חיפוש
חיפוש

מה זה ביטוח רכב חקלאי ואילו כלי רכב חייבים בו?

אחד הענפים החשובים בתולדות המדינה הוא ענף החקלאות. בעבר – העיסוק בחקלאות ובעבודת האדמה נחשב לערך עליון. במשך שנים היו מגיעים יהודים מכל רחבי העולם שהתיישבו בקיבוצים, מושבים ומושבות – ונחשבו לחלוצים שמפריחים את השממה ושומרים על גבולות הארץ, בעלי מעמד חברתי ופוליטי מרכזי.

 

בשנים האחרונות, החקלאים סובלים ממצוקות וקשיים בלתי נגמרים, ומתקשים לשמור על פרנסתם ולהבטיח את עתידם. למרות זאת, רבים מהם ממשיכים להילחם על האידיאל ועל מפעל חייהם.

ביטוח חקלאי

 

תחרות אגרסיבית של ייבוא מחו"ל, מזג אוויר קיצוני שפוגע ביבולים, מחירי מים גבוהים, מחסור בפועלים. ואם כל זה לא מספיק – תופעת הטרור החקלאי. זוהי מכת מדינה – שטחי החקלאות הפכו למערב פרוע, שטח הפקר. החקלאים נאלצים להתמודד עם אירועים יומיומיים של גניבות, השחתה, "פרוטקשן" לארגוני פשיעה – ונזקים כלכליים ונפשיים אדירים.

 

בין-לילה, חקלאים מאבדים ציוד בשווי מאות אלפי שקלים. לאחר שהשקיעו את מיטב שנותיהם במשק המשפחתי, הם נופלים קורבן לטרור החקלאי – ומאבדים את כל עולמם. למרבה הצער, "יודע חקלאי פיקח", כי ברוב המקרים לא יעשה צדק, אף אדם לא ייתפס או ייענש, והציוד לעולם לא יוחזר אליו. בכל רגע עלולים להגיע גם אליהם ולגנוב מהם סחורה וציוד חקלאי.

 

מדובר בציוד יקר ערך שלא ניתן להשאירו ל"יד הגורל" – ו"לקוות לטוב". המצב לא מותיר לאף אחד "רזרבות" מיותרות. במצב הנוכחי, כל חקלאי חייב לנהוג באחריות ולבטח את עצמו. כל חקלאי חייב להגן על מפעל חייו – המשק המשפחתי וכלי הרכב החקלאיים שברשותו.

 

רק עם ביטוח לכלי רכב חקלאיים תוכלו להרגיש בטוחים ולשמור על מפעל חייכם. גניבה, הרס או השבתה של הרכבים המשמשים אתכם, מכל סיבה שהיא – במיוחד בזמני הקטיף, הקציר ואיסוף התבואה – עלול לגרום לנזק אדיר. אין מקום לתקלות. הדבר האחראי לעשות הוא ביטוח רכב חקלאי, שיעזור לכם לפתור את הבעיה בקלות ובמהירות ולהמשיך במלאכה.

 

חברת הראל מציעה פוליסת ביטוח לכלי רכב מיוחדים (כולל טרקטורים, נגררים, מלגזות וכלי רכב מיוחדים נוספים). הפוליסה משופרת ומקיפה יותר ומעניקה לכם של שורה של כיסויים כדי שתרגישו מוגנים בכל מצב.

 

הפוליסה בביטוח הרכב של הראל כוללת כיסוי לנזק או לאובדן גמור שייגרם לכלי הרכב שלכם. כמו כן, תהיו מכוסים עבור נזק שייגרם לרכוש של צד שלישי (אם כלי הרכב שלכם גרם לכך). הכיסוי יינתן בשלל מצבים כמו: שריפה, שיטפון, סערה, התנגשות, התהפכות וכמובן גניבה. הכיסוי כולל גם נזקים שנגרמו לרכב בזדון (שלא על-ידכם). כמו כן, כאמור, כיסוי לנזקים שנגרמו לרכוש של צד שלישי – כולל הוצאות משפט.

 

קבוצת הראל היא חברת ביטוח ותיקה, מקצועית, הוגנת ואמינה. נציגי החברה יבנו עבורכם פוליסת ביטוח רכב שתהיה הכי מתאימה לכם, עם ההגנה הגדולה ביותר והמחיר המשתלם ביותר – לצד שירות אדיב ומקצועי. והעיקר – תמיד תהיו מוגנים ובטוחים – גם מפני נזקים עצמיים, גם מפני נזקים שנגרמו לכם בזדון וגם מפני אחריותכם החוקית כלפי צד שלישי.

 

הראל לא מציעה רק ביטוח רכב – אלא ביטחון. כל חקלאי זכאי ליהנות מביטחון, יציבות וראש שקט. מהיום נוהגים באחריות ומבטחים את כלי הרכב החקלאיים שלכם. שומרים על מקור פרנסתכם ומבטיחים את עתידכם.

 

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
הנסיעה המהירה שלנו
רכב
6 תחביבים מהנים ששווה לבחון

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב למצוא זמן לפעילויות שמביאות שמחה, רוגע ותחושת סיפוק. לתחביבים יש תפקיד מכריע במתן הפסקה משגרת היומיום שלנו והם מאפשרים לנו לחקור

קרא עוד »
פולוסה