חיפוש
חיפוש

מה היתרונות במשרד רואי חשבון שהוא גם משרד עורכי דין

במקרים רבים הצורך בעורך דין הולך יד ביד עם הצורך ברואה חשבון. הלקוח נאלץ לעמוד ביניהם ולקשר, כך הוא עלול להפסיד זמן, כסף ומאמצים מיותרים. מה אם היה אפשר שעורך הדין שלך יהיה גם רואה החשבון שלך? כיום לא רק שהדבר אפשרי, גם היתרונות הרבים שבו יכולים להקל ולהנגיש את התהליכים ואף לקדם משמעותית משפטים ואף לזכות במשפטים.

 

באילו מקרים יש צורך עורך דין שהוא גם רואה חשבון?

כאשר מדובר בייצוג מול גופי מדינה גדולים כמו רשות המיסים, אשר דיני המיסים מורכבים במיוחד ולעיתים לעורך דין מן השורה תחסר אינפורמציה קריטית בהבנת המערכת והכרתה מבפנים.
על מנת להגיע לתוצאות מיטביות יש צורך בעורך דין בעל הכשרה מקצועית כרואה חשבון ייתן ללקוח את השילוב המנצח של יכולות וכלים של עורך הדין מיומן ומקצועי יחד עם הכרת המערכת מבפנים ופועליה. הוא יבין את הסוגיה לפרטיה במהירות ויפעל לפתורה ביעילות ומקצועיות יתרה.

 

מול אילו גופים יועיל עורך דין שהינו גם רואה חשבון?

  • רשות המיסים, הכוללת את מס הכנה, מיסוי מקרקעין, מס ערך מוסף
  • דיני מקרקעין
  • המוסד לביטוח לאומי
  • מיסוי בן לאומי
  • גילוי מרצון
  • מיסוי נדל"ן
  • תחומי עיסוק כמו מיסים, דיני חוזים ומסחר, דיני תאגידים, ליטיגציה, פליליים, דיני עבודה, סדר דין אזרחי וראיות, הוצאה לפועל, מיזוגים ורכישות, דיני מקרקעין, מיסוי בינלאומי, מיסוי נדל"ן, מיסוי פלילי, גילוי מרצון ומשפט אזרחי.

 

כבעל עסק

מול בעל עסק אשר צורך שירותים של עורכיי דין ושל רואיי חשבון כאחד נפתחת האפשרות לאחד את שני הצרכים האלה תחת משרד אחד. נחסכת ממנו הטרחה של העברת מסמכים ותקשורת בין שני המשרדים המטפלים בעניינו והוא יכול להיות בראש שקט שענייניו המשפטיים והחשבונאיים מתנהלים באופן מקצועי ויעיל תחת משרד אחד.

 

מקצועיות

כמובן שאם בוחרים לרכז את שני הצרכים הקריטיים כל כך הללו בחיי כולנו, יש לבחור לעשות זאת במשרד האמין, הנגיש והמקצועי ביותר שניתן. המשרד של שחר פרילינג, רואה חשבון ועורך דין הוקם בשנת 1995 וצבר מאז ניסיון בתחומי המיסוי והמשפט המסחרי.

המשרד כולל עורכי דין שהינם רואי חשבון בעלי ניסיון רב בתחום המיסוי, בפרקטיקה בקשר הרצוף עם כלל משרדי רשות המיסים והמוסדות הרלוונטיים. המשרד מספק את הכוח הכפול ברואה חשבון שהוא גם עורך דין מבלי לוותר על אמינות יתרה ותקשורת עניינית עם הלקוח.

 

לסיכום

אין ספק שהיכולת לאחד בין שירותי עורך דין מיסים ורואה חשבון היינה יעילה ומקלה עבור הלקוח או בעל העסק, מרכזת את ההתעסקות בעניין אל מול משרד אחד ופותחת בפניו אופציות מגוונות ואף במקרה הצורך תתרום באופן משמעותי לזכייתו במשפט. משרד מומלץ אשר עורכי הדין בו הם גם רואי חשבון מנוסים הוא המשרד של שחר פרילינג.

משרד רואי חשבון

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה