חיפוש
חיפוש

מה היתרונות במונג אוכל לכלבים

מונג היא חברה המייצרת מזון לכלבים וחתולים, זוהי חברה איטלקית אשר נחשבת לאחת היצרניות מזון לחיות מחמד המובילות בעולם. היא משתמשת במרכיבים טבעיים ואיכותיים. היא מייצרת פורמולות ייחודיות אשר מבוססות על חלבון עשיר והפחתה בפחמימות. במאמר הבא נספר לכם על היתרונות בקניית אוכל לכלבים ממונג.

 

קצת היסטוריה

המותג הוקם בשנת 1963 באיטליה, כאשר הייתה תנועה רבה מהכפרים אל העיר. כלבים וחתולים רבים היו רגילים לשוטט בכפר, אך במעבר אל העיר, נדרש שינוי. מייסדי החברה ראו כי נדרש שינוי, והתחילו לייצר מזון בהתאמה אישית בהתחלה הם שייקו את מוצרי החברה באירופה, ולאט לאט התחילו לייצא את מוצרי החברה בכל העולם.

מונג  הייתה החברה הראשונה בעולם שהציעה חטיפים אפויים לכלבים, היא מייצרת מזון רטוב, מזון יבש, ומזון ברמת פרימיום. הערכים המובילים של החברה הם חדשנות ואיכות.

 

היתרונות במונג אוכל לכלבים

  • מתכוני המזון של מונג אוכל לכלבים, מכיל בעיקר רכיבים טבעיים
  • מתכוני המזון של מונג אוכל לכלבים אינו מכיל חומרים משמרים או חומרי טעם וריח
  • המזון של מונג אוכל לכלבים מחולק לא רק לשלב ההתפתחותי של הכלב, גור או בוגר, אלא גם לפי משקלו, אם זה גזע מסוג קטן, בינוני, גדו לאו ענק.
  • ישנו מזון המותאם לכלבים עם רגישויות או כלבים הזקוקים למזון רפואי
  • מונג מאפשרת לבצע התאמה אישית למזון לפי משקל הכלב, גזע, בעיות רפואיות, ערכים תזונתיים ועוד.

 

 

מזון בהתאמה אישית

אחד היתרונות העיקריים במונג אוכל לכלבים, זו האפשרות לבצע התאמה אישית לאוכל, להלן מבחר מזונות שמונג מציעה:

 

מזון כלבים עם סלמון

מונג אוכל לכלבים מציעה את אחד המאכלים האהובים על כלבים, את  מזון הסלמון הטעים. המתכון מבוסס על סלמון אמיתי ואיכותי המעניק לחיית המחמד שלכם חווית טעם נפלאה לצד ערכים תזונתיים עשירים ואיכותיים. החלבון בסלמון טרי מתעכל בצורה יעילה ומועילה, וחומצות השומן שהוא מכיל עוזרות לשמור על הבריאות והעור של חיות המחמד שלכם.

 

פורמולה לגורים

חברת המזון מונג השקיעה שנים בפיתוח מגוון של מזון המותאם לצרכים התזונתיים של גורים. המחקר הניב תוצאות מדהימות, וכתוצאה מכך, אוכל טעים, עשיר ובריא שעוזר לחיות המחמד שלכם להתפתח כראוי.

 

מזון היפואלרגני

מזון היפואלרגני של מונג מתאים במיוחד לכלבים הסובלים מרגישות מסוימת ואף זקוקים למזון רפואי. מזון מסוג זה מבוסס על מחקרים רבים שערכה החברה כדי למקסם את השילוב של טעם ובריאות עבור חיות המחמד שלכם. מזון היפואלרגני זה תוכנן במיוחד עבור כלבים שצריכים לאכול תזונה רגישה יותר, שאינה מכילה מרכיבים שיכולים לעורר תגובה אלרגית או לגרום לעיכול לא בריא. הוא מספק חווית אכילה באיכות גבוהה אשר תשפר מאוד את איכות החיים של הכלב שלך.

 

מזון לכלבים זעירים

מונג מציעה מזון לכלבים עירוניים זעירים . אלו כלבים קטנים, אשר מוצאים פחות אנרגיה. מונג פיתחה במיוחד עבור כלבים אלו מתכון המלא בחומרים המזינים והטובים ביותר.

מונג מזון לכלבים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה