חיפוש
חיפוש

מה זה בר מים שמאושר לשימוש בשבת ואיך הוא עובד?

עם צמיחה והתפתחות טכנולוגית שחולשת על כל המדינה בשנים האחרונות, אי אפשר שלא לשאול מה עם אנשי הדת שלנו. הגבלות כשרות מכל דת ומכל כיוון ושלא נדבר על מגבלות השבת של היהדות. איך משלבים בין טכנולוגיה ביתית לבין הלכה? לידיעתכם יש תעודת כשרות מטעם החברה המייצרת. בר מים נועד לשמש אותנו על בסיס יומי, ושלא יהיה לכם ספק – הוא פועל גם בשבת.

 

מה זה בר מים לשבת

בר מים ממוצע עומד בהספק מסוים. מכשיר זה עומד ביכולת אספקה יומית של מספר מסוים של כוסות, למשל 60 כוסות קרות ביום ו90 כוסות מים רותחים. בהתאמה, בר מים לשבת הוא למעשה בר מים שיש לו "פקודת שבת" – כפתור שמעביר אותו למצב שבת. מצב זה מכייל את המכשיר מראש לעמוד בהספק מתוכנת של מים קרים ורותחים מבלי להפר את נהלי השבת של ההלכה היהודית.

 

איך עובד בר מים לשבת

כפי שהתחלנו להסביר בפסקה הקודמת, בר מים לשבת מורכב ביחד עם כפתור שמאפשר להעביר אותו לפקודת שבת. הלכה למעשה, הפעלת בר המים באמצעות כפתור זה לפני כניסת השבת מכניס את בר המים למצב פעולה שמתוכנת מראש לסנן ולמזוג מים קרים ומים רותחים בקיבולת של עד 40 כוסות מכל סוג מזיגה. באמצעות פעולה מקדימה זו, בר מים לשבת לא צורך חשמל במיוחד לצורת המזיגה במהלך השבת, כך שהפעולה הופכת למכנית בדיוק כמו למזוג מים מהברז.

 

בר מים לשבת לכל שימוש

ניתן להתקין בר מים לשבת בכל מקום שבו יש צורך במים מסוננים ונקיים במהלך שבתות למען שומרי השבת והמסורת. ניתן להתקין ברים אלו גם במוסדות עבודה, מפעלים, ארגונים וגם בגופים ממשלתיים שונים כדי לאפשר לשומרי השבת את אותה הנגישות למים מסוננים.

 

לא רק עבור שומרי השבת

כפתור פקודת שבת יכול להכניס את בר המים לעבודה לא רק עבור ומרי השבת ולא רק בימי שבת. פעולה זו הופכת את בר המים לסוג של מיחם שניתן להשתמש בו גם כאשר מארחים חברים ומשפחה בבית, כשמתקיים אירוע במשרד ויש צורך בזמינות גבוהה למים וכו' … יש לקחת בחשבון, שפקודת השבת של בר מים לשבת תהיה בדרך כלל למשך של 26 שעות.

 

רגע לפני המזיגה

בר מים לשבת יכול להגיע עם פונקציות רבות; כמו שליטה בטמפרטורת המים, מים מוגזים ומים רותחים לגמרי. לפני שאתם מזמינים בר מים בעל פונקציית שמירת שבת עלייכם לוודא שהוא אכן עונה על הצרכים שלכם במשך השבת. שמירת שבת בתקופה המודרנית הזו ממש לא מחייבים להסתפק בפשוט ובבסיסי. מהפיכת ברי המים הופכת את המים הזמינים בכל משק בית לנקיים, מסוננים ובטמפרטורה לפי דרישה. לרוויה לכם.

קנקן מים

 

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
5 טיפים לעיצוב הבית
לבית ולגינה
5 טיפים לעיצוב הבית

יש סוגים שונים של אנשים בעולם, וביניהם אנשים בעלי טעם וחוש עיצובי, ועומת זשאת כאלה שחוש העיצוב שלהם, איך נאמר, לוקה בחסר. עבור הסוג הראשון

קרא עוד »
פולוסה