חיפוש
חיפוש

מה הם שירותי מחשוב לעסקים?

ההתפתחויות הטכנולוגיות בשנים האחרונות, הובילו למצב בו שירותי מחשוב לעסקים הפכו לאחד האלמנטים המרכזיים בכל עסק. ניהול דטאות, ניהול מועדוני לקוחות, האפשרות להוציא דו"חות שונים מהמערכת והאפשרות שכל זה יהיה מגובה, מגן ומאובטח, לא פחות חשובה. מהם שירותי מחשוב לעסקים ולמה אתם ממש צריכים אותם בעסק שלכם?

 

מה כולל שירותי מחשוב לעסקים?

האמת? בעולם של היום כמעט בלתי אפשרי לנהל עסק בצורה יעילה ללא שירותי מחשוב. שירותי מחשוב לעסקים הפכו לאלמנט משמעותי בכל עסק וכוללים את האפשרויות הבאות:

שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב \ מחשוב בענן

זה השלב הראשון בדרך כלל בכל עסק. המטרה היא להקים שרתים בלעדיים לבית העסק, עם רשת בלעדית ומאובטחת בה יוכלו לגלוש רק העובדים. כיום, אפשר לבצע את כל הפעולות הללו בענן והוא מאפשר גם להרחיב את המקום, בהתאם לצורך ללא ביקור טכנאי בבית העסק.

 

גיבוי נתונים וגיבוי בענן

האם תתנו לכל הדאטה שאספתם להיעלם ברגע? כמובן שלא. המטרה של גיבוי נתונים זה בעצם לשמור את כלל המידע הקיים במערכות העסק ולאפשר אחזור נתונים במידת הצורך. אם בעבר הגיבוי היה צריך להעשות באופן פיזי על כונן חיצוני, אז כיום יש את האפשרות לגבות את כל המידע על ענן ולאפשר שליפת נתונים יעילה ומהירה.

 

אופיס 365 הטמעה ותמיכה

אופיס 365 בעצם מאפשר שימוש בכלל יישומי אופיס שחשובים ומשמעותיים לכל עסק. בנוסף להטמעה, במסגרת רכישת אופיס 365, תיהנו גם מתמיכה טכנית במידת הצורך.

 

אבטחת מידע וסייבר

עולם האינטרנט מלא באיומים שונים, בטח כאשר מדובר על עסקים בהם יש מידע רגיש, גם מבחינת העסק עצמו ולעיתים גם מבחינת הלקוחות (כרטיסי אשראי, מידע רפואי וכד'). כך לדוגמא, אנו שומעים לא מעט לאחרונה על מקרים בהם האקרים פרצו למערכות החברה ובעצם ביקשו "כופר" על מנת לשחרר את המערכות. על מנת למנוע מצבים מהסוג הזה,  חשוב מאוד לבצע כל מה שניתן למען אבטחת המידע של העסק.

שירותי מחשוב לעסקים

שירותי תמיכה

שירותי התמיכה יאפשרו לכם לקבל תמיכה בשרתים במידה ויש בעיות כלשהן, יעזרו בחיבור מרחוק לשרתים במידת הצורך ובעצם יפתרו כל תקלה או בעיה שתהיה לכם ותפריע לעבודה השוטפת.

 

למה צריך שירותי מחשוב?

שירותי מחשוב לעסק יתרמו רבות לעבודה השוטפת, ישפרו את היעילות ולצד כל אלה יעזרו לשלוף נתונים בצורה קלה ונוחה. שירותי מחשוב לעסקים מאפשרים חיבור מרחוק לעובדים, מכל מקום ובכל זמן, מאפשרים מעקב אחרי הנתונים שלכם ובמילים אחרות מקלים על העבודה היומיומית.

 

לסיכום

שירותי מחשוב לעסקים תורמים רבות לכל סוג עסק והיום, עם ההתפתחות של תחום המחשוב גם אפשר רכז את כל שירותי מחשוב על ענן שיהיה אפשר לגשת אליו מכל מקום ובכל זמן. במאמר ריכזנו את השירותים הניתנים במסגרת שירותי מחשוב לעסקים וציינו את החשיבות שלהם.

שירותי מחשוב לעסקים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה