שלו לכל סוג של אירוע, גם אם מדובר על יום הולדת לקהל בטווח גילאים הרבה יותר גדול מאשר רק ימי הולדת לילדים.

הפעלת קוסם יכולה לכלול בתוכה גם שילוב של הקהל, והיא יכולה במקום להיות רק מופע שבו עומדים ומסתכלים על הקוסם, היא יכול להיות הופעה שבה הקוסם גם משלב את הקהל, תוך כדי חלקים שהם יותר ציניים ומצחיקים ביום ההולדת.

קסם ריחוף באוויר

אולי יעניין אותך גם

פולוסה